Pohľad Honzi:
,, chceš mi Elena povedať, že v meste je týpek ktorý ide po najväčšiom vrahovi sveta, takže po mne. A snaží sa ho nájsť a zabiť? A to všetko tí povedal Mattem? Jak mu môžeš po tom všetkom veriť. Snaží sa nás zastrašiť "
Snažil som sa im vysvetliť že je to kokotina.
,, Noo pokiaľ to je pravda mal by si si dávať pozor Honza. "
Pozrel na mňa vita.
,, vieš prečo mu verim? Lebo už 3 vrahovia boli chytený od kedy tu je a k tomu Mattem sľúbil že má tu odvezie a odviezol. Neusniesol má. Keď neveriš jemu, tak ver mne. Ja ťa nezradím. "
Pozrela sa na mňa Elena a pritulila. Začal som rozmýšľať. Čo ak má pravdu. S tým chlapom ktorý po mne ide som už mal problémy v minulosti. Raz keď som utekal pred polišmi, hovorilo sa že medzi policajtmi je agent ktorý ide po vrahovy . A práve vtedy som utekal pred policajtmi. A ten kokot inteligentný mi do ruky strelil. Ale aj tak som ušiel. Musim ich zaviesť na inú stopu. Aj keď mam udaje dobre strežene on sa dostane všade.Išiel som do baru. Musel som začať nad tým premýšľať.
,, Tri vodky prosim "
Sadol si vedľa mňa Nikolas.
,, jej čau Moravec. Nad čím rozmýšľaš? Nad tým lovcom? "
Zasmial sa zo mňa.
,, byť tebou by som sa nesmial. Chitia mňa, chitia všetkých. Ja mám kontakty Nikolas. Keď sa dostanú ku mne, dostanú sa ku všetkému. Ale to ty nepochopiš "
Pozrel som naňho a zobral mu jedného panáka.
,, a čo teraz. On nieje zas tak slabý. Za ten deň už má 3 vrahov. "
Pozrel sa na mňa.
,, buď s tým začneme niečo robiť. Alebo počkáme na zázrak ktorý ho zabije "
Napil som sa.
,, a čo ak... Budeme ten zázrak my. Ten ktorý ho zabije"
Pozrel sa na mňa Vetus a ja zas naňho. Mohol by to byť super nápad! Zabijeme my jeho prvého. S Nikolasom sme sa dohodli že sa dostaneme do základne.Pohľad Eleny:
Ja a vita sme rozmýšlali.
,, Myslíš že ho nájdu? "
Spýtala som sa.
,, nie. Honza nájde spôsob ako ho zneškodniť. A pokiaľ ho chitia tak to je v piči. "
Pozrel sa na mňa.
,, musím zistiť kto to je. Čo najskôr. My všetci "
Začala som rozmýšľať.
,, keď na teba príde bude ťa vypočúvať. A zisti kto je vrah Elena "
Snažil sa mi to vyhovoriť. V tej chvíli dobehol domov Honza.
,, mám úžasny nápad! "
Skríkol a všetko povedal.
,, chceš sa im tam vlúpať a zabiť
týpka?! "
Skríkol Vita.
,, hej "
Pozrel na nás.
,, je to nebezpečné! Chitia ťa! "
Pozrela som naňho.
,, nechitia ide s nami veľa iných Vrahov. Nikolas ide tiež. "
Vysvetlil všetko.
,, pôjdem s tebou. "
Pozrel naňho Vita a išiel k nemu.
, , Dávajte si pozor "
Povedala som a pozrela na nich.Pohľad Otca Eleny:
Celý deň som si všetky stopy spájal a mal som pár podozrení. Honza Moravec a pár iných chlapov. Ale Honza to nemôže byť. Zabil by už dávno Elenu. On to nebude.
,, Pane?! Niekto sa dostal do budovi. "
Zahlásil jeden pracovník.
,, ukážte kamery. "
Prikázal som. Bolo ich tam asi tak 20. Všetci mali niečo na hlavách aby ich nespoznali. Vedel som že Vrahovia sa spikli. Keď sa mi ich podarí chitiť zistim kto je kriminálnik. Usmial som sa a išiel ich počkať.Pohľad Honzi:
Išli sme cez veľkú ventilačku.
,, a čo sa stane keď chitia nejakého vraha? "
Spýtal sa Vita.
,, streli sa. Keď ho chitia, zabije sa aby nič Nevyzradil. "
Vysvetlil Nikolas. Došli sme do veľkej haly.
,, z tade do máme 2 minuty ku prisne utajeným správam "
Povedal nikolas.
,, tak ideme "
Prikázal som.
,, nikde nejdete! "
Skríkol nejaký chlap v maske a okolo nás bolo milión agentov. Všetkci mali masky. Vedel som ktorý je lovec. Bolo mi to jasne. Všetci sme si zobrali nože a zbrane a začali ich strielať. Ja som sa vybral na lovcu.
,, veľa šťastia "
Pozrel na mňa Vita.
,, diki "
Povedal som za lovcom. Išiel zrejme ku spravám ich nahrať aby sme ich nedostali.
,, nikde nejdeš "
Pozrel som naňho.
,, ty si hviezda vrahov že? "
Usmial sa na mňa.
,, bingo! Niesi až tak sprostý! "
Skrikol som naňho.
,, prišiel si ma zabiť lebo sa bojíš že ťa vystopujem a zistim kto si že? "
Zasmial sa .
,, nebojim. Ja sa ničoho nebojim. A už vôbec nie teba. "
Rozbehol som sa naňho. On sa mi uhol a začali sme bojovať.
,, bojuješ celkom slušne "
Zasmial sa a hodil má na Zem.
,, ale na mne nemáš "
Išiel ku mne. Hneď som zareagoval a hodil do steny. Zobral som USD kľúč a začal všetko sťahovať. V tej chvíli má do ruky rezol.
,, au! "
Skirkol som a chitil ruku. Hneď som ho odkopol do stolu tak, ze stratil vedomie. Zobral som kľúč a bežal za ostatnými. Hneď ako má videlj začali sme utekať preč. Keď sme vyliezli preč, dali sme si dole kukli a pozreli na seba.
,, máš to? "
Pozrel nana Niko.
,, hej "
Ukázal som kľúč.
,, a čo ten lovec? Kto to je.
Zabil si ho? "
Spýtal sa Vita.
,, keby som ho tam išiel zabiť nemal by som kľúč. Bol moc dobrý. Omráčil som ho . "
Povedal som.
,, dobre aspoň že to. Ideme k nam a všetko pozrieme "
Povedal vita. Vrahovia sa vratili domov a my s nikom a vitov sme išli k nám. Hneď ako sme prišli skočila na nás Elena.
,, honza! "
Objala má.
,, žijeme "
Zasmial sa vita.
,, Honza doprdele čo máš s rukou. Rodičia nás pozvali dnes na večeru. Chceš tam ísť s reznutou rukou? "
Spýtala sa.
,, ošetrim si ju. Ale najprv sa pozrieme na pár vecí na tejto karte "
Usmial sa Honza. Išli ku pc.
,, chce to nejaké heslo"
Snažil sa to rozluštiť Nikolas.
,, nevieš ake? "
Pozrel som sa na Nika.
,, pokusim sa ale bude mi to trvať. Vy Chodte na večeru. "
Poslal nás na návštevu. Videli sme že to bude trvať tak sme išli.Pohľad Eleny;
Hneď ako sme prišli rodičia nás privítali.
,, El! Ahoj"
Pozdravil má ocko.išli sme ku stolu. Mama nám dala kuraciu polievku. Oco sa zapozeral na Honzovu ruku.
,, čo sa tí stalo na ruke honza? "
Spýtal sa.
,, em... No.. Bol som na jednom stretnutí a nejako sa mi podarilo pozerať na pstrej stene "
Vyhovoril sa. Oco naňho pozeral pozeral podozrivo.
,,aha...em prepáčte musím ísť nachvíľu hore"
Bežal hore oco.Pohľad Otca:
Je to Moravec. Ten zasrany vrah je priateľ mojej dcéry!! Zabijem ho. Zabijem ho ešte dnes. Tato noc sa ku stane osudnou
ESTÁS LEYENDO
Slávna Dvojka - život, ktorý sa zmenil zo dňa na deň ✔
FanficElena Melody je dievča ktorej sa život zmenil zo dňa na deň. Stalo sa to tak, že jej do triedy nastúpili slávne dvojačatá Vitaa a Morry. Aj keď boli dvojčatá, veľmi sa od seba líšili, pohavahami. Morry - Honza Moravec je najväčší vrah, zatiaľ čo Vi...