-ქაიაჰ წამოდი გავისეირნოთ,დავიღალე სახლში ჯდომით..
-სეჰუნ ცუდად ვარ...
-რა გჭირს?
-ერთი პარაზიტი მყავს და მაწუხებს.
-ვინ?
-შენ!
-ბოროტო.-ნახევრად შიშველი,გაბუტული სეჰუნი ბალიშს ჩაეხუტა.
-კარგი ჩემო დიდო პარაზიტო არ გამებუტო.-ლოყაზე აკოცა ქაიმ.
-წავიდეთ რა...-კოალასავით შემოეხვია სეჰუნი.
-სად გინდა წასვლა?
-პარკში.
-კარგი ჩაიცვი და წავიდეთ.
მალე ორივე მზად იყო.
მანქანაში ჩასხდნენ და პარკისკენ წავიდნენ.-სეჰუნ დამელოდე!
-აუუუ ქაიაააჰ ნახეეე აიი იმ დიდ ხესთან დავჯდეთ.-გახარებული მირბოდა სეჰუნი.
-კარგი ოღონდ ფრთხილად ნუ მირბიხარ ასე.-სეჰუნი ხის ქვეშ დაჯდა და ქაიც მას მიუჯდა.
ერთი საათი მაინც იქნებოდა გასული რაც ასე ისხდნენ და უბრალოდ მომენტით ტკბებოდნენ.
-ქაი...
-გისმენ ანგელოზო.
-დავიღალე...
-სახლში გინდა?
-წავიდეთ რა.
-კარგი წავედით.- ხელი ხელ ჩაკიდებულებმა გადაიარეს მწვანე მინდორზე და მანქანაში ჩასხდნენ.
-სეჰუნ წინ იყურე!-ღრიალებს ქაი და...
ერთი კვირის შემდეგ.
-ექიმო გაიღვიძა?-მაღალი სხეული საავადმყოფოს დერეფანში ანერვიულებული იდგა და ექიმს შესცქეროდა.
-გაიღვიძა...შეგიძლიათ ნახოთ...-დამწუხრებული იყო ექიმი მაგრამ ამისთვის ბიჭს არ მიუქცევია ყურადღება,ახლა მხოლოდ მისი სიყვარულის ნახვა უნდოდა.
პალატაში ნელა შეაბიჯა და საწოლის გვერდით ჩამოჯდა...
-სეჰუნაჰ...კარგად ხარ?!იცი როგორ შემაშინე?!ერთი კვირაა ვერაფერს ვაკეთებ...ერთი კვირა მხოლოდ შენზე ვფიქრობდი და ღმერთს ვთხოვდი რომ გადარჩენილიყავი...სეჰუნაჰ ასე აღარ შემაშინო...მიყვარხარ...
-უკაცრავად მაგრამ ვინ ხართ?
********
იმედი მაქვს მოგეწონებათ.