Pohľad Eleny;
Večer sme si všetci sadli do obívačky. Vanesa pustila na plne pecky pesničky. Honza doniesol Vodku a iný alkohol.
,, ja nepijem"
Pozrela som na nich.
,, maš 18 Elena. Keď si dokázala sa opiť v 17 dokážeš si užiť aj tu"
Ozvala sa Vanesa.
,, život ide ďalej. Užívaj si ho El"
Povedal Honza a zobral Fľašku.
,, a včera si mala narodky. Oslava nedopadla dobre. Preto urobime novú! "
Zasmial sa Alex. Zasmiala som sa a vybehla na stôl. Začala som robiť blbsoti. Potom sme začali piť... A ja... Ja som to poriadne roztočila..Pohľad Honzi:
Elena začala piť z fľaše a tancovať. Všetci sme sa opili okrem mňa. Ja som radšej daval pozor. Keby tu bol môj brat, je by som sa opil a určite by som skočil do postele s El. Ale keďže tu ten geňo není a Nikolas sa opil, som jediny ktorý ostal triezvy.
Elena sa poriadne opila. Motala sa a zrjeme jej prišlo zle tak išla von.
,, Elena Doriti "
Povedal som si pre seba a išiel za ňou. Elena došla až ku jazeru kde bol aj vodopád. Motala sa na drevenom moste no zle sľapla a spala do jazera. Keďže bola opita nevedela plávať.
,, Hej! Kde ste kdo! "
Začala kričať. Hneď som tam dobehol.
,, Elena Bože! "
Tvrdohlavo som skrikol a skončil za ňou. Hneď som ju z tamať vytiahol. Zobral som si ju na ruky a išiel s ňou do chaty. Všetci stihli zaliezť do izieb. Dostal som ju do izby.
,, ja ešte nechcem ísť spať. Chcem sa ísť zabávať. Uuu a nezabavime sa my dvaja? "
Opitym hlasom vždy niečo vymyšľala.
,, Ne. Ideš spať Elena. Si opita. "
Povedal som a položil na posteľ.
,, Honza? Ďakujem "
Išiel som preč ale Elena má zastavila.
,, prosím, nechoď... Nechcem ostať sama... "
Posmutnela. Pozrel som na ňu a nakoniec som ostal. Ľahol som si vedľa. Ona sa ku mne pritulila a zaspala. Pozeral som na ňu. Spala úplne sladko. Pochvíli som zaspal aj ja.Pohľad Eleny:
Večer som sa zobudila pri Honzovi ale u mňa v izbe. Hneď som vyletela z postele.
,, PANE BOŽE!!! "
skríkla som a on sa zobudil.
, , Boha Elena.. "
Rozospate sa na mňa pozrel.
,, čo sa stal večer! "
Skirkla som vystrašene.
,, jebali sme spolu "
,, čo?! "
Skirkla som.
,, jžs robim si piču. Opila si sa tak si išla von, Potkla si sa a spadla do jazeraa, nebyť mna utopiš sa tam. Zobral som ťa do izby kde si si to chca rozdať ale zamietol som tvoje chuťky a tu položil ale nechcela si ma pustiť preč lebo si nechcela ostať sama tak som ostal pri tebe a nejako som zaspal. "
Všetko mi povedal. Vydychla som si. A to že som sa opila na sebe citim. Boli má strašne hlava. Sadla som si na posteľ.
,, si v pohode? "
Pozrel na mňa Honza.
,, nie... Bolí má strašne hlava"
Chitila som sa za ňu.
,, nedivim sa"
Prekrutil očami Honza a išiel dole. Ja som bežala hneď za nim.
,, vy ste spolu spali? "
Pozrel sa na nás Nikolas.
,, Čo?! Nie-... "
,, Ano "
Prerušil ma Honza. Myslela som že ho zabijem ale mal pravdu. Spali sme spolu.
,, ale nič medzi nami nebolo. Nič sa nestalo. "
Snažila som sa všetko vysvetliť.
,, Ale bola tak opitá že skoro by sa so mnou vyspala "
Usmial sa Honza.
,, jo tak.... "
Pozrel sa na nás Alex.
,, hhh.... "
Vzdychla som si a išla najesť. Keď som sa najedla, išla som ku jazeru. Voda bola krásna priesvitná a Krištáľova. Pisala som si texty piesni ktoré som si vymyslela ale potom som si ich začala spievať.
Pohľad Honzi:
Išiel som nájsť Elenu keďže sme mali ísť späť do mesta. Odrazu som niekoho počul spievať. Bol to nádherny hlas. Mne sa len tak hocičo nepáči, a keď hej tak to zomrie :). Išiel som za hlasom. Pozrel som sa kto to je. Bola to Elena. Neveril som že vie tak spievať. Bol to nádherné.
Keď dospievala išiel som za ňou.
,, máš nádherny spev "
Usmial som sa.
,, ty ma sleduješ?! "
Skrikla vystrešene.
,, nie. Išiel som po teba keďže ideme do mesta. "
Pozrel som na ňu.prišli do mesta a prvé čo bol každý sa vybalil. Ja som musel ísť niečo vybaviť tak som Elenu nechal doma samu.
Pohľad Eleny:
Sedela som doma a pisala.
Odrazu som niečo počula v kuchyni. Hneď som sa tam išla pozrieť. Začala som podozrievať.
Odrazu na mňa niekto skočil zo zadu.
,, Ahoj El"
Usmial sa Vita a uspal ma.Zobudila som sa v nejakej miestnosti.
,, Ahoj Elena "
Usmial sa na mňa matyáš.
,, ty hovedo! Pusť ma!! Hneď teraz! "
Zvrieskla som.
,, trhni si malička "
Usmial sa a skočil na mňa. Vita tam len stal a pozeral na to. Ostala v ňom laska. Videla som že chcel niečo urobiť. Ale neurobil..Pohľad Honzi:
Vrátil som sa domov a tam sedela Elena.
,, ahoj Honza. Už si mi chybal "
Znudene povedala.
,, ja viem "
Usmial som sa.
,, myslíš že Vita bude zase sebou? Čo ak nie.. "
Posmutnela.
,, neviem. Možno my môžeš ukázať kde je. "
Povedal som a hodil Sofiu na zem.
,, myslis že neviem že to niesi ty? Hraš možno dobre ale nie úžasne! Elena nepochybuje! "
Skrikol som.
,, tak to si vyhral "
Povedala.
,, kde je Elena? "
Pritlaci ma o zem.
,, nájdi si ju sam "
Usmiala sa na mňa. Snažil som sa to z nej vytiahnuť ale nepodarilo sa. Mal som menšie Deja vu že viem kde budú. Bežal som do jednej budovi. Keď som tam vošiel začal som hľadať.
,, Ahoj Honza "
Usmial sa mattem a hodil ma dole to schodov.
,, nie Honza! "
Skirkla Elena a chcela ísť za mnou ale vita ku chitil.
,, Vita! Pust ma prosim!! Honza je tvoj brat!!! Pomôž nam!! Je v tebe ešte láska!! Prosím!!! "
Zúfalo naňho skirkla. Ja som sa nevedel postaviť. Sofia na mňa dala nohu.
,, teraz som na tebe ja. Nie ty na mne"
Usmiala sa Sofia.
,, vita prosim "
Zufalo sa naňho pozrel Elena a pobozkala.
ESTÁS LEYENDO
Slávna Dvojka - život, ktorý sa zmenil zo dňa na deň ✔
FanficElena Melody je dievča ktorej sa život zmenil zo dňa na deň. Stalo sa to tak, že jej do triedy nastúpili slávne dvojačatá Vitaa a Morry. Aj keď boli dvojčatá, veľmi sa od seba líšili, pohavahami. Morry - Honza Moravec je najväčší vrah, zatiaľ čo Vi...