Bölüm 14 - O Ne Yapar Bensiz?Ben Ne Yaparım Onsuz?

249 13 5
                                    

Vurulan kişi Murat'tı.

Nazar ağlamaya başladı.

"MURAT!"

Kaleliler şok olmuşlardı.Durdukları yerden Murat'a bakıyorlardı.Murat sırtından kurşun yemişti.İlk kendine gelen Nazar oldu.

"İçeri almalıyız onu."

Mustafa abi sesi titreyerek;

"Hayır çok tehlikelu."

Nazar Murat'a baktı.Kapının önünde gözleri yarı açık duran Murat'a.

"Yardım et Fatih."

Fatih ağlıyordu.

"YARDIM ET DEDUM!"

Fatih ve Nazar koşarak Murat'ın yanına gittiler ve kolundan tutarak içeri taşıdılar.

"Murat bırakma beni Murat.Mithat abiyi arayın destek göndersin ambulans da gelsin doktora ihtiyacımız var çok kan kaybediyor.

"Na-zar"

"Şşşt.Murat.Yorma kendini."

"Ağlama."

"Sen düşünme beni Murat'um."

Alnından öptü.

"Dayan lütfen dayan."

Murat'ın gözü kapanmaya başlamıştı.

"Nolur dayan Murat nolur."

Murat'dan

Nazar'ın benim yüzümden ağlaması...Çok acı vermişti.Sırtımdan çok kalbim acıyordu.Sevdiğim kadını bir daha göremezsem?O ne yapar bensiz?Ben ne yaparım onsuz?

Gözlerimi açık tutmaya çalıştım ama...Başaramadım.Son gördüğüm şey Nazar'ın yaşlı gözleriydi.Son duyduğum şey Nazar'ın çığlıklarıydı.

"Hayır Murat hayır hayır."

Yazar'dan

"Kurtaracağım Murat seni lütfen dayan."

"Biriniz yardım etsin yüzüstü yatıralum."

Tahir ile ağlayarak Murat'ı ters çevirdiler.

Nazar Murat'ın yarasına bir bez parçası tutarken bir yandan  da nabzını kontrol ediyordu.

"Dayan nolur dayan."

Sonra ambulans sesleri duyuldu.

"Oğluuuum dayan nolur oğlum bak ambulans geldi."

"İkizum nolur dayan."

Polisler Bülent (Vedat'ın kardeşi) ve adamlarına karşı çatışıyorlardı.Bir kaç polis ise doktor ve hemşirelerin içeri girmesine yardım etti.

"Hemen bir yere yatırmalıyız hemen."

Tahir Murat'ı kucağına alıp yukarıya Fatih'in odasına çıkardı.

"Murat sen güçlüsün cesursun inatçısın nolur dayan."

Bunları söylerken ağlıyordu Nazar.

Tahir Murat'ı yatağa yatırdı ve Nazar'ın isteğiyle dışarı çıktı.

D(Doktor)

H(Hemşire)

D: Çok kan kaybediyor yarasına baskı yapın.

Nazar bir bez parçasını Murat'ın sırtına bastırdı.

H: Nabzı azalıyor ameliyathaneye gitmesi lazım.Burada bir şey yapamayız.

Nazar koşarak kapının dışında bekleyen Tahir'i çağırdı ve 5-6 polis yardımıyla ambulansa girdiler.Ambulansa sadece Nazar bindi.

"Haberdar et."

Nazar tamam anlamında başını salladı.Tahir polisler yardımıyla içeri girdi.Kaleliler konağında ağlama sesleri hakimdi.

Bu sırada ambulans ile hastaneye vardılar ve hemen Murat'ı içeri aldılar.

Murat sedyede ameliyathaneye gidiyordu.Nazar da peşinden gidiyordu.Hemşire olduğu için o da ameliyathaneye gidebilirdi.Koşarken kafasını Murat'ın kafasına yaklaştırıp kulağına fısıldadı.

"Seni seviyorum.Dayan."

Sonra ameliyathaneye girdiler.

Ameliyat devam ederken hastanın durumunu kontrol etmekle görevli olan hemşire konuştu.

"Hastanın kalbi durdu!"


AL ÖMRÜMÜ I NazMur (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin