1.BÖLÜM KAMP

20 3 0
                                    

Merhaba ben Ateş.Askerim.Annem ile babam öldüğünde kimseyle konuşmadım.Annem ve babam iki hafta önce öldü.Annem ile babamın öldüğünü kardeşim bilsin istemedim.
Esma:Annem ile babam nerde?

Ben:Onların işi varmış teyzemlere gitmişler.

Esma:Ama ne zamandır gelmiyolar.
Esma'yı bir odaya çektim.
Ben:Bak sana bir şey söylicem...
Sonra olucakları düşündüm ve vazgeçtim.Ben asker olduğum için herzaman göreve gidiyorum.Kardeşimi de arkadaşım Sedef'e bırakıyorum.Köpeğimide aynı şekilde.Bir gün kardeşimi mutlu etmek için kampa gitmeye karar verdim.Kardeşim ilk defa kamp yapacağı içinde biraz heyecanlıydı tabii.Kampa köpeğim Kanca'yı da götürdüm.Kanca'yı çok iyi eğitmiştim.Kampa geldik.Ben ateş için çalı çırpı toplamaya gittim,Kanca ise Esma'ya gözkulak oluyordu.Kampa geldiğim de maskeli bir adam Esma'yı kaçırmaya çalışıyordu.Ancak Kanca adama havlıyor,Esma'yı koruyordu.Esma ise ağlıyordu.Hemen silahımı çıkardım ve ateş ettim.Sonrasında kamp alanını hemen terk etmiştik.Esma'yı mutlu etmeye çalışırken daha da çok korkutup üzmüştüm.Neyseki Kanca oradaydı.Kanca'ya bir can borçluyum.Kampı terk etmek için arabaya doğru koşuyorduk.O adamlardan daha fazla olabilirdi.Arabaya bindiğimizde lastiğinin patladığını fark ettim.
Ben:ALLAH KAHRETSİN LASTİKLERİ PATLATMIŞLAR!!
Eninde sonunda adamlar etrafımızı sarmıştı.
Ben:Esma arabaya bin hemen!!
Esma arabada sessizce ağlıyordu.Artık sabrımız kalmamıştı.Ben elimde tabancayla duruyordum.Etrafımda ise tüfekler ile adamlar duruyordu.Kanca adamların köpekleri ile savaşırken ben onu izleyemezdim.Adamların yarısını vurmuştum.Birisi kafama silah dayamıştı.Sonra arkamdan birisi ateş etti.Arkamı döndüğümde arkamda Sedef vardı.O asker ve ya polis değildi.Ama bunları konuşmak için zamanımız yoktu.Kanca'ya saldıran köpekleri silah ile vurmuştuk.Kanca'ya aynı anda 15 köpek saldırdığı için tabii yaralanmıştı.Kanca'nın yaralarını sardım.Arkamdan "ABLAAA!!"diye bir ses duydum.Arkamı döndüğümde kafasına silah dayanmış bir şekilde Esma'yı gördüm.

SAVAŞ MI? BARIŞ MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin