それは素敵ではない、すべて一人で
Jeongguk nie mógł się na niczym skupić. Jego oczy wciąż same z siebie podążały za wychudzonym ciałkiem Kima, który powoli szedł niedaleko przed nim.
Jeon naprawdę nie wiedział jak się zachować. Jimin zauważył zmianę w jego zachowaniu oraz niezręczność panującą w pokoju odkąd tylko wstali.
Tae unikał patrzenia na któregokolwiek z chłopców, gryząc wargę i skubiąc skórki przy zniszczonych już tak czy siak paznokciach.
Jeongguk z kolei od rana siedział z nosem w telefonie i marszcząc brwi czytał coś zawzięcie, jednak gdy Jimin próbował dojść co takiego czyta, natychmiast wyłączał przeglądarkę i odkładał telefon, spławiają chłopaka, by po chwili wrócić do lektury.Czytał o bulimii.
Poprzedniego wieczoru miał sporo czasu na przemyślenia i po głębszej refleksji okazało się, że nie wie zupełnie nic na temat dolegliwości Taehyunga.
Chciał się douczyć. Tak po prostu.
Może kiedyś mu się to przyda, prawda?„ Głodówki i wymioty "
Nie musiał długo szukać, już po wpisaniu takiego prostego hasła, jako drugie wyszukiwanie wyskoczyła mu bulimia.
Nieprzekonany zaczął czytać a jego wielkie oczy robiły się jeszcze krąglejsze z każdym zdaniem.
_____________________________
Bulimia – inaczej żarłoczność psychiczna, czyli zaburzenie odżywiania charakteryzujące się napadami objadania się, po których chory czuje ogromne poczucie winy. Do najczęstszych zachowań należą: wywoływanie wymiotów, głodówki, używanie środków przeczyszczających, nadmierne ćwiczenia fizyczne.
|____________________________|Im bardziej zagłębiał się w temat, tym więcej okropności znajdował.
Po chwili trafił na stronę dla motylków ProAna.
Dowiedział się, że są to osoby, które CHCĄ zachorować na zaburzenie odżywiania. Chcą być anorektyczkami.
Jeongguk aż jęknął z bezsilności. Nie rozumiał jak można tego wszystkiego chcieć, tym bardziej po tym, jak przeczytał o skutkach takich chorób.
Sucha, szara skóra i wypadające włosy przekonały go aż zbyt dobitnie, że to nie dla niego.
W zasadzie dla nikogo.
A tym bardziej nie dla delikatnego, uroczego Taetae, któremu dokuczał przez tak długi czas.
Wybacz mi, Tae.
Następnie przyszedł czas na liczne fora dla motylków. Jeongguk zauważył, że wypowiadały się tam głównie dziewczyny. Wspierały się, zagrzewały nawzajem do walki. Jednak w jak niesłusznej sprawie.
W końcu dotarł na jakiegoś bloga. Zwrócił na niego uwagę, bo okazało się, że prowadzi go mężczyzna. Bulimik.
Chłopak podpisywał się pod każdym wpisem tylko jedną literką.
V.
16052019 01:37
Cześć, znowu nie mogę spać ;)
Nic dziś nie zjadłem. Ostatnio często mam napady głodu, więc postanowiłem potrenować samokontrolę. Przysiągłem sobie, że jeśli coś dziś zjem, to nie będę mógł zjeść przez następny tydzień. Chyba działa!
CZYTASZ
lovely ⚣jjg+kth
Fanfictionisn't it lovely, all alone jimin przyjaźni się z jeonggukiem i taehyungiem. chłopcy nienawidzą się od zawsze, jednak nie chcąc ranić parka, starają się wytrzymać w swoim towarzystwie. jednak co jeśli będą zmuszeni dzielić jeden pokój, a przez jeden...