Merhabalar. Yeni bölüm geldi.
Bu bölümdeki şarkı medyada var tavsiye ederim.
Şarkı : The Weeknd & Lana Del Rey - Lust For LiveSizce daha önceki bölümler nasıldı? Sizin yorumlarınız gerçekten benim için önemli. Benimle paylaşırsanız sevinirim.
Lafı fazla uzatmayacağım.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
İyi okumalar.
A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A
Arslan bey bana bakarak gülümsedi ve gözlerim kesişti. Hala bana bakmaya devam ederek Mert beye
- Mert, Azra da gelmişken sana bir şey söylemek isterim.
Artık Mert beyde bana bakıyordu. Arslan bey dudaklarının üstündeki sakallarla oynayarak sinsice gülümseyip gözlerimin içine bakıyordu.
- Tabi söyle Arslan.
"- Azrayı senden istiyorum."
A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A
Arslan beyin "Azrayı senden istiyorum" demesi ardından 2 gün geçmişti ve kendimi BARLAS HOLDİNG'in Arslan beyin sekreteri olarak bulmuştum. Arslan bey, Mert beyden geçici olarak sekreteri olmamı istemişti ve Mert beyde onaylamıştı. Gelişmeler nasıl hızlı ilerlemişti çözememiştim ve kendimi burada bulmuştum.
Bir yandan da iyiydi çünkü kendimi iki gün içerisinde Arslan beye karşı bir şeyler hissettiğimi farkına varmıştım. Benim için farklı şeyler. Farklı duygular, farklı hisler...
Bu iyi miydi kötü müydü bilmiyorum.
- Azra hanım ?
- Evet benim buyurun.
- Bunlar size efendim.
Yine siyah giyinimli korkutucu bir adam, yine güller. Ama bu sefer gelen güller kırmızıydı. Belki de Mert beyden ya da başka birinden gelmişti. yeni iş için hayırlısı olsun diye, gizemli kişinden olmayabilirdi değil mi?
- Teşekkürler.
- İyi çalışmalar Azra hanım.
Güllerin arasından kartı alıp açtığımda
" Bu sefer sana kendimi armağan etmiyorum Melanie. Çünkü sen "Şimdi benimsin Melanie". Bu sefer benimsin. Gönlüme, zihnime, aklıma, fikrime,evime hoş geldin güzelim "
yazıyordu. Bunları kim yazıyordu Allah aşkına. Bir yandan sapıktır diye korkuyor, bir yandan da belki de tanıdığım birisidir diye heyecanlanıyordum. Ya da birisinin şakası falan mıydı bu? Hiç komik değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜĞÜM
Romance" Evet Siyahlar... Çünkü bende siyahım. SANA KENDİMİ ARMAĞAN EDİYORUM MELANİE... Dudaklarından öpüyorum."