Pohľad Eleny:
Bežali sme do nemocnice. Hneď ako sme tam došli, pýtali sme sa na Honzu. Nechceli nás k nemu pustiť. Čakali sme 4 hodiny kým nás pustia. Po 4 hodinach nás pustili. Hneď sme za nim bežali. Honza spal. Nevedeli sme kedy sa zobudí tak sme čakali.ja som sa naňho celý čas pozerala.
,, Honzi, aspoň že si v pohode "
Pohladila som ho.
,, čo by si urobila keby zomrel? "
Spýtal sa Vita a sadol vedľa.
,, asi by som to nezvládla. Postavila som sa proti vlastnému ocovi. Len preto aby som ho ochránila. Po dnešku už asi nebudem jeho dceru... "
Posmutnela som.
,, je tvoj otec. Miluje ťa. Ale je tak zaslepeny pomstou že zabudol na tvoje city. "
Objal má Vita. Po chvíli sa Honza zobudil.
,, El "
Unavene povedal. Ja a vita sme hneď zaskočili zo stoličky a išli k nemu.
,, Honza "
Usmiala som sa a obiala.
,, ty si ma zachranila "
Usmial sa na mňa.
,, tak stredne... Aj tak ťa bodol... "
Posmutnela som.
,, keby má bodol vtedy už by som to vôbec Nerozdýchal. "
Usmial sa na mňa.
,, vedľa má izbu tvoj otec El"
Pozrel na mňa Vita.
,, idem za nim. Ty tu buť s Honzom "
Rozkázala som a bežala do druhej izby.Pohľad Vity:
Ostal som pri Honzovi.
,, neviem prečo ale bál som sa že neprežiješ Honza "
Zasmial som sa.
,, ja a zomrieť? Prosím ťa. Som moc sexy na to "
Začal zo svojími egoistickými pripomenikami.
,, keby si zomrel, nemal by kto byť ten zlí braček "
Zasmial som sa.
,, ja viem. Preto som tak vážny "
Usmial sa.
,, ešte stále to dlžím veľa vecí. Nemôžeš odísť skôr ako to nesplnim "
Povedal som.
,, ale ja sa nikde nechystam :) "
Usmial sa.Pohľad Eleny:
Dobehla som za Otcom. Keď som tam prišla , ešte spal ale po 2 minútach sa zobudil.
,, Elena? "
Pozrel na mňa.
,, oci "
Trošku som sa usmiala.
,, Trelila si ma... "
Pozrel na mňa.
,, a ty si mi skoro zničil život. Ty nevieš čo sa všetko deje. "
Smutne som povedala.
,, viem že po tom už má nebereš ako dcéru. Že som ťa zradila ale ja mám 18 a ty si má tiež zradil-"
,, elena elena klud. Ja viem je to tvoj život. Máš 18 a ty máš právo sa rozhodovať. Zradil som ťa a za to urobim čo koľvek len aby si mi odpustila "
Prerušil má otec.
,, všetko? Necháš Honzu na pokoji. Patrí do môjho života. Ublížiš jemu, ublížiš mne. "
Povedala som. Otec sa na mňa len pozrel a nejak z neho vyšlo slovo:
,, dobre... "
Usmiala som sa naňho.
,, ale Elena mala by si ešte vedieť že vam hrozí že pravda vide na javo a všetci . Musíte prísť na to kto to je. Viem len že my pracujeme pre neho. On chce vyhubyť každú celebritu a vraha. "
Pozrel na mňa otec.
,, a nevieš kto to je? "
Soytala som sa.
,, nie... Viem len že je to milionár. "
Pozrel na mňa. Myslím že práve sme našli prípad na vyriešenie. Išla som za Honzom. Všetko som povedala Nikolasovi , vitovi a honzovi.
,, super. Takže keď má pustia ,hneď sa ide riešiť ďalší problém? "
Pozrel sa na nás Honza.
,, pokial to je pravda ide teraz o
oboch "
Pozrel sa na nás vita.
,, môj otec pokiaľ nemusí tak neklame. Som pripravená zistiť kto to je"
Povedala som a pozrela na nich.Na druhý deň keď prišiel Honza, začali ešte všetko riešiť. Našli sme jedného zaznam o typkovi ktorý preňho pracuje.
,, jej ten typek má chcel zabiť minulý Mesiac. Strielal po mne"
Usmial sa Honza.
,, dobre vedieť. Aspoň vieme že ho poznáš"
Pozrel naňho Vita.
,, podľa všetkého sa vždy v piatok zdržuje v Bare "
Pozrel sa mu do záznamov.
,, super ideme sa opiť "
Zasmial sa Vita.
,, noo... Je to stripiz bar. Chodí sa tam opiť a vždy má VIP. Večer o pol nocí si vždy zajde s stripterkou do nejakej izby a tam si to rozdaju. "
Pozrel na nás nikolas.
,, Myslím že máme sexy striptérku"
Usmial sa Honza a pozrel na mňa. Chalani sa tiež na mňa pozreli. Robíte si srandu? "
Pozrela som na nich.
,, si sexy, máš talent, dokážeš zbaliť. Si super na to ;) a neboj sa nebudeš mať s nim sex len ho prilákame"
Usmial sa Vita.
,, dobre. Ale viem kto pôjde so mnou"
Usmiala som sa a išla za vanesou . Vanes hneď súhlasila. Išli sme do obchodu si niečo na to kúpiť.
DU LIEST GERADE
Slávna Dvojka - život, ktorý sa zmenil zo dňa na deň ✔
FanfictionElena Melody je dievča ktorej sa život zmenil zo dňa na deň. Stalo sa to tak, že jej do triedy nastúpili slávne dvojačatá Vitaa a Morry. Aj keď boli dvojčatá, veľmi sa od seba líšili, pohavahami. Morry - Honza Moravec je najväčší vrah, zatiaľ čo Vi...