3.Kişinin ağzından
Bütün sokak Yoongi'nin miyavlamalarıyla doluyordu. Daha demin karşı apartmandan kediyi kovalamak için çıkan Choi amca miyavlayanın Yoongi olduğunu görünce Yoongiye ayağındaki terliği fırlatmıştı. Evet bildiğimiz annelerimizin büyük silahı olan terliklerden.
Terliğin yoongiye fırlatılmasıyla yoongi dışıdaki herkes hunharca gülmeye başlamıştı.
Yg-Daha fazla gülerseniz sizi balkondan sallandırırım.
Th-Yapar valla. Geçen Jimin Yoongiyi geçince onunla dalga geçmişti. Yoongide onu ayağından tutup sallandırdı.
Jm-Hatırlatmazsan sevinirim.
Flashback
Güneşli bir sabahtı. Jimin her zamanki gibi sabah uzamış mıyım diye boyunu ölçtü.
Kaç santim olduğuna baktığında şaşkınca gözlerini açtı. O kısık gözleri ne kadar açabilirse artık. 3 santim uzamıştı! Bu onun için mükemmeldi. Sonunda Yoongiyi hyungunu geçebilmişti. Artık kısa diye onunla dalga geçilmeyecekti.
Hemen herkesin olduğu salon gitti ve bu güzel haberi onlara verdi. Uzadığını söylerken Yoongi hyungunu aşağılamıştı. Yoongi hyung bu konularda hassastı.
Biranda uzayınca hemen popişi arşa kalkmıştı Jiminin. Gün boyunca bu konu üzerinden dalgasını iyi geçti. Ve kendiği yaptığı boy şakalarına bir tek kendi güldü. Ne yazık ki son gülen iyi güler Jimin.
Saatler süren bu işgenceye dayanamayan Yoongi. Bir anda patlamıştı.
Yg-Buna devam edersen seni balkondan sallandırırım.
Jm-Sıkıyosa yap lan yer cücesi
Sonuç:Yaptı
Flasback end
Şişeyi bir daha çevirdiler. Soru kısmı Aşıkları birleştiren ama kendisi hep sap olan Chanyeol'e, cevap kısmı ise Namjoona gelmişti. ilk kez kendisine geldiği için direk cesaret demişti. Nerden bilsin Chanyeolün ona yaptıracağı şeyin ........ olduğunu?
.
.
.
Selaaaaaaam. Size 'son gülen iyi güler' atasözünün gerçek hikayesini anlatıcağım. Şimdi bi köyde En iyi gülme yarışması yapıyorlarmış. Bu köyde songül diye bir kız yaşıyomuş. Songül katılmış bu yarışmaya. 80 yaşına gelene kadar hep o 1. olmuş. O yüzden hep köyde songül en iyi güler demişler. Zamanla bu cümle değişerek şimdki hali songülen iyi güler olmuş. Ve mutlu son.
.
.
.
.
.
Neyse. Bu aralar ne yazıcağım konusunda kafam karışık. Chanyeolün ne yaptıracağını sizin seçmenizi istiyorum. Chanyeol ne yaptırsın bu saf ve daha çok masum olan bu çocuğa?Eun Ha kaçar~~~~