kiedy jacob sartorious dowiedział się o tożsamości millie, natychmiast wiedział co zrobić. widać było, że finnowi bardzo na niej zależało, nawet bardziej niż na tej głupiej wytwórni o która toczyła się walka.
dlatego jacob stworzył fałszywego maila, i zaczął pisać.
szanowna pani brown!
bardzo spodobał się nam pani instagram, dlatego chcemy żeby promowała pani nasze napoje bezalkoholowe. chcielibyśmy umówić się z panią na spotkanie w miejscowym klubie przy wall street, podając tam wszystkie szczegóły. współpracowały z nami takie gwiazdy jak lilia buckingham, maya hawke a nawet joe kerry! jest to oferta nie do odrzucenia.
z poważaniem, pan jake smith!
~
millie przewijała swoją pocztę, gdy natknęła się na ofertę promowania piwa bezalkoholowego na swoim instagramie. nie było to głupie, dlatego zgodziła się bez wahania. haczykiem było tylko to, że spotkanie miało odbyć się w klubie przy wall street, gdzie nie działo się zbyt wiele miłych historii.
zastanowiła się trzy razy i stwierdziła że pójdzie. jednak nie sama.
~
noah był zirytowany. nie dostawał sygnałów od millie już przez tydzień, dlatego oburzony przyjechał do jej mieszkania, chcąc wyjaśnić tą sytuację. chciał otworzyć drzwi od klatki schodowej, jednak brunetka biegnąca z samej góry była szybsza.
noah niemalże od razu zauważył że to millie, więc zaczął ją wołać.
— millie, do cholery! — złapał ją w końcu cały spocony.
— nie mam teraz czasu, noah! — odparła zdenerwowana brązowooka.
— millie, porozmawiaj ze mną! proszę, zrobiłem coś nie tak? przyjaźnimy się od dzieciństwa — powiedział, i spojrzał się na nią.
— naprawdę nie mogę teraz rozmawiać — powiedziała z westchnieniem.
— wiem, że umawiasz się z finnem — powiedział bez ogródek, a dziewczyna spojrzała na niego z szokiem w oczach.
— przyjaźniłem się z nim millie, powiem ci teraz coś naprawdę. nie zakochuj się w nim. zmienia dziewczyny jak rękawiczki — dodał tylko, po czym odszedł zostawiając millie samą.
~
millie stała przed klubem wraz z finnem, z którym umówiła się że będzie chodził po klubie i w razie potrzeby wyciągnie ją stamtąd. od razu po wejściu rozproszyli się, a millie została zaczepiona przez pewnego bruneta.
— pani brown? jestem jake smith. chciałbym zaprezentować pani nasze napoje — zaczął mężczyzna.
— nie omówimy na początku szczegółów jak miałyby wyglądać moje posty? — zapytała zdziwiona dziewczyna.
— na razie nie jest to potrzebne, zapraszam do barku.
facet pociągnął millie za rękę, a ona desperacko szukała finna wzrokiem, jednak nigdzie nie mogła go znaleźć. nagle poczuła oddech na swoim uchu.
— lepiej rób to co mówię.
po czym przechylił delikatnie kieliszek do jej ust. po chwili nic nie czuła, ani nic nie słyszała.
:o
CZYTASZ
offer (fillie.)
FanficGdzie Millie Brown to zwykła dziewczyna, która dostaje ofertę udawania dziewczyny Finna Wolfharda! ➳ © elbyerslovebot 2019 ➳ fillie short story ➳ cover by @touugh