Mutlu Sonsuz

288 17 10
                                    

Nazar'dan

6 ay sonra

Midem bulanıyor,başım dönüyordu.Sadece bugün değildi.Son bir haftadır her gün devam ediyordu.Aylık döngüm aksamıştı.Geçer sandığım için söylemedim.Murat kumluğa gitmişti.Yine aynı şey oluyordu işte.Midem bulanmıştı.Lavaboda midemdeki her şeyi boşaltıp elimi ağzımı yıkadım.Havluyla ağzımı kurutup kapıyı açmaya yeltendim ki ben açmadan Asiye abla bir hızla geldi.Arkasından da Berrak ve Nefes.Kapıyı kapattılar ve kapının önüne dizildiler.

"Ula artuk ne zaman söylemeyi düşiniysın?" dedi Asiye abla.Ben tam söze girişecekken Nefes atladı araya."Son bir haftadır her gün lavaboya gidiyorsun.Gözümüzden kaçtı mı sandın?"Hepsi kollarını birleştirmiş bana bakıyordu."Geçer sandım." dedim.Diyecek başka bir şey bulamıyordum.Her şeye rağmen onlar benim eltilerimdi,söylemeliydim.

"Haydi benim odama gidiyoruz." dedi Nefes.Soru sormaya yeltenirken Nefes işaret parmağını dudağıma bastırdı."Hamilelik testi yaptıracağız."Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.Nefes cümlesine devam etti."Ve sen ısrar etmeyeceksin elticim."Sustum ve peşlerinden gittim.Nefes çekmeceden hamilelik testi yapmak için küçük bir şey çıkardı ve bana verdi.Sonra lavaboya koşup hamilelik testini yaptım.

Bekledik,bekledik."Artık sonuçlar çıkmıştır." dedi Berrak."Ben bakamam." dedi Asiye abla."Nefes baksun."Nefes şaşkınlıkla Asiye ablaya baktı."Hayır hayatta olmaz.Ben iki defa böyle aksiyon yaşadım üçüncüsünü kaldıramam."Asiye abla başını tekrar Nefes'ten tarafa döndürdü."Bende iki defa yaşadum bu heyecani."Sonra üçümüz de Berrak'a baktık."Ne?" dedi Berrak.Asiye abla kaşlarıyla küçük cihazı işaret etti."Senun hiç çicuğun olmadi hadi sen bak sen hiç yaşamadun."

Berrak Asiye ablaya baktı."Yok ben bu heyecanı kendi çocuğuma saklayayım.Nazar baksın."Sonra üçünün de başları bana doğru döndü."Kız doğru dedun oni." dedi Asiye abla."Haydi eltucum haydi eltucum hayde."Sonra Berrak ve Nefes'e baktı.Ellerini havaya doğru sallayıp "Haydi eltucum haydi eltucum haydi.Tam zamanı tam zamanı şimdi." diye bana tezahurat yapmaya başladılar.Uzun zamandır tuttuğumu farketmediğim nefesimi yavaşça bıraktım.Sonra ellerim titreyerek cihazı elime aldım.Eltilerimin de tezahuratı bir anda kesildi.Onlar da çok heyecanlanmıştı.

Yüzümü üzüntüyle buruşturdum."Biliydım işte." dedim.Eltilerimin de yüzündeki heyecan yerini hayal kırıklığı bıraktı.Asiye abla alçak ve üzüntülü bir sesle "Olsun elticum." dedi."Siz daha gençsiniz.Daha 6 ay oldu siz evleneli.Üzülme." dedi.Sonra derin bir sessizlik kapladı salonu.Sonra "Şakaaaaa." diye büyük bir sevinçle bağırdım.Eltilerim de korkmuş olacaklar ki hepsi bir anda oturdukları yatakta sıçrayıp aynı anda başlarını bana çevirdiler."Hamileyim."

Hepsinin yüzü bir anda düzeldi."Jünyır Kaleli geliyor." diye bağırdı Nefes.Sonra Asiye ablam söze girişti."Yengem hamileyuk."

Gürültümüzü duymuş olacaktı ki içeriye Saniye anne girdi.Yok merak etmeyin,telaşlanmayın.Saniye anne ben Murat'la evlendikten sonra yumuşadı bana karşı.Sonra aramız düzeldi.Eski defterleri kapattık ve kendimize yepyeni bir sayfa açtık.O bana kızım diyor,ben de ona anne.

Bülent mi?Babamın deyişiyle "Eldi o eldi." Evet gerçekten de öldü.Bizim evimize yaptığı o saldırıdan sonra polisler onu arıyordu zaten.Polisler onu bulunca polisleri vurmaya kalkıştı ve bu yüzden vücudu delik deşik oldu.Vedat hapishanedekiler tarafından bıçaklandı.

Dağdevirenler Kum ve Kaleliler Kum ortak oldular.Büyük bir projeye imza attılar.Çok önemli bir şirkete kum satıyorlar.

Ablam...Ablam hayatının adamını buldu ve evlendi.İçi dışı bir,delikanlı yakışıklı bir adama kaptırdı gönlünü.Tahir abimle aralarındaki soğukluk eridi.Artık kardeş gibi oldular.

AL ÖMRÜMÜ I NazMur (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin