Merhabalar. Yeni bölüm geldi.
Bu bölümdeki şarkı medyada var tavsiye ederim.
Şarkı : The Weeknd - Call Out My NameSizce ilk bölüm nasıldı? Sizin yorumlarınız gerçekten benim için önemli. Benimle paylaşırsanız sevinirim.
Lafı fazla uzatmayacağım.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar.
A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A
" Evet Siyahlar... Çünkü bende siyahım. SANA KENDİMİ ARMAĞAN EDİYORUM MELANİE... Dudaklarından öpüyorum."
Melanie? Dudaklarından öpüyorum.
A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A
Şaşkınlık içeren dün gecenin ardında kalan uykusuzluğum ve kafamda dolan 40 tilkinin arasındaki 1 kuzunun sorusuydu.
Kim göndermişti?Mert bey gelmeden gelmiştim bu sefer şirkete. Dünkü geç kalma için Mert beye ve kendime renkli, güzel makaronlar aldım. Umarım beğenirdi.
Mert bey gelmeden bugünkü Arslan beyle ortağı olduğumuz işin inşaat temeli atılması için son imzalar atılacaktı.
Dosyalara son kez baktığımda her şey tamamdı ama bir belge eksikti. Önemli bir şey olmasa ben yinede dosyanın içinde bulundurayım. Belge sistemdeki bilgilere göre arşivdeydi. Bir de arşive inecektim. Of.
***
Arşiv gerçekten korkutucu ve soğuktu.
B kısım 26, 27, 28. İşte bulmuştum, klasör buradaydı. Mert bey laf edecek bir kusur bulamayacaktı. Asansör geldiğinde sonunda bu mezar gibi soğuk ve korkutucu yerden kurtulmuştum. Gerçekten korkutucuydu. 10. kata bastığımda her kat yukarı çıkmasıyla rahatlama geliyordu. Zemin katta durmuştu.Asansörün kapıları açıldığında karşımda Arslan bey vardı. Yine asilliğiyle göz kamaştırıyordu. Yutkundum. Nefes kesecek kadar yakışıklıydı. Kim bilir kaç kadın peşinden koşuyordu? Yada kaç kadın yatağını ısıtıyordu? Bedenimi kıskançlık ele almıştı. Ne oluyordu bana...
- Size de günaydınlar Azra hanım.
Düşünce bulutları bir anda gitmişti. Klasörde elimden düşmüştü.
- Korkuttum mu?
- Şey pardon, özür dilerim Arslan bey. Dalmışım bir an, aklım başka bir yerdeydi. Çok özür dilerim.
Benimle beraber klasördeki belgeleri toplamama yardım ediyordu. Çok yakındı. Bana dikkatlice Bakıyordu. Gözlerimi kaçırdım.
- Tekrardan özür dilerim Arslan bey.
- Sorun değil Azra. İyi misin ?
Adım ağzına ne de güzel yakışıyordu böyle.
- İyiyim Arslan bey. Şey siz ne demiştiniz ?
Ayağa kalkmıştık. Yüzünü bakamıyordum. Niye bu kadar ayrıntılı bakıyordu ki?
- Günaydın demiştim Azra hanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜĞÜM
Romance" Evet Siyahlar... Çünkü bende siyahım. SANA KENDİMİ ARMAĞAN EDİYORUM MELANİE... Dudaklarından öpüyorum."