ja viem že to bolí....

371 21 0
                                    

Pohľad Eleny:

Vita išiel po drevo a ja som išla do obývačky. Honza tam sede smutný pozerac do steny.
,, Honza si v pohode? "
Spýtala som sa. Ani sa na mňa nepozrel.
,, hej..... "
,, Honza prosím. Čo sa stalo. Mne to môžeš povedať "
Sadla som si vedľa neho.
,, Sofia..... Pripomenula mi celú minulosť a ešte viac zohavila ako
bola "
Pozeral na zem. Bolo mu do plaču. Chudák... Musela mu strašne ublížiť, zase....
Obiala som ho.
,, viem že to boli Honza... vieš, niekedy minulosť a celkovo život bolí "
Snažila som sa mu nejako pomôcť. Ale nevedela ako. Odrazu niekto zaklopal na dvere. Išla som otvoriť. Stál tam zakrvavený Nikolas.
,, Preboha! "
Vystrašila som sa. Honza pribehol za mnou a odtiahol má od nikolasa.
Nikolas vošiel ledva do vnútra.
,, pomožte mi.... Prosím.... "
Ledva to vyslovil.
,, čo chceš "
Zasyčal Honza.
,, sofia..... To ona je ten vrah..... Ten vrah keď sme boli mali.... To bola ona.... "
Ledva to vyslovil s Honzom sme mu hneď pomohli. Ja som mu ošetrila rany a Honza len pozeral. Nevedel čo má robiť. V tom prišiel Vita. Nič nechápal ale vysvetlila som mu to. Honza sa naštvane pozrel na Vitu a išiel hore.
,, Honza prosím počkaj "
Išiel za nim.
,, čo je Sofia zač Niko "
Spytala som sa ho.
,, Sofia je vrahyňa.... Chcela má zabiť keď mi ušla... Ale len mňa... Honza bol brat niekoho kojo fakt milovala. A vedela že sa jej Honza hodí. Ona tušila že bude vrah.... Všetko mala zaplánovane... Ale potom si sa objavila ty. Jej "dvojnik". Ide jej o to bay bola zasa s Vitov a pokiaľ jej v tom bude stáť Honza zabije ho a to isté zo vsetkými. Pokiaľ bude mať Vita milenku, zabije aj ju.... "
Keď všetko povedal Nikolas, pochpila som že sofia nieje nič dobré. To preto bol Honza tak zničený. Ublížila mu slovami o laske ktoru mal tak Silnú k nej a to že sa obidvaja zalúbili do mňa.

Pohľad Vity:

,, Honza prosím stoj ja som fakt nechcel takto ublížiť "
Chcel som ho zastaviť a normálne sa s nim porozprávať.
,, v pohode dneska si už druhy"
Zamumlal si.
,, Honza Prosím "
Chitil som ho ale sa hneď strhol.
,, čo chceš?! Čo?! Chceš má zase úplne zničiť Vita?!?! Baví ťa to?! "
Zvrieskol na mňa.
,, nie! Nechcem! Chcem mier! To čo by chcel každý! Chcem mať už normálny život! Rodičia bol bohatý egoisti! Snažil sa maznať mňa! Ja viem že to bolelo! Fakt som ti pri tom vodopade dneska nechcel ublížiť! Chcem aby sme bol zase my... Nie ty... a ja.... "
Vyšla mi slza. Aj jemu.
,, teraz má počúvaj. Buď sa zmieriš s tým čo som alebo sa rovno zabi. Ja sa už nezmenim, nemám prečo! Všetko na čom my záležalo je buď preč alebo to máš ty! Nechaj má žit mojim životom! Ja nič iné nechcem len aby si ma nechaj na pokoji! Myslíš si že som tu s tebou kvôli dobrým vzťahom?! Nie! Som tu preto lebo to Elene dlžím!!!! Nenávidim ťa! Ty a sofia ste taky istý! Zničiť človeka to viete najlepšie. "
Všetko mi povedal do očí a išiel do svojej izby kde sa zamkol. Vedel som že som mal šancu s ním zase mať dobrý vzťah... Ale dojebal som to.... Celé ..

Pohľad Eleny:

Počula som ich hádku.... To všetko kôli mne.... Mala som vtedy skočiť a zabiť sa..... Chalani by sa až tak nenávideli... Musím im zmiznúť zo života.... A už nikdy sa neukázať....
Zobrala som si veci a išla preč. Honza bol na balkone takže ma videl.
,, Elena, kde ideš "
Prekvapene sa na mňa pozrel.
,, domov..... Preč od vás... Pozri na to čo sa deje! Nenávidiš Vitu kvôli minulosti a mne! Keby nie mňa možno by ste sa naučili vychádzať. "
Rozplakala som sa. Honza preskočil balkón ku mne.
,, Vita mi toho dlží veľa. A jedno ospravedlnenie nič nezmení . To by musel neviem čo spraviť aby som mu zase uveril. Ale ty si dokázala ma "zmeniť". Niesom až tak bezcitný. Ukázala si mi čo sú city. Vďaka tomu som dneska pocitil aké to je keď tí niekto zase bodne kudlu na srdca.... "
Posmutnel.
,, toho si sa bál. Preto si sa uzavrel. Bal si sa že to zase ublížia že? "
Pozrela som sa naňho smutne. Honza mi očami naznačil že mám pravdu.
,, dobre ostanem.... Ale prosím... Žiadne hádky , cítim sa za to zodpovedná "
Posmutnela som.
,, sľubujem že sa nebudeme hadať "
Prisahal a pozrel na mňa. Ja som sa pousmiala a vratil do chaty. S Honzom sme si to nechali pre seba. Prejstotu. Vitu milujem... Ale pokiaľ je toho sofia schopna... Bol by dobre sa rozísť.... Ale nechám si to zatial pre seba. Mám izbu osobitne od ostatných. Zajtra je posledný deň kedy tu sme. Potom odchádzame do mesta . Večer sme išli všetci spať.

Pohľad Honzi:

Nedokázal som zaspať po dnešku . Išiel som ku Elene do izby pozrieť ako spí. Bola sladká a nedokazal som odolať. Pobozkal som ju. Chvíľku som ešte na ňu pozeral ale potom som išiel do svojej izby.

Slávna Dvojka - život, ktorý sa zmenil zo dňa na deň ✔Where stories live. Discover now