10

80 9 0
                                    

Jimin uyanmıştı. Etrafına baktı ama Jungkook'u göremedi. Aşağıya indi ve güzek bir manzarayla karşılaştı. Jungkook Jimin'den önce uyanıp kahvaltı hazırlamıştı. Ayrıca masayı çok güzel düzenlemişti. O kesinlikle böyle işlerde ustaydı. Jimin Jungkook'a günaydın dedi. Masaya oturup kahvaltı yapmaya başladılar.

"Jungkook bugün söyleyeceksin dimi parti olduğunu?"

"Evet Jimin. Kahvaltıyı yapar, giyinir sonra da okula gideriz."

"Tamamdır."

Kahvaltılarını yaptılar ve masayı bu sefer beraber topladılar. Jimin Jungkook'u zor ikna etmişti. Masa işi bittikten sonra ikisi de giyinmeye gittiler. 10 dakika sonra hazırlanıp evden çıktılar. Okula vardıklarında Jimin tanıdık iki yüz görmüş ve yanlarına koşmuştu. Jungkook'da Jimin'in peşinden gitti.

"Ayaya best çiftim burdaymış~ Hoşgeldin Hoseok Hyung."

"Eheh hoşbulduk Jimin-shi. Nasılsın?"

"İyiyim hyung siz nasılsınız?"

"Güzel gidiyor. Sana mutlu bir haberimiz var. Artık burda okuyoruz."

"Ah ciddi misiniz!? Çok mutlu oldum Hyung. Yeni okulunuza hoşgeldiniz o zaman."

Hoseok ve Yoongi, Jimin'in küçüklüğünden beri yanındalardı. Ne zaman bir ihtiyacı olsa hep karşılıyorlardı. Hatta Jimin'i Sope ikilisi büyütmüştü. Jimin ikiliyi çok seviyordu ve bu haberlerine karşı mutlu olmuştu. Biraz sohbet ettiler. Ve Hoseok'un gözü Jungkook'a kaydı.

"Merhaba sen Jimin'in bahsettiği arkada-"

"Öhöm öhöm öhm"

"Merhaba ben Jungkook. Jimin'in arkadaşıyım."

"Memnun oldum Jungkook. Bende Hoseok. Yanımdaki de Yoongi."

"Memnun oldum."

Yoongi Jungkook'a sinir olmuş bir şekilde bakıyordu. Jungkook tırsmıştı. Tanışmak için elini uzattı. Yoongi'de eli uzattı ve güldü. Jungkook içinden 'o iyi birine benziyor' diye geçirdi. Gerçekten de iyi biriydi. Tanışma faslı bittiğinde ders zili çalmıştı. 4'lü derse girmişti. Bu ders Jimin'in en nefret ettiği dersti.

...

Sonunda zil çalmıştı. Tüm öğrenciler bahçeye çıkmıştı. Jimin ve Jungkook'da onlarla beraber çıkmıştı.

"Jimin sen git Taehyung'u bul ve parti olayını anlat. Ne olursa olsun ikna etmelisin unutma. Bende tanıdıklara bu haberi vereyim. Kantinde buluşuruz. Görüşürüz."

Jimin kafasını salladı ve Taehyung'u aramaya başladı. Kantine baktığında aradığı kişiyi bulmuştu. Fakat yanında görmek istemediği bir kişi vardı. Göz devirip arkadaşının yanına gitti.

"Min Joon uzaklaş burdan. Taehyung ile birşey konuşacağım."

"Nasıl istersen güzelim."

"O güzelim lafını ödetirim sana it. Uza lan!"

Min Joon Jimin'in bu dediklerine kahkaha atıp oradan uzaklaşmıştı.

"Jimin neden Min Joon'a kızıyorsun?!"

"Onunla bir daha konuşmayacaksın Taehyung. Neyse beni dinle. Hafta sonu Jungkook evinde bir parti verecek. Gitmek istiyorum.. benimle gelir misin nolurrr~"

"Hafta sonu bir işim olmazsa gelirim tabi Jimin."

"Oleyy canım arkadaşım benim. Bu arada Hoseok ve Yoongi hyung gelmiş. Biliyor muydun?"

"N-NE? NE ZAMAN? NERDELER ŞUAN?"

"Sakin ol bi. Büyük ihtimalle bahçedeler. Gidip bak istersen."

Taehyung ordan koşa koşa uzaklaşmıştı. Hoseok ve Yoongi hyungunu çok özlemişti sanırım. Jimin arkasından kahkaha atarken yanına yine Min Joon gelmişti. Jimin tekrar göz devirdi ve masadan kalkmaya çalıştı. Ama kolunu tutan el ona engel oluyordu.

"Min Joon sadece bir kere söyleyeceğim. O. Elini. Oradan. Çek."

"Hayır çekmeyeceğim."

Jimin sinirlenmişti ve bu anı Jungkook'un görmemesi için dua ediyordu. Nefes aldı ve Min Joon'un elini kolunda sertçe ittirdi. Hızlıca yürüyerek kantinden çıktı ve Jungkook'u aramaya başladı. Sonunda onu bahçede biriyle konuşurken görmüştü. Yanına gitti.

"Hoşgeldin Jimin. Bu Namjoon hyung. Kendisi Seokjin hyung ve benim çocukluk arkadaşım oluyor."

"Ah ne güzel. Memnun oldum bende Jimin."

"Namjoon hyung hafta sonu evimde bir parti düzenleyeceğim gelmek ister misin?"

"Olabilir Jungkook-shi hem yorucu bir haftanın sonunda eğlenmek iyi gelebilir."

"Harika. O zaman saat 08:00 gibi gelirsin."

"Peki görüşürüz çocuklar. Bir derdiniz falan olursa çekinmeden yanıma gelin."

İkili teşekkür edip oradan ayrılmışlardı. Davet etme işlemi tamamlanmıştı. Sıradaki görevleri evi parti için düzenlemekti. Sonraki görevleri ise çok basitti. TaeJin çiftini bir odaya kilitleyeceklerdi. Okul çıkışında hemen markete uğramışlardı. Gereken yiyecek-içecek, abur-cubur ve dekor için balon gibi eşyalar almışlardı.

İlk olarak evi güzelce temizleyeceklerdi. Sonrasında ise dekor işi vardı. Jimin odaları süpürürken Jungkook toz alıyordu. İkisi de ilk defa ev temizlerken bu kadar eğlenmişlerdi. Sonunda temizlik işi bitmişti. Şimdi de evi düzenliyorlardı. Jungkook balonları şişirirken Jimin'de duvarlara süs asıyordu. Boyu yetmediği zamanlar Jungkook ona gülüp yardım ediyordu.

Sonunda dekor işi de bitmişti. Saat çok geç olmuştu. İkisi de çok yorulmuş ve koltukta uyumuşlardı.

...

Sabah olmuştu. Jungkook uyanmış ve belindeki kolun sahibine bakmıştı. Neredeyse kalp krizi geçirecekti. Jimin Jungkook'a sarılmış bir biçimde uyuyordu. Jungkook bu anı hiç bozmak istemiyordu ama zorundaydı. Yavaş yavaş Jimin'i uyanması için dürttü. Uyuma şekli çok tatlıydı. Jimin hemen uyanmıştı.

"Günaydın uyuyan güzel."

"G-günaydın Jungkook."

"Kahvaltıyı dışarda yapmaya ne dersin?"

"Olur deriimm."

"Güzel o zaman hazırlanıp evden hemen çıkalım. Bugün büyük gün."

"Evett sonunda aralarını yapacağız."

"Neyse hadi gel sana kıyafet vereyim de çıkalım."

Jimin ve Jungkook hazırlanıp evden çıkmıştı. Jungkook'un çok sevdiği bir restorant vardı. Jimin'i oraya götürüyordu. Sonunda istedikleri yere gelmişlerdi. Burası çok güzeldi. İçeri geçip oturdular ve siparişlerini verdiler.

"Jimin sence sevgili olurlar mı?"

"Bence olurlar. Çünkü ikisi de birbirine aşık. Eminim o odadan sevgili olmadan çıkmayacaklar. Hatta olmaları 5 dakika sürer."

Jimin'in nu söylediğine ikisi de kıkırdamıştı. Çok geçmeden siparişleri gelmişti. İştahla yemeye başladılar. Hem yiyip hem sohbet ediyorlardı. Sonunda yemekleri bitmişti. Parti için daha erkendi ve biraz dışarda takılmaya karar verdiler.

Yürüyüş yaptılar, parka gidip sallandılar ve sahile gittiler. Sonunda saat 06.30 olmuştu. Partiye çok az bir zaman kalmıştı. Jimin ve Jungkook bunu fark edip eve gittiler. Çalacak olan müzikleri, oynanacak oyunları ayarladılar. Bunları yaparken saat 8 olmuştu bile. Hemen hazırlanmaya başladılar. Çok geçmeden misafirler gelmeye başladı. Ve parti de başladı.

2 günden beri atamadığım bölümü şimdi attım .d
Hikaye atamadığım için 2 bölüm birden atıcam. ❤

JiKook~TaeJin Love You 💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin