Öylece donup kalmıştım. Kalbim öyle hızlı atıyordu ki... yavaşça dudaklarımdan çekildi ve dudaklarını yaladı.
Nj=*çapkın bir gülümsemeyle* Tadı güzelmiş.Jk=E-evet.
Bir anda içeri aşk-ı memnu adnan misali SeokJin hyung girdi.
Sj=Merhaba gençler. Sizi rahatsız ettiysem kusura bakmayın. İyi öpüş-Jm=*yan odadan* OHA SHİP
Yg=SİZE KAÇ KERE DEDİM BENİ UYURKEN RAHATSIZ ETMEYİN DİYE BEYNİNİ KULLANAMAYAN ARİZONA KERTENKELELERİ.
Sj=Ay bi susun be yemek yapıcam daha! Bi dakika. Yapmıyorum lan zorla mı? Bir günde aç kalın a.... koduğumun zırtoları.
Bir saat sonra
Seokjin hyung hala yemek yapmamıştı. Ondan başkada evde doğru düzgün yemek yapanilen yoktu. O yemek yapmamaya direniyorsa bizde yemek yapmamaya direnicektik. Yani... umarım.
Th=Hyuuuuung~~~~Sj=Hayır taehyung
Th=Ama canım hyung'um. Aşkım böceğim. Ultra yakışıklı seokjin'im
Yg=SEVGİLİME YAVŞAMAYI KESMEZSEN SENİ BU ELLERLE BOĞARIM
Sj=O patilerle mi?
Hs=Bir dakika siz sevgili misiniz?
Jm=OHA SHİP
Th=Ne yani bunca zaman bizden sakladınız mı? Yazıklar olsun hyung. Biz seni yemeyelim yedirelim, içmeyelim içirelim, giymeyelim giydirelim ama sen bize sevgili olduğunuzu söyleme. Ayıp be.
Jk=Evet hyung bize bunu söylemediğin için bize yemek ısmarla.
Sj=Sen çok kurnazsın Jeon Jungkook.
Nj=Biliyorum sevgilim çok zeki.
Jk=Başardık Taehyung.
Nj=Vazgeçtim sevgilim gerizekalı.
Yarım saat sonra
Kapı çalmıştı. Bu pizzacı olmalıydı. Jimin hemen kapıya koştu. Açmasıyla pizzacının üstüne düştü. Ya da yere tam gözükmüyordu.
Jm=Aman tanrım bu Chanyeol!Sj=Chanyeol mü? Ne?!
Jm=Chanyeol gelmiş yaşasın!
Yg=Pizza nerde a.k
Ben ve Namjoon dışındaki herkes kapıya koşmuştu. Kim olduğuna bakmak için ayağa kalktım. Uzun boylu ve baya yakışıklı biri kapıda duruyordu.
Jk=*mırıldanarak* yakışıklıymış.Nj=Ben daha yakışıklıyım bir kere.
Bunu demesiyle namjoona döndüm. Neden öyle demişti ki? Neyse. Beş dakika sonra chanyeol ve diğerleri salona geldi. Chanyeol bana elini uzatarak:
Jk=Merhaba ben Jungk-
Elimi chanyeolün elinden ittirerek.Nj=Merhaba bende Namjoon Jungkookun sevgilisiyim.
Seokjin gergin havayı bozmak istercesine:
Sj=Hadi millet şişe çevirmece oynıyalım.Yg=Oyunun kurallarınu söyliyim. Doğru cevap vermezseniz ya da yapmazsanız bu şişeyi size sokarız.
Nj=nE
Sj=Şaka yaptı şaka.
İlk tur soru kısmı chanyeole cevap kısmı hoseoka geldi.
Hs=Cesaret uleyn.Cy=Bu odadaki en çekici bulduğun kişiyi öp.
Hs=Kim cesaret dediğimi sandı ki alla alla.
Ch=Hadi yemezler.
Hs=jungkook
Jk=e-efendim
Hs=çekilir misin?
Hs=jimin
Jm=Efendim gülüm
Hs=çekilir misin?
Th=H-hyung???
Hs=taehyung çekilir misin? Aynaya ulaşamıyorum.
Th=tamam
Hs=Şaka yaptı gel öpem. Muck
Taehyung şok. Taehyung iptal. Taehyung ego kasıyor. İkinci turda soru kısmı jimine cevap kısmı yoongiye gelmişti.
Yg=Cesaret
Jimin=Balkona çık ve mart ayındaki kediler gibi miyavla
Yg=bələ vaziyətin içinə soxum...
.
.
.
Selam. Siz bunu okuyorken ben ölmüş ol- şaka şaka siz bunu okurken. Tatilde olacağım o yüzden şimdiden yazıyorum. Bi süre bölüm gelmeyebilir. Ve gidiceğim yer yurtdışı olucağı için no internet. Vhope'tan mutlu musunuz? Chanyeolü biriyle yapıcam acaba kim ;))
471