to znaczy, masz swój zespół i chciałabym mniej więcej dowiedzieć się, czego słuchasz jeśli mam być twoją udawaną dziewczyną — zaśmiała się cicho, drapiąc się po szyi.
— weezer, a-ha, tears for fears, queen, pup, spendtime palace — wypalił bez namysłu.
— wow, szybki jesteś — zdziwiła się dziewczyna. — ale jednak szanuję cię za queen. to chyba mój ulubiony zespół, oczywiście oprócz oasis!
— lubię oasis. może i jestem stereotypowy, ale wonderwall jest najlepsze.
— boże, dokładnie! w końcu ktoś się ze mną zgadza. okej, trzy ulubione filmy.
— back to the future, harry potter, the goonies.
— filmy też lubisz niezłe. osobiście moim faworytem jest lolita, ale i tak filmy z lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych są najlepsze — przeciągnęła brunetka.
rozmawiali może z cztery godziny, jednak obowiązki wzywały. nazajutrz millie miała kolokwium, a finn kolejny koncert, ale tym razem w jakimś klubie w manhattanie. finn odwiózł millie aż pod jej mieszkanie, a ona tylko mocno go przytuliła jako gest podziękowania.
brunetka szybko wyszła z auta, a finn został w aucie z dziwnym ukłuciem w sercu. bardzo polubił tą dziewczynę, ale wiedział że to nie może być nic więcej. finn wolfhard nie może mieć uczuć.
CZYTASZ
offer (fillie.)
FanfictionGdzie Millie Brown to zwykła dziewczyna, która dostaje ofertę udawania dziewczyny Finna Wolfharda! ➳ © elbyerslovebot 2019 ➳ fillie short story ➳ cover by @touugh