Pohľad Eleny:
Ešte večer som sa na niečo zobudila. Akoby niekto chodil po mojej izby. Hneď som vstala a pozerala okolo. Odrazu som videla Sofiu.
,, Ahoj Elena "
Usmiala sa.
,, čo chceš?! "
Pozrela som na ňu.
,, aby si dala pokoj Vitovi. Je môj a Je mi jedno že si môj dvojník. Zabijem ťa keď bude treba. Teba a tvoju rodinu.a naj kamku Vanesu :) takže si to rozmysli"
Usmiala sa na mňa a zodvihla.
,, myslíš si že ťa vita bude hneď milovať?! Keď niečo urobiš, začne ťa nenávidieť a už s ním nebudeš NIKDY. Nezastrašíš ma Sofia! "
Skríkla som na ňu. Sofia na mňa nenávistne pozrela.
,, neboj sa ešte nieje koniec "
Povedala a utiekla preč. Nevedela som potom zaspať. Stále mi letelo hlavou čo urobim.....Na druhý deň som vstala posledná.Honza a Vita už bol hore. A Nikolas išiel ešte včera domov.
,, dobré rano Elen"
Usmial sa na mňa vita. Ja som sa moc nemala chuť Usmievať.....
,, ahoj... "
Odpovedala som. Honza sa na mňa pozrel. Nechápal môj víraz.
,, čo sa stalo Elena? "
Spýtal sa má smutne Vita. Všetko som mu povedala.,, takže, večer bola u teba Sofia a vyhrožovala ti že pokiaľ sa nerozídeš s debilom, zabije ti blízkeho. "
Overoval si to Honza.
,, áno... "
Pozrela som na nich.
,, nenávidim ju. Je tak vychcaná! Snaží sa mať len to , čo chce! "
Naštval sa.
,, karma je zdarma braček "
Usmial sa Honza a napil sa.
,, ty drž hubu Honza! Narozdiel od teba som mal vždy viac ako ty na výber! "
Skirkol na Honzu. Honza sa naňho len pozrel a ironicky zasmial.
,, a ty sa diviš prečo sú medzi nami také na piču vzťahy."
Zobral sa a išiel do izby.
,, super vita. Fakt "
Naštvane som sa naňho pozrela a išla do svojej izby.Pohľad Vity :
Objavila sa tu Sofia... A odrazu sa zase všetko rúti...Tento krat nedostane to čo chce!
,, no ako? Už si sa rozhodol? Alebo sa rozhodla Elena? "
Usmiala sa na mňa Sofia.
,, či tu robiš?! "
Skirkol som.
,, nemôžem prísť ani na návštevu? "
Pozrela sa na mňa smutne.
,, nehraj sa na neviňa Sofia! Si strašná mrcha vieš to?! "
Naštval som sa.
,, už ano ;). Chodil si s mrchou ktorá ti celý čas lamala brata aby som z neho urobila vraha . A nejako sa mi to podarilo. A teraz ho ty zase lameš. "
Usmiala sa na mňa.
,, ja mi nič nerobim "
Pozrel som sa ňu.
,, neeee vôbeeec. Vôbec si mi teraz zase nepripomenul aká bola nula "
Zasmiala sa. Uvedomil som si to až teraz.
,, a pokiaľ ide o Elenu. Aj tu už strácaš. Vieš dobre čoho som schopná. Keby som chcela, môžem byť horšia ako Honza. "
Usmial sa na mňa a približila ku mne.
,, to ty si ťa beštia "
Nenávistne som zavrčal.
,, tik tok Vita. Vyber si. Eleninym blízkim uteká čas "
Usmiala sa, zobrala čokoladu ,dala si ju do úst , nahodila sexy chôdzu a išla ku dveram.,, budem čakať "
Usmiala sa poslendý krát a išla preč. Nevedel som čo robiť... Elenu nechcem do toho zaťahovať.. . . aj keď.... Od kedy nás pozná je v tom s nami..... Musíme Sofiu zneškodniť, čo najskôr.
YOU ARE READING
Slávna Dvojka - život, ktorý sa zmenil zo dňa na deň ✔
FanfictionElena Melody je dievča ktorej sa život zmenil zo dňa na deň. Stalo sa to tak, že jej do triedy nastúpili slávne dvojačatá Vitaa a Morry. Aj keď boli dvojčatá, veľmi sa od seba líšili, pohavahami. Morry - Honza Moravec je najväčší vrah, zatiaľ čo Vi...