Bölüm 16 - 1K Özel

248 16 10
                                    

1K görüntülemeye ulaşmışız.Bunun için sizlere ne kadar teşekkür etsem az.2.000 kelimeyi aştığım bir bölüm olacak bu bölüm sonuçta 1K özel.Çok teşekkürler.💙

-------------

Nazar yavaşça yoğun bakıma girdi.Murat'ı öyle görünce kalbine sanki iğne batırmışlar gibi bir acı hissetti.Gözleri doldu.Murat'ı izledi.Yarım dakika sonra konuşmaya başladı.

"Ablam derdi ki,rollerin değiştiği bir dünya bu,ne olacağını bilemezsin.Bende dalga geçerdim.Çocuk aklı işte.Yani bir gün ben senin ablan olabilir miyim derdim.Ablamda burnumu sıkıp,tabiki hayır deyip burnumu bırakırdı.Sonra da,bir gün gelir ne dediğimi anlarsın derdi.Evet şu an anlıyorum.Daha birkaç hafta önce senin yerinde ben yatarken,şimdi..."

Gözyaşları yanağından aşağı süzülmeye başladı.

"Şimdi sen burada yatıyorsun.Ben sensiz yaşayamam tamam mı kot kafali?Sen benim evleneceğim adamsın.Gelecekteki kocam,belki çocuklarımız olursa gelecekteki çocuklarımızın babası olacaksın.Hayatımın adamısın sen benim.Şimdi gidiyorum.Seni dışarıdan izlemekte olacağım.Merak etme buradayım."

Sonra alnını öptü.Tam gidecekken anlık bir ses duyup Murat'a baktı.Murat ellerini hareket ettirdi ve yavaşça gözlerini açtı.

"Murat?"

Bu sefer mutluluktan ağlıyordu.

"Murat!"

Sıkıca sarıldı.

"Ula gavurun kızı yavaş."

"Ay özür dilerim iyi misin?"

"Bir öpücük verirsen belki."

"Hıı rüyanda görürsün sen."

"Daha birkaç dakika önce bana hayatımın adamı diyen gelecekteki kocam gelecekteki çocuklarımın babası diyen sen değil miydın?"

"Ula.Ben sana demedum onlari."

"Kime dedun ula?"

"B-ben kendi kendime konuşaydım."

"He Nazar he."

"Ula!Ben gidiyrım!"

"Dur ula gitme tamam."

Nazar arkasını döndü.Murat Nazar'ın elinden tutup yatağına oturttu.Yana kaydı.

"Ballim."

"Söyle kot kafalim."

"Bana türkü söylesene."

"Ben mi?"

"Çamaşırları asarken söylediğin o kadar türküleri duymadum sanma."

"Ula sen gizlice beni mi izliydın?"

"Hee."

"Ula şimdi birşey yapardum da o sırtındaki yaraya şükret yoksa o kot kafani kırmıştım."

"Haydi söyle ballim naz yapma."

"Ula tamam söyliyrım."

(Bu arada Çarpışma izlemiyorum.😂)

Sonra bir süre sessizlik oldu.

"Ne sırıtiysın?"

"Şansıma sırıtiyrım."

"Şansın?"

"Karşımda durayi."

AL ÖMRÜMÜ I NazMur (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin