si jedna z nás Elena

251 11 0
                                    

Pohľad Vity:

Elenu milujem.. A Honozovi to dlzím. Musím ju ísť nájsť.
,, honza počkaj! "
Skirkol som a vzal za ním"
,, Čo je "
Pozrel naštvane na mňa.
,, ja tí položem. Dlžím tí to. Tebe ale aj Elene. Sme bratia. Drzime pri sebe. Pomôžeme jej spolu. "
Pozrel som naňho, a iné na mňa. Podal som mu ruku. Po chvili ju mí dal ruku tiež. Citil som že sme zas ako bratia..

Pohľad Eleny:

Zobudila som sa v nejakej miestnosti. Hneď mi došlo kde som. Mattem.
Postavila som sa a otvorila dvere. Popozerala som okolo seba.
,, myslel som že budeš spať dlhšie "
Pozrela sa na mňa mattem.
,, neboj sa. Nehrozí aby som si išla ešte zdriemnuť "
Naštvane som naňho pozrela.
,, zrejme miluješ niekoho urážať "
Išiel pomaly ku mne.
,, tých kretenov ako si ty rada. "
Pozrela som naňho.
,, smola Elena. Teraz sa budeš naučiť byť so mnou. Chalanou si len tak odkopla. A pred  tým si sa stihla vyspať s Honzom. To bol sex na rozlúčku? "
Zasmia sa.
,, ja Honzu milujem"
Naštvane som naňho pozrela.
,, jo jasne. A preto si utiekla? "
Zasmial sa. Stíchla som. Vyzerá to ako by som bol kurva. Vyspim sa s ním a  potom utečiem. A to som len chcela aby sa kvôli mne nedojebali zase vzťahy.....
,, smutné Elena. Je zaujímavé ako dokážeš zničiť vzťahy ľudí. Napríklad chalanov .  To isté čo Sofia "
Zasmial sa.
,, ja niesom ako sofia. Niesom bezcitná mrcha "
Nenávistne som sa na naňho pozrela.
,, ale obe máme niečo spoločné. Výzor a to že sme kurvy ;) "
Usmiala sa.
,, to si ty nie ja! "
Zvriekla som. Sofia má zobrala do nejakej izby.
,, sadni si"
Rozkazala mí.
,, nie "
Odmietla som.
,, sadni si! "
Skrikla a hodila má do kresla.
,, nič nemáme spoločne okrem vzhľadu. "
Pozrela som na ňu.
,, máme. Ja mám. Minulosť. Tiež som pri sebe mala takých ochrancov ako maš ty"
Povedala Sofia.
,, a kde su? "
Spýtala som sa.
,, mŕtvy. Zabili ich... Keď sa má snažili ochrániť. Tiež som mala nepriateľov. Po pár  dňoch má našli tý, pred ktorými má chránili . Chitili má a vycvičili. Urobili zo mňa vraha a agenta.  Dostavala som z ľudí informácie tak že som sa s nimi vyspala a všetko zistila. Milovala som to. Raz som chcela vedieť z kade jedna rodina ktorá sa stala bohátov .  Narodili sa im dvojčata. Honza a Vita. A tých už asi poznaš. "
Usmiala sa.
,,.. Chcela si všetko zistiť ale musela si sa k nim nejak dostať tak si sa rozhodla pre vitu. Dostala si sa k nemu cez honzu ktorému si potom zlomila srdce "
Všetko mí zrazu dávalo zmysel.
,, chcela som vitu zabiť, ale zaľúbila som sa doňho a začala s ním reálne chodiť.  Ale to už potom sa Honza stal tým čím je teraz. A snažili sa má chytiť. Začal spolupracovať s Nikolasom s ktorým má potom chitili. Honza má chcel zabiť ale nepodarilo sa mu to . Nedokázal zabiť dievča ktoré tak miloval. Ani nenávisť nebola tak silná ako láska ku mne. Nechal to na Nikovi. No ten to nedokázal lebo som ušla. Vita a spol si mysleli že som mŕtva keďže Niko sa bál povedať že som utiekla, nechal ich v tom že som mŕtva. Sledovala som po celý čas Vitu. Celé tie roky. Ale potom si sa objavila ty. A on sa do teba zaľúbil "
Nenávistne sa na mňa pozrela.
,, mala si sa ukázať skôr. Možno keby si skôr prišla bol by tvôj "
Naštvane som sa na ňu pozrela.
,, a čo ak ne! Čo ak by ma poslali do piči! Ty sa do toho nestaraj! Už pre nich niesi! Myslíš si že ťa nebudú brat ako štetku? Spala si s oboma. Bozkala si sa s nimi. "
Začala mí všetko vyčítať.
,, si šľapka "
Zasmial sa MaTTem.
,, stále lepšie ako děvkar :DD."
Usmial sa Honza s Vitom.
,, ako to - čo tu-"
Nechápal mattem.
,, nám dojde keď sa Elene niečo stane. Ty nemáš 600 IQ aby si zahladil stopy po únosu :) "
Pozrel sa naňho Honza.
,, zoberieme si elenu späť dobre? Ďakujeme"
Usmial sa vita a odkopol  mattema. Honza zhodil Sofiu. Ja som bežala za nimi.
,, prepáčte že som utiekla... Ja len.. Už nemôžem pozerať na to ako sa   hádete kvôli mne. "
Vyšla mí slza. Chalani sa na seba smutne pozreli.
,, Elena. Teraz má Počúvaj. Boli to len bratske hadky. Nič neznamenaju. a ty to vieš. Obaja ťa máme radi. A pokiaľ si pamätám, dal som ti sľub že žiadne hádky už nebudú. A ja to dodržim. Prisaham. Už len kvôli tomu aby sme ťa ochránili. Si jedna z nas. A ja ťa neopustim"
Pobozkal má Honza. Bola som rada že mí odpustili. Obajala som ich oboch. Chalani sa na seba pozreli.  Bolo im ľúto že má skoro vyhnali svojimi nedlriešinymi učtmi.

Slávna Dvojka - život, ktorý sa zmenil zo dňa na deň ✔Where stories live. Discover now