Bölüm 6

328 17 4
                                    

Murat'tan

Yaklaşık yedi saat geçmişti.Gözüme zerre uyku girmemişti.Yerdeki fayansa gözlerimi sabitlemiş bakıyordum.Ağlamaktan gözlerim şişmişti.Ameliyathanenin kapısı açılınca hemen ayağa kalktım.Nazar'ı götürüyorlardı.

Murat: Doktor bey Nazar nasıl iyi mi?

Doktor: Durumu kritik.İlk yirmi dört saat sıkı bir gözetim altında olacak.Yoğun bakıma alacağız.

Nazar'a baktım.

Murat: Nazar'um iyi olacaksın tamam mı?

Ve alnına bir öpücük kondurdum.Nazar'ı yoğun bakım odasına götürdüler.Doktor dışarı çıktı.

Murat: Nazar'ı görebilir miyim?

Doktor: Sadece beş dakika.

Murat: Tamam söz.

Ağza takılan mavi maskeyi alıp ağzıma dayadım ve düşmemesi için kulağıma lastiğini geçirdim ve yavaşça içeri girdim.Nazar'ın vücuduna bir sürü şey bağlanmıştı.Adını bilmediğim bir sürü şey..Onu bu halde görünce kalbime öyle bir ağrı girdi ki zar zor ayaktaydım.Yanına geldim ve koltuğa oturdum.Ağlayarak konuştum.

Murat: Nazar,ballim.Nolur uyan.Lütfen.Bak çapkınlık yapmayacağum bir daha.Üzmeyeceğim seni.Ben her saçmaladuğumda sen bana kot kafali diyeceksin,sinirleneceksin.Sen sinirlenmezsen,böyle güçsüz bir halde yatarsan olmaz ki.İnatçı keçinin tekisin sen.Yenilecek misin?Hayır seni Vedat yenemez.Ben bile yenemem.Sen inatçısın,cesursun ve...Çok güzelsin be ballim.Ben senin o yeşil gözlerini görmezsem yaşayabilir miyim?Yaşayamam.Sen bana sinirlenmezsen olmaz ki.Sana her sinirlendiğimde bile içten içe sana hayranlıkla baktım.Bir de...Sen sinirlenince çok güzel oluyorsun be ballim.

Sonra ben onun yüzünün her detayına bakarken doktor geldi.

Doktor: Süreniz doldu.

Bende ayağa kalktım.İstemeyerek de olsa gitmek zorundaydım.Saçlarını okşadım ve alnından öptüm.Kulağına fısıldadım.

Murat: Seni seviyorum.

Sonra dışarı çıktım ve maskeyi çıkardım.

Bir polis geldi.

Polis: Benimle gelin.İfadeniz alınacak. 

Başımı tamam anlamında salladım ve polisi takip ettim.

Polis: Nazar Hanım'da darp izlerine rastladık.Bu nasıl oldu?

Murat: Kocası-

Kocası derken o kadar çok canım yanıyordu ki.Ama söylemeliydim.

Murat: Kocası dövdü.

Polis: Peki neden?

Murat: O herifin ilki değil ki.Şimdiye kadar bir çok defa kadına şiddet uyguladi.Kaç defa hapse girdi ama sonra delil yetersizliğinden çıkarildi.Adı Vedat Sayar.Babası Vedat itinin kadına şiddet yaptığına inanmayi.İşleri kötü gidince Nazar'ı zorla evlendirdi o itle.Ve sonrasını da biliysınız.

Polis: Peki bu ifade yeterli teşekkürler.

Başımı tamam anlamında aşağı yukarı salladım ve dışarı çıktım.Yoğun bakım odasının camından Nazar'a baktım.Çok masum uyuyordu.Allah'a dua ettim,Nazar iyileşsin diye.

AL ÖMRÜMÜ I NazMur (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin