>> Prolog

24 2 0
                                    




Viața mea nu a fost niciodată ușoară.Viața familiei Flyn nu a fost nicipdată ușoară,dar nu s-a comparat vreodată cu ceea ce a devenit acum.Eram o familie fericită,și,chiar dacă am fost și suntem una dintre cele mai bogate familii din America nu am trăit cu teamă în suflet.Asta până în urmă cu 6 ani,când sora mea,Anne,a fost ucisă de către un mare mafiot,pe nume Mutter.De atunci,familia mea nu mai are liniște,iar tata a angajat o echipă întreagă care să ne protejeze 24 din 24.De atunci viața mea se rezumă doar la următoarele cuvinte:

" Nu ai voie să ieși afară neînsoțită!"

   "Nu stai până se întunecă afară!"

   "Unde mergi tu merg și gărzile de corp cu tine!"

     Astea sunt lucrurile care le aud zilnic de la tatal meu. M-am saturat! Pur si simplu vreau și eu puțină libertate doar pentru mine.Cer chiar atat de mult? De când a murit sora mea, tatăl meu și cu mama au devenit foarte protectivi.Extrem de protectivi.Nu mă lasă să plec din casă fără o gardă de corp după mine, și de fiecare dată când încerc să le explic ce simt, aud următoarea replică: "Fără discuții, domnișoară!"

    Deși trăiesc într-o familie bogată, unde nu duc lipsă de nimic material, pentru că tatăl meu, Ross Flyn este unul dintre cei mai bogați oameni din America, viața mea nu e atât de roz precum și-o închipuie alții. Da,am bani, case de lux și mașini dar la ce bun dacă sunt supravegheată 24 din 24 de frică să nu atenteze cineva la viața mea? Tata a angajat cea mai bună firmă de pază și protecție care ne supraveghează non-stop.Uneori mă întreb, oamenii aceia nu au familii?Și dacă au,familiile lor ce zic?Oare sunt de acord ca soții sau tații lor să își riște viața pentru niște bogătani? Pentru că da, societatea din zilele noastre ne consideră niște bogătani fără suflet care cred că își permit orice.Da,mai există și astfel de oameni, dar asta nu înseamnă că suntem toți la fel.

     Eu, Anastasia Flyn, sunt de părere că oamenii ar trebui să înceteze să mai judece după aparențe pentru că, de cele mai multe ori, aparențele înșeală .Și credeți-mă, v-o spune cineva care a judecat un om fără îl cunoască și apoi a regretat.De ce? Pentru că am realizat că acea persoană a însemnat foarte mult pentru mine.

    Cine a fost acea persoană și ce rol a jucat în viața mea vă las pe voi să descoperiți ...

Bun, deci acesta a fost prologul.Povestea este relatată din perspectiva Anastasiei.Acesta este prologul.Știu că probil nu înțelegeți prea multe dar vă ve-ți da seama de mai multe pe parcurs.Enjoy :)

Always and ForeverUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum