İçimdeki Kelebekler

12.9K 372 102
                                    

Merhabalar. Yeni bölüm geldi.

Bu bölümdeki şarkı medyada var tavsiye ederim.

Şarkı : The Weeknd - Earned It

Sizce daha önceki bölümler nasıldı? Sizin yorumlarınız gerçekten benim için önemli. Benimle paylaşırsanız sevinirim.

Lafı fazla uzatmayacağım.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar.

A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A

- Gördüm, Arslan bey. Bana bugün gelen çiçeklerin aynısıyla bugün bir fotoğraf paylaşımda bulunmuşsunuz. Hem sabah çiçeklerimi gördüğünüzde de güldünüz. Bence çiçeklerimle alakanız olduğunu düşünüyorum. Bir şey söyler misiniz ?

- Demek öğrendin. Evet ben gönderdim Azra. Sana kendimi armağan da ettim. Evet, bu doğru.

Daha fazla dinlemek istemiyordum. Tamam Arslan beye karşı bir şeyler hissediyorum ama bu yanlıştı. O benim patronumdu, olmazdı. Olmazdık.

Arkamı dönüp kapıya doğru ilerledim. Kapıyı yarım açtığımda arkamdan kapatmıştı. Arkamdaydı. Nefes alışverişini ensemde hissediyordum.

- Arslan bey..

- Şşş...

Uzun uzun nefes alıp verdi. Kokumu ciğerlerine çekti.

- Nereye güzelim?

A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A

- Gitmek istiyorum.

- Konuşmamız daha bitmedi.

- Konuşma bitti. Ben öğrendim ve gidiyorum.

- Korkuyor musun?

Biraz korkuyordum. Ama bir şey söylemedim. Sessiz kaldım.

Arslan beyin bu itirafı beni şaşırtmıştı. Böyle bir şeyi beklemiyordum. Bir yandan da kokusu, teninin sıcaklığı bedenimi yakıyordu.

- Korkuyor musun benden Melanie?

- Bana neden Melanie diyorsunuz Arslan bey ?

- Çünkü sana Melanie diyebiliyorum Azra.

Arkamı döndüm. Burunlarımız birbirine değiyordu. Gözlerimi kırpıştırıp başımı aşağı eğdim. Alnım dudaklarına değiyordu. Derin bir nefes aldı.

- Bana bak.

Kafamı hayır diye salladım. Şu dakikalar içinde neler olacağını tahmin edemiyordum.

Alnıma bir öpücük bıraktı. Bir eli kapıya dayalıydı. Diğer eliyle çenemi tuttu.

- Bana bak güzelim.

kafamı kaldırdı, gözlerini baktım. Yakınlığımız, teninin sıcaklığı yakıyordu. İçimdeki kelebekleri yakıp, kavuruyordu.

- Korkma, hele benden hiç korkma. Sana asla zarar vermem. Benim yanımdayken asla sana bir şey olmaz, olamaz.

- Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Hem, hem benim sevgilim var.

Daha çok yaklaştı, aramızda santimler kaldığında bir kolunu belime sardı. Beni kendine iyice yasladı. Sıcaklığı hissediyordum, sertliğini de. Diğer elini saçlarıma daldırdı.

- Sakın Melanie, sakın. Asla bir erkeğin ismini ağzına almayacaksın. Biliyorum, her şeyini. Hayatında kimse yok güzelim, ama artık ben varım. Biz varız.

KÜÇÜĞÜM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin