,,Takže zítra mám přijet sem?"ujišťoval se Liam.,,Ano a prosím nikomu to neříkej kde bydlím,všem komu to chci říct to řeknu"řekla jsem a objala ho.,,A Děkuju"zašeptala jsem do jeho trika a tílka.,,Běž už ať neusneš tady."řekl se smíchem a vydal se pryč a já po schodem nahoru do bytu.Spadla jsem do postele a usnula jako mrtvá.Probudila jsem se v 7:45. Sakra musím se upravit než přijede Liam. Šla jsem proto do koupelny kde jsem si udělala culík a rychle opláchla obličej.Cinky Cink. Sjela jsem dolů kde čekal Liam.,,Děkuju"řekla jsem a vděčně ho objala.,,A v klidu,kluci o tom nevědí spí jak Růženky."doplnil se Liam. Popadl krabice a začal je nosit do výtahu. Všechny krabice jsme potom vyskládali v chodbě a jeli jsme pro kufry. Liam potom ještě po schodech skočil do auta a já házela kufry ke skříni na oblečení.Poté mi Liam vtiskl do ruky kelímek s kávou a s omluvou odjel ke klukům.
Já vybalovala a u toho pila kafe Latté.Bylo 1.1.2016 a všude bylo zavřeno a já doma neměla žádné jídlo,proto jsem se vydala ke klukům.,,Kde si jako byla mladá dámo?"vylítl na mě hned Louis. Takže Liam jim neřekl nic. Vděčně jsem se na něj usmála,to ovšem Lou nenechal bez povšimnutí.,,Co on s tím má co dělat?"vyjel znovu.,,Dá se říct,že mi pomohl "chtěla jsem ještě pokračovat ale zavolal mi Mike.
,,Ano,Miku?"zeptala jsem se bez známky emoce.Ovšem obličeje kluků byli plné emocí.Liam a Lou měli smutný výraz.Niall nečitelný a Harry bolestivý,ne to se mi jen zdá.
,,Chtěl jsem se ti omluvit za to jak jsem se nakonci choval,ale v tý době umřela babička a vybíjel jsem si to na tobě.Byli jsme dokonalej pár,nechceš si ke mě vrátit."uvedl monolog a já se přistihla jak bych se k němu vrátila jen abych zapomněla na Harryho.,,Já to vím a věděla jsem to i tehdy.Pořád jsem čekala kdy mi to řekneš,ale neřekl. Mohla jsem ti pomoct od té bolesti.Společně bychom to zvládli.Ale tohle je dávno a minulost je pohřbená stejně tak i všechno okolo našeho vztahu.Takže má odpověď zní ne.A vůbec nechtěl si říct,že sháníš milenku?Ed říkal že sis před měsícem bral nějakou Annu Davidson.Takže teď už se vůbec nemáme o čem bavit"řekla jsem a típla to,zhluboka se nadechla a vydechla.,,No je asi správný čas vám říct,že už officiálně bydlím u sebe."řekla jsem aniž bych dělala že nějaký takový hovor proběhl.,,Stejně vy odjedete do LA.A já bych neměla kam jít.Tak jsem se zařídila."osvětlila jsem jim a jakoby nad nimi zářili žárovky.,,V půlce ledna bude jedno překvapení a v únoru se stěhujeme.Vilu někdo odkoupil."osvětlil mi Niall.
ČTEŠ
🅜🅐🅓🅓🅘🅔✔️
FanfictionSestra Louise Tomlinsona.Se odstěhuje za Louim do Londýna protože začne chodit na vysokou. 10K👀-16.2.2020 20K👀- 25.5.2020 30K👀-17.3.2021 1K⭐-9.6.2022 Úžasnej cover by úžasná @millionpiecesofhearts