5.Sevdiklerimi hep kaybettim ben

12 3 0
                                    

Gizli bölgeye girdi.Sonra Sedef'in telefonu çaldı.
-Esma kayboldu !
Sedef hemen bana söylemek istemedi.Yoksa hemen telaşlanıp insanlara gözükebilirdim.Zamana ihtiyacım vardı yani.
3 hafta sonra
-Sedef hanım.Kötü bir haberim var...Esma öl-
-Sakın !Sakın bana o kelimeyi söyleme!!
-Ama gerçek bu.
-Allah kahretsin ben şimdi bunu Ateş'e nasıl söyleyeceğim !

Odaya girdim ve "Ne oldu Sedef ?"
Sedef:Bak seninle konuşmam gerek.Ama hemen telaşlanma.
Ben:Tamam.
Sedef:Esma...
Ben:Ne olmuş Esma'ya.
Sedef ağlayarak Esma'nın öldüğünü söyledi.
Sedef:Önce kaybolmuştu.Zamanla bulunur Ateş'e söylemiyim dedim...Ama olmadı ESMA ÖLDÜ!!
İşte o an ben yıkıldım.Ben tüm sevdiklerimi gözlerimin önünde kaybetmiştim.Zamanla geçer dedim.Esma benim hayata tutunduğum tek şeydi.Kanca yanıma geldi.Sessiz sessiz havlamaya başladı.Kanca'ya sarıldım.
Ben:Sevdiklerimi kaybettim ben Kanca.Sen gitme tamam mı ?Sen gidersen yaşayamam ben.
Sedef:Esma'yı a-abin öldürmüş.
Ben:Sedef bana bir daha abin deme!!Ahşalık pislik !
Dedim ve silah odasına gittim.Tüm silahlari aldım.Çelik yeleğimi giydim.Sonra abimin mekanını bastım(tek başıma).
Ben:GEBERTİCEM LAN SİZİ HEPİNİZİ YAŞADIĞINIZI O PİSLİK SUDA BOĞUCAM LAANN!!!!!

Abim:Dene gel dene.30 kişiden fazlayız cesedini bulamazlar senin!

Sedef de geldi.

Sedef:Bensiz çatışmak ha,yok öyle!!Ya beraber ölürüz ya da beraber çıkarız!!

Arkamdan biri tam kafama sıkacakken elini kıvırdım ve tekme attım(klasik dövüş hareketleri).Biri arkamdan beni bayılttı.

Adam:Mehmet bunu öldürüyim mi ?

Abim:Yok kalsın bununla işimiz çok.

Sedef'i de bayılttıkları içinde bir şey yapamadık.

SAVAŞ MI? BARIŞ MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin