Je to vôbedz možné?!

1K 27 5
                                    

Pohľad Eleny:

Som Elena Melody - Melod . Mám 17.
V meste máme 2 slávne osobnosti. Morry a Vita ale aj najväčšieho vraha sveta. Ktorého sa bojim. Moja naj kamka Vanesa pri mne vždy stoji. Dneska k nám má nástupiť noví žiaci. Teším sa na nich Možno budu v pohode.


Pohľad Honzi:

som Honza Moravec. Slávny YouTuber. Mam debileneho brata ktorý tie tiež slávny. Ale nieje tak dobrý ako ja. Som lepší a úžasnejsi.
K tomu som ešte najslavnejší vrah sveta. Zabijam dievčatá ktoré sa mi zapáčia. Takže som dvojnásobna hviezda.

Pohľad Vity :

volám sa Vita. Mám brata, teda dvojča menom Honza. Sme slávní youtuberi. Ja proti nemu nič nemám. Práve naopak, ja si ho ctím, ale on viditeľne ma nemá rád... A ani sa nedivím... Je to vrah.... Viem o tom ale nechcem to nikomu povedať. Viem že by ma zabil a k tomu, verím že je v ňom ešte kus lásky.....

Pohľad Eleny:

Dneska sme ako vždy meškali s Vanesou do Školy. Hneď ako sme vošli, dostali sme od učiteľa po škole... Áno.. Milujem svojho učiteľa MAT. Mám ho tak rada ako Matematiku. Takže ju a učiteľa nenávidím.
,, dneska majú k nám prísť nový dvaja žiaci. Už sa tešim "
Povedala mi Potichu Vanesa.
Po chvíli nám vleteli do triedy dvaja Chalani. Učiteľ na nich hneď skrikol a dal Po škole. Ale to bolo nič. Neverila som vlastným očiam. Morry a Vita. To sú oni! Oni sú ty nový žiaci. Vita bol celý čas Usmievavý a Morry, ten bol Znudený. Zapozeral sa na mňa a pousmial. Sčerveňala som.
,, sadnite si do prvej lavice"
Posadil ich učiteľ. Boli hneď pred nami.
,, Van Van Van to je Morry a Vita. "
Od radosti som povedala. Vanesa keď počula meno VITA zvriekla na celú triedu.
,, OMG VITA!!!! "
,, A VON!!!! "
Skríkol na ňu hneď učiteľ. Vita sa hneď otočil. Vanesa je zaľúbena do Vity. Je to jej platonická láska 😂.

Pohlad Vity :

Honza sa rozhliadal po trieda... Presnejšie po dievčatách.....veď jasne... Vrah... Ale ja som si všimol dve dievčatá. Jedno čo na mňa skríklo a to druhe vedľa nej. To čo na mňa skríklo bolo pekné ale to vedľa nej bolo nádherné. Mala krásne hnedé vlasy ale aj oči. Bola fakt nádherná.

Slávna Dvojka - život, ktorý sa zmenil zo dňa na deň ✔Where stories live. Discover now