Listede en sondaydım.Keşke en başta olsaydım.Ama bu sefer olmaz.Başaramayacaklar!Bir anda camlar kırıldı.Ardından bir bomba.Bomba o kadar güçlü değildi.Bu yüzden fazla zarar görmemiştim.Ancak liste alevler arasında yanıp kül olmuştu.O liste bana lazımdı.Şimdi ne yapacağımı bilmiyordum.Bir adam geldi bana senin ile önemli bir şey konuşmamız gerek dedi.Sonra bana abimin ölmediğini söyledi.Ancak gözlerimin önünde ölmüştü.Bu imkansızdı.Şaşırmıştım.Demek ki hala bir manyaktan kurtulamadık.Sonra adam gitti.Tam kim olduğunu soracaktım ki arakasına bakmadan gitti.İşler iyice saçmaladı.Artık bende sıkılmıştım.Eve döndüm.Liste hakkında araştırma yaptım.Ancak en ufak bir ip ucu bile yoktu.Kapı çaldı.Gelen postacı idi.Bana"Ateş hanım bu mektup babanızdan geldi."dedi.Şaşırmıştım.Çünkü babam ölmüştü.
Mektupda:
Kızım...Elbette herşeyin bir sonu vardır.Bazıları iyi biter bazıları ise kötü...Sana bir itirafta bulunmak istiyorum.Abin...ben onun patronuydum.Hala öyleyim.Kısaca sende ne bildiğim varsa abine anlattım.Affet beni.Gerçi sen bunu okurken çok geç olacak.Çünkü ben kendi rızam ile annenin yanına döndüm.Umarım beni affedersin...
Sevgiler ile baban...Evet babama kızgındım.Ama yapacak bir şey yok.Mektubu yırtıp attım.
2 yıl sonra...
Time yani özelkuvvetlere yeni biri katılmıştı.
Tim takımındakilerin ismi
Gökhan
Selim
Kaan
Fatih
Ve komutanımız olan Mahmut
Yeni gelenin adı ise Ateş😒
Neden bilmiyorum ama sinirim bozuldu.Ateş beni kenara çağırdı ve bana bir şey anlattı.Şok olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVAŞ MI? BARIŞ MI?
AzioneArkadaşlar ben Romanya'da yaşıyorum ilk kitabım için çok heyecanlıyım umarım hikâyemi beğenir ve oylarsınız❤️