25- Yaramaz Tavşan

4.3K 299 537
                                    


Bence bir insanın hayatında önemli olan yalnızca üç nokta vardır. Birincisi, kırılma noktası. Ben yaşadım. En dibe battığım, hayallerimi imkansız kategorisine aldığım, ailemden ve sevdiğimden red yediğim an çok net hissettim bunu. İkincisi, dönüm noktası. Evet bunu da yaşadım. Ah, hem de öylesine ateşli yaşadım ki dün gece... Sevdiğim tuttu elimden, çıkardı beni dipten. Yeni hayaller verdi bana, ailem oldu o anda.

Üçüncüsü ise kritik nokta. Bunu henüz yaşamadım. Umarım yaşamam da. Çünkü bu nokta öylesine sinsidir ki, siz anlamadan sızar hayatınıza. Her şey iyi dediğiniz anda çıkar ortaya. Kritik nokta, sizi en başa döndüren tek noktadır. Bi anda, sadece kısa bi zaman içinde bi bakarsınız elinizdeki her şeyi kaybetmişsiniz.

Eh, tabi bu yüzden pozitif olmakta yarar var. Şu an benim gün ışığına inat gözlerimi açmamam gibi(!)

"Jungkookie~"

Duyduğum buğulu ses kulağımı tırmalıyor, ters tarafa dönüp uyuma isteğimi arttırıyordu. Üstelik bu yetmezmiş gibi bir de yanağımdaki doku gıdıklıyordu. Neyse ki elimle o şeyi kovmuştum

"Hey ㅋㅋ pençelerini geri çek sevgilim"

Bir dakika... Şu ana kadar hiçbir sinek bana sevgilim dememişti. Peki ya beni uyandıran ve konuşabilen bu canlı da neyin nesiydi!?

Hızla gözlerimi açıp refleks olarak dibimdeki yüzden uzaklaştım

"Ah, Yoongi sen miydin"

BİR DAKİKA

"Yoongi senin benim odamda ne işin var!?"

"Ne demek ne işin var Jungkook? Biz dün birlikte olduk ya sevgilim?"

Siktir! Doğru ya... Uyku sersemliği aklımdan tamamen çıkmış

"S-sevgi- ne dedin?"

Yine sevgilim mi dedi o?

Gülümsedi ve sabah sabah nereden geldiğini bilmediğim bi güçle kaldırıp kucağına oturttu beni

"Sevgilim dedim. Sen benimsin, bana aitsin"

Dediği şeyle başımı eğip utanma sürecine girecektim ki TANRI AŞKINA BİZ ÇIPLAĞIZ!!

Ne yapacağımı bilemeyip elim ayağıma dolandı. Ben de elimle gözlerini kapattım.

"Jungkook ne yapıyorsun?"

"Oha, biz dün şey yaptık..."

Ah şu gündüzleri geç düşen jetonlarım!

"ㅋㅋ Biliyorum Jungkook da gözlerimi neden kapatıyorsun?"

"Çünkü çıplağız!"

"Evet bebeğim sevişen insanlar genellikle çıplak olu- Bi dakka.. Sen utanıyor musun?"

Elbette! ÇIPLAĞIZ ve dün..

"N-ne? Hah saçmalama"

"Tanrım.. Çok tatlısın! Ellerini çek seni ısırmak istiyorum"

"Yah! Yoongi!"

"Dün dilim vücudunun her yerinde dolaştığı anda utanmıyordun ama?"

"..."

"Altımda zevkle inleyip çığlık attığın vakit, verdiğim ceza yüzünden boşalama-"

"Tamam utanıyorum! Sus..."

Ellerini elimin üzerine koyup tanımlayamayacağım bi hızla yatağa yatırdı beni. Ve saniyesinde üstüme çıktı. Çok pis sırıtıyor... nasıl kaçsam acaba

Fuck Me My Teacher |YoonKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin