7

92 8 0
                                    

Taehyung dudaklarında hissettiği yumuşaklık ile dona kaldı.

...

Bu olay olalı 3 gün olmuştu. Ve Taehyung hâlâ etkisinden çıkamamıştı. Jimin'e anlatmamıştı bir süre boyunca anlatmayacaktı da. Sır kalsa daha iyi olur diye düşündü.

Taehyung yaşanan olayları düşünürken Jimin aniden Taehyung'un odasına girdi. Taehyung, Jimin'in ani girişi yüzünden korkup yataktan düşmüştü.

"Oha Taehyung iyi misin haahahağağa"

"İYİ GİBİ Mİ GÖRÜNÜYORUM JİMİN?"

"Pff tut elimi kalk hadi."

"Elini uzatsan kalkıcam zaten."

"Lan öküz gibi olmuşsun bu ne ağırlık?"

"Sus Jimin. Ayrıca öküz sensin!"

"Her neyse özür dilerim. Şey iyi gibi gözükmüyorsun. Hasta falan mısın yoksa bir şeye mi moralin bozuldu?"

"H-hayır neye moralim bozulsun ki? Gayet iyiyim"

Taehyung bunları söylerken yüzüne sahte bir gülücük yerleştirdi. Ama Jimin bu söylediğine inanmamıştı ve anlatması için ısrar etmişti.

"İnandırıcı gelmedi hadi dökül."

"Jimin konuşmak istemiyorum zorlama lütfen."

"Anlatmazsan sana rahat vermem biliyorsun değil mi?"

"Of Jimin neden zorluyorsun ki istemiyorum anlatmak falan."

"Umrumda değil başla Taehyung. En başından"

"Öff peki tamam. Ama ani tepkiler verme. Nede olsa olabilir böyle şeyler. Neyse ş-şey ımm. HuaapşuuSeokjinbeniöptüğağağ"

"Ne anlamadım?"

"ÖhöhöğSeokjinbeniöptüğüöhö"

"TAEHYUNG SÖYLE ŞUNU!!"

"TAMAM BE TAMAM. SEOKJİN BENİ LUNAPARKTA ÖPTÜ. ÖĞRENDİN İŞTE! RAHATLADIN MI?"

Jimin duyduğu şey karşısında şok olmuştu. En başından beri istediği olmuştu. Biraz şaşkın biraz da mutluydu. Ve kesinlikle bu olayı Jungkook'a anlatacaktı.

"S-sen ciddi misin lann!OHAAA KAFAYI YİYECEĞİM! NEDEN ÖNCEDEN SÖYLEMEDİN Kİİ? POGOOO ŞİPTAAA HADİ KALK YA OYNAYALIM EHEHEH"

Taehyung Jimin'in bu haline oldukça şaşırmıştı. Jimin oynarken Taehyung ağzı açık bir şekilde Jimin'e bakıyordu. En sonunda Jimin oynamayı bırakıp Taehyung'un yanına oturmuştu. Taehyung ise Jimin'in ateşini kontrol etmişti.

"Ee senin ateşin yok. Hasta da değilsin. O zaman neden seviniyorsun ki bu olaya?"

"Anlasana Taehyung. Seokjin seni seviyoor işte. Dostum senin de ona karşı boş olmadığın apaçık ortada"

"S-saçmalama lütfen. Ben Seokjin'e aşık falan değilim. Sadece o gün beni birazcık etkiledi. O-o çok yakışıklı bir çocuk. Ayrıca benim gibi birini haketmiyor."

"Taehyung... saçmalamayı keser misin lütfen. İkiniz de iyi, yakışıklı çocuklarsınız ve  çok yakışıyorsunuz. İnan bana dostum hatta Jungkook bile aynı şeyi düşünüyor. O yüzden böyle şeyler söylemeyi bırak ve onun peşinden git. Ne olursa olsun yanında olacağım ve sana yardım edeceğim. Ayrıca benden bidaha böyle şeyler gizleme."

Taehyung'un, Jimin'in söyledikleri şeylerden dolayı gözleri dolmuştu ve arkadaşına sarılmıştı. Jimin'de dayanamayıp dolu gözlerindeki yaşları sessizce akıtmaya başlamıştı.

"Teşekkürler iyi ki varsın dostum. Her neyse benim yatmam gerek iyi geceler sana."

"Sende iyi ki varsın Taehyung ve sana da iyi geceler."

Taehyung odasına gitmişti. Jimin salonda tek kalmıştı ve canı çok sıkılıyordu. Telefonunu eline aldı ve gelen bildirimleri kontrol etti. Jungkook 3 kere aramış ve mesaj atmıştı.

           
                    Bir yeni mesajınız var.

Minik Tavşan🐰:  Jimin Seokjin ve Taehyung'dan haberin var mı? :d

Jimin: eheheh evet var. Daha demin öğrendim bende. Anladığım kadarıyla Taehyung Seokjin'den hoşlanıyor.

Minik Tavşan🐰: Aynı şekilde Jin hyung da öyle :)

Jimin: oh ciddi misin? O zaman aralarını yapabiliriz dimi :D

Minik Tavşan🐰: Tab2 de :D

Jimin: tamam o zaman. Yarın okulda kafede oturur konuşuruz bu olayı. Benim yatmam gerek. İyi geceler :))

Minik Tavşan🐰: İyi geceler civciv 🐥
                                                               Görüldü 00.29



VUHUU BU BÖLÜM BİRAZ UZUN OLDU SANKİİİ EHEHEH

kitabı sadece jikook taejin yapmayacağım bazı yerlerde sope olacak :)
İyi okumaalaar :3

JiKook~TaeJin Love You 💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin