13

70 7 0
                                    

Jimin ve Taehyung, Jungkook'ların evine yerleşeli 1 hafta oluyordu. Hepsi çok memnundu. Jimin yatak mevzusunda biraz utangaçtı ama 1 hafta süresince alışmıştı. Akşamları sürekli bir etkinlik yaparlardı. Ya film izlerlerdi yada oyun oynarlardı. Jimin ve Taehyung o eve gittiğinden beri harika anlaşmaya başlamış, birbirlerini daha iyi tanımışlardı.

Taehyung çalan telefonun sesine uyanmıştı. Alarmı kapatıp gözlerini açtı. Saate baktığında geç kaldıklarını gördü. Yatağından kalkıp ilk Seokjin'i sonra da Jungkook ve Jimin'i uyandırdı. Hepsi aniden kalkıp hazırlandı ve evden çıktılar. İlk derse girememişlerdi. Bu yüzden kantinde oturup yemek yediler.

"Taehyung yavaş ye boğulacaksın!"

"Çok açım ama napayayım?"

"Aç olduğunu anlıyoruz da birazcık yavaş yemeye çalış. Ya sen bize gelmeden önce de böyle miydin?"

"Sevgilim boşver bunları hadi ye sende aa."

Seokjin sevgilisine göz devirip tabağındakileri yemeye başladı. Gözü sürekli Jimin'e bakan Jungkook'a kayıyordu. Fark ettirmeden Taehyung'u dürttü ve fısıldadı.

"Taehyung. Baksana Jungkook Jimin'e nasıl bakıyor. Sanırım ona çok aşık. Bizin ne yapıp edip onları sevgili yapmamız lazım."

"Yiyecekmiş gibi bakıyor ben bile korktum. Ve evet sana katılıyorum bebeğim aralarını yapalım. Ama ilk olarak plan yapmamız gerek.

"Aynen. Onu da hallederiz bir şekilde işte. Çok yakışıyorlar ama."

"Bizde yakışıyoruz bebeğim?"

Seokjin sevgilisinin yanağına bir öpücük kondurdu ve yemeğine devam etti. Jungkook Jimin'e bakmaya devam ederken zilin çaldığını duymadı. Jimin ise Jungkook'a döndüğünde  ona bakan gözlerle karşılaşmayı beklemiyordu.

"J-jungkook zil çaldı hadi gidelim. Jungkook?"

"E-efendim?"

"Şey zil çaldı diyorum. Ders başlayacak. Yukarı çıksak iyi olur."

"Tamam sen önden git. Ben lavaboya gideceğim.

Jimin kafasını sallayıp sınıfına doğru ilerlemişti. Düşünmeden edemedi. Jungkook neden ona bakmıştı? Bu soru Jimin'i heyecanlandırıyordu.

Jungkook'un ağzından;

Lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım. Ne olduğunu anlayamamıştım. Bir insan yemek yerken bile mi tatlı olurdu? Bunun nedeni çok netti. Ben ona aşıktım. Hemde çok. Hatta ona hislerimi anlatacaktım. Ama korkuyordum. Ya reddederse beni? Her şeye rağmen söylemeden rahat edemem diye düşünüyorum. Bu hafta içerisinde çıkma teklifi edecektim.

Ben edeceğim çıkma teklifini düşünürken içeriye Seokjin hyung girdi.

"Çok aşıksın dimi Jungkook?"

"N-ne demek istiyorsun hyung anlayamadım?"

"Hadi ama kardeşim. Benden bunu saklamana gerek yok. Jimin'den hoşlanınca sana kızmayacağım ya."

"Hyung söylemediğim için üzgünüm ama ben.. ben sadece anlatmaktan korktum. Bana kızarsınız diye düşündüm. Çok mu belli ediyorum?"

"Fazlasıyla. Ama biliyor musun? Jimin'de sana karşı birşeyler hissediyor. İnanmayabilirsin ama gerçekten o da çok belli ediyor. Baksana seninle aynı ortamdayken bile çekingen duruyor.

"Bilemiyorum hyung. Açıkcası ben öyle düşünmüyorum. Her neyse zaten ona bu haftalarda açılıp çıkma teklifi edeceğim."

"Oh ciddi misin? Bizde Taehyung ile bir plan yapacaktık. Sizin bize yaptığınız plandan ahahaha"

JiKook~TaeJin Love You 💜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin