Murat'tan
Vedat: Vay vay vay.Bakın kimler varmış burada.
Murat: Ulan it.Ne işin var senin burada.
Vedat: Asıl senin benim karıcığımın yanında ne işin var?
Murat: Ulan o senin karın falan değil tamam mı?
Nazar: Ihh.
Vedat: Günaydın karıcım.Ne oldu sana geçmiş olsun hiçte haber vermiyorsun.Ben senin kocanım sonuçta bilmeye hakkım var.
Nazar: Vedat!
Nazar korkup bana sıkıca sarıldı.Ben de ona sarıldım.
Murat: Korkma güzelim ben yanındayım.
Nazar: Sana bir şey olacak diye çok korkuyorum.
Murat: Şşş.Korkma.
Saçını öptüm ve sinirli bir şekilde Vedat'a baktım.
Murat: Ulan it.Defol git buradan.
Vedat: Asıl sen defol git.Ne o karımla sarmaş dolaş yatıyorsun saçını falan öpüyorsun.Onun bir kocası var hatırlatayım.
Yüzüğünü gösterdi.Bu benim çok sinirlenmeme neden oldu ve tam yataktan kalkıp Vedat'a saldıracakken
Nazar: Gitme.
Murat: Tamam güzelim buradayım ben.
Vedat: Yeter artık sinirleniyorum ama.Bırak lan karımı.
Yanıma geldi ve namluyu şakağıma dayadı.
Nazar: Vedat yapma yalvarırım yapma.
Murat: Yalvarma şu ite yoksa bozuşuruz.
Nazar ağlamaya başladı.
Nazar: Vedat yapma.
Murat: Yap lan yap ne olacak?
Sonra Nazar bana ağlayarak baktı.
Nazar: Ne mi olacak?Sadece sen değil ben de öleceğim.Benim yaşayan bir ölü olmamı ister miydin?
Sonra ben Nazar'a üzgün gözlerle bakarken doktor geldi.
Nazar'dan
Doktor: Nazar hanım artık sizi normal odaya-
Doktor: Siz kimsiniz?Ne işiniz var.Hemen polis çağırıyorum.
Sonra Vedat silah doktora doğrulttu.Murat fırsattan yararlanıp yanımdan kalkıp Vedat'ın kolunu tutup tavana doğru yükseltti.Sonra Vedat tetiğe bastı ve bu gürültüyle polisler geldi.Murat Vedat'ın elinden silahı aldı ve polisler Vedat'ı götürdü.Doktor ise olayın şokunu atlatmak için dışarı çıktı.
Murat'tan
Derin bir oh çekerken Nazar'ın titrediğini ve gözlerini bir duvara sabitlediğini gördüm.Çok korkmuştu ve o da olayın şokunu atlatamamıştı.En çok bana bir şey olacak diye korkmuştu.
Murat: Nazar tamam geçti.
O hala titriyordu.Ben ise onu sakinleştirmek için yanına yattım ve göğsüme yatırdım.Yavaş yavaş sakinleşiyordu.Sonra Nazar'ın kokusunu derin derin içime çekip sıkıca sarıldım ve o da kendine geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL ÖMRÜMÜ I NazMur (Tamamlandı)
Fanfiction"Ver elini al ömrümü." "Ben kendimi bildim bileli seni sevdum." "Ben Nazar'ı seviyrım." İmkansızlıktan doğan bir aşk hikayesi...❤️ ⚠️UYARI⚠ Kitap aşırı derecede klişe içerir ve cringe seviyenizi tavan yapar. Ne yazmışım diye okumuştum birkaç cümle o...