26- Taehyung'un Planı

3.6K 277 781
                                    


Hani demiştim ya en başta 'erkeğin kalbine giden yol penisinden geçer' diye. Unutun. Çok yanlış anladım, çok hata yaptım lâkin artık görebildiğim bir doğru var. Sevgi, o yoldan çok daha kuvvetli bir duyguymuş. Sihirli birkaç sözcük şehvetten çok daha güçlü ve etkiliymiş meğer.

Şimdi parmak uçlarıyla dokunsa bile tenime, dün gece uyumadan önce kulağıma fısıldadığı şeylere değişmem hiçbirini.

Evet, dün birlikte uyuduk. O sıralar fısıldadı işte bana. Evimiz dedi, seni seviyorum dedi, iyi ki varsın dedi...

Hani yalnız hissederiz ya, kimse yoktur yanımızda. Benim artık Yoongi'm var. Beni benden çok düşünen biri var hayatımda. Geçmişimle yargılamayan, geleceğim için planlar yapan, biraz daha gülümseyeyim diye çabalayan, ihtiyacım olduğunda bana sarılan, ufak öpücüklerle ruhumda iz bırakan...

Sevgi buydu işte benim için. Birini kendinden çok sevmek. Bu kelime kişiden kişiye farklı tarif edililebilir tabi. Ama benim için sevgi kesinlikle Min Yoongi.

"Elini de mi tutamam?"

"Hayır"

"Öpsem?"

"Hayır Jungkook"

"Ama sevgilim değil misin? İstediğim zaman öperim"

"Okul ortamında fazla yakınlaşamayız güzelim, bunu konuştuk"

"Müdür sürekli kameraları izliyor olacak değil ya~ Hadi~"

"Okulda olmaz, hayır"

"Tuvaletlerde buluşsak? Ya da malzeme odası?"

"Eve gidince, tamam mı?"

"Okuldan nefret ediyorum"

"Hayır, okuldan nefret etmek yasak"

"Of!"

Arabayı park etmiş bana bakıyordu. Hayır bu kez üzerimde üstünlük kurmasına izin vermeyeceğim. Benim dediğim olacak.

"Hadi güzelim büzme şu dudağını, çiçek yapmışsın bir de kollarını. Biliyorum, okulda herkes bilsin istiyorsun. Ama olmaz Jungkook, orası okul. Seni sevdiğimi biliyorsun, onların bunu bilsemesine gerek yok"

"Diğerlerinin de sevgilisi var ama.. niye bilmesinler ki off.."

"Fakat benim bir öğretmen olduğumu unutuyorsun bebeğim. Hadi geç kalmayalım"

Arabadan çıkıp benim de inmemi bekledi. Neyse ki okula beraber girebiliyorduk. Çünkü bir zamanlar içeri onunla girebilmek için okul kapısının önünde beklediğimden kimse garipsemezdi

"Iyi dersler"

Cidden...

"Sizede."

Sınıfa gidip direkt sırama kuruldum. Çok saçmaydı ona istediğim zaman dokunamamam. Tamam burası okul farkındayım ama zaten bilmeyen yok ki benim onu sevdiğimi. Müdür de baksın kendi işine. Özel hayat bu!

"Günaydın Jungkookie~"

"Sana da"

"Neyin var sabah sabah?"

"Bir şeyim yok Taehyung..."

Tek kaşını kaldırmış, yeni boyadığı kahve saçlarıyla bana bakıyordu.

"Anlatana kadar gitmeyeceğim"

Kahretsin...

...🌟...

Bizim tayfa etrafıma toplanınca her şeyi bir bir anlatmıştım. Jimin ve Taehyung yardım etmek istediğini söyleyince  gözlerimi sonuna kadar açıp elimi anında 'hayır' anlamında salladım. Onlar en son yardım etmeye kalkıştığında...

Fuck Me My Teacher |YoonKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin