odkąd finn wolfhard wyszedł na pierwsze oficjalne spotkanie z millie brown, nie mógł się pozbierać. brunetka była pierwszą dziewczyną, która wzbudziła w nim jakiekolwiek uczucia! a finn nigdy nie czuł, po prostu nie mógł.
był za dużą gwiazdą. jeżdżenie po całym świecie, rzekome spotykanie się a to z iris apatow, a to z sabriną carpenter - to wszystko robiło swoje. jeszcze plotki o niejakim romansie z jaedenem martellem przyprawiały go o dreszcze.
dlatego finn nie chciał spotykać się z millie. najzwyczajniej na świecie nie chciał żeby jej osobowość ucierpiała, tak jak jego pięć lat temu, gdy wystąpił w swoim pierwszym poważnym filmie - it. starsze kobiety, nawet o dwadzieścia lat składały mu niemoralne propozycje, a był wtedy jeszcze dzieckiem. to jednak robi swoje z psychiką.
świat jest po prostu popaprany, a finn zrobi wszystko aby chronić ważne dla niego osoby przed tym właśnie światem. tak, ta mała brunetka zawładnęła jego sercem w niecałe dwa tygodnie, bo tyle minęło od ich pierwszego spotkania, tego za barem.
wiedział też, że nie odpuści łatwo po całym spotkaniu o kontrakt. miało się to odbyć dopiero za dwa miesiące, ale musieli się jak najlepiej przygotować.
wliczały się też w to pocałunki. no halo, przecież jakieś wrażenie trzeba zrobić! nie wiedział tylko, jak powiedzieć o tym millie.~
millie była zirytowana. jej najlepszy przyjaciel - noah, zaczynał podejrzewać, że wychodzi z kimś na randki. często odpływała myślami, uśmiechała się w cichych momentach. noah wiedział, że jest ku temu jakiś konkretny powód i zamierzał dowiedzieć się, o co chodzi.
CZYTASZ
offer (fillie.)
FanfictionGdzie Millie Brown to zwykła dziewczyna, która dostaje ofertę udawania dziewczyny Finna Wolfharda! ➳ © elbyerslovebot 2019 ➳ fillie short story ➳ cover by @touugh