Előző fejezetek tartalmából:
Valentos meghalt miután kalózok támadták meg az égi fő várat. Maga mögött hagyva öt gyermekét, és bennük az örökített Mor Agars-t vagyis az ősi erőt.
Denery a tündérkirálynő leányának testvére Violett elhagyta a Babiloni tanácsot miután Valentos megvádolta az elfeket a Lucy-vel történtekkel.
Lucy anyukájával és Poliverrel az oroszlánképű tanácstaggal elindultak REGE-be, hogy segítséget kapjanak ugyanis Lucy fél-elfé változott.
Samantha katonáival megtalálta a trollok főhadiszállását az erdőben. Ám a dolgok nem alakultak jól, és katonáit kivégezte a troll király, Vuzashi. Samantha pedig fogságba esett.
Benjamin, a legkisebb testvér egyedül maradván a fő várban megtudja hogy ő lesz a király fivérei visszatértéig.***
Denery Wildligh szemszöge – REGE-i fő templom
REGE csodálatos fő templomának a főtérre néző ablakokára egy sárga holló szállt le. Én pedig kivettem csőréből a tekercset. Helena, az özvegy útban van felénk. Más korokban egy Babiloni királyné érkezte háborút is jelenthetett.
- Gondolom nem írt róla hogy sereggel érkezne-e. – mondta zaklatottan a nővérem Violett, aki mint mindig most is feketébe öltözött.
- Csak a lányáról írt. Szóval kezd elfajulni a varázslat, amit belé helyeztek. – mondta Fiona, az én gyönyörű rózsaszín fürtös nővérem. Leült a székbe, majd még egyszer átolvasta a levelet.
- Háborúra készülnek. Elakarják venni REGE-ét most hogy meghalt Valentos. Ki tudja mit jelenthet az hogy ide vonszolja az egész birodalmon keresztül a leányt. – fakadt ki magából Violett, majd dühösen az ablakhoz sietett.
- Túl aggodalmaskodsz mindent Violett. Miért akarná REGE-ét a Babiloni özvegy? Semmi értelme. – mondta Fiona mire Violett farkas szemet nézve vele szikrákat kezdett szórni.
- Nővérem! Nyugodj meg! – mondtam, majd oda sétáltam hozzá, de megrázott az egyik kiszikrázó elektron. Elővettem késemet, majd Violett torkának szegeztem. A nővérem lassan hátrálni kezdett majd kisietett a teremből.
- Mégis mi a jó fene baja van neki? – kérdezte Fiona zaklatottan.
- Túl sok időt töltött délen. – mondtam, majd leültem Fiona elé. Kezemet összekulcsolva merengtem el a történteken.
- Mióta a fél halandó meghalt minden megváltozott. Érezni a levegőben, hogy a feszültség egyre csak nő. Már nincs egy személyben a fenyegetés... Babilon az egyik legnagyobb birodalom szerte a világon, és most király nélkül van. Ebből háborúk lesznek Fiona. Tegnap jöttek hírek mindenfelől. Paludemben, a gombák birodalmában titkos csoportok jellenek meg, és fosztogatnak. Át akarják venni a hatalmat. Electronic-Sem újra elzárta magát tőlünk. Dignissim-Saltus dzsungeleiben is egyre gyakrabban érkeznek hírek összecsapásokról. CAECUS pedig... hát ott mindig is harcok dúltak így ott nem ért meglepetésként a hír, de mégis Fiona. Ha Valentos gyermekei nem fognak össze a világ összefog omlani az ősi erő nélkül is. – mondtam mire Fiona megfogta a kezeimet.
- Én hiszek benne, hogy minden helyre fog jönni. – mondta, majd rámosolygott. Őszinteségében elmerengtem, és megnyugvást találtam. Mióta mellettem van úgy érzem újra önmagam vagyok.
CZYTASZ
A Múlt Örökösei - 1: Sagar Lázadása [Epic Fantasy]
FantasyA borító egyedi alkotás! Könyv verzió pdf: https://drive.google.com/file/d/1CNtwbaFYU75dLV29zYPw3_7xc6e6KKYj/view?usp=sharing Előzmény: 0. Könyv: A Múlt Utódja Leírás: Több mint húsz év telt el miután Valentos Braveford, a múlt utódja - legyőzte a n...