Den kdy kluci officiálně opustí vilu se blížil a já jsem přebývala radši u sebe.,,Ale Maddie musíš si s nimi co nejvíce rozloučit a zažít to co jste nestihli"řekla mi Manon.,,Asi máš pravdu"řekla jsem a ona úlevně vydechla,diskutovaly jsme tady docela dlouho.,,A jak se má Phoebe a kde vůbec je"zeptala jsem se zmateně.,,když by ses se mnou nehádala a hodnou chvíli se mi nevyhýbala,tak víš,že mám přítele.Už to bude od listopadu"řekla a šťastně se usmála.,,Tak gratuluju"řekla jsem.,,Má i zelený oči"řekla a já se zasmála.,,Takže nebudeš chtít říct Phoebe kdo její pravý otec"řekla jsem a ona záporně zavrtěla hlavou.,,Až bude mít v ruce rodnej list tak ať si dělá co chce,ale já jí to neřeknu"řekla paličatě.,,Myslím,že na tebe bude naštvaná když jí neřekneš "řekla jsem.,,Je to pro její dobro."řekla tvrdohlavě.,,Asi už půjdu"řekla Manon.Chtěla jsem se rozloučit,ale zdržel mě telefon.,,Ano,Lou?",,bal si kufry jedeš do Los Angeles"řekl Lou.,,Cože?",,Máš tam synovce kterej chce ven"řekl Lou.,,Letenku máš už zarezervovanou na letišti zítra ti to letí v 6 ráno"řekl Lou a típl to.Hádám,že podle hluku byl na letišti.Popadla jsem kufr a naházela tam pár kousků oblečení.Tušila jsem že stejným letadlem pojedou i kluci.Napsala jsem Niallovi.
Maddie:Letíte zítra do LA?
Nialler:Jo
Maddie:A v kolik?Já v 6
Nialler:My taky
Odepsal a já byla ráda.Začala jsem se řídit radou Manon,prožít s nimi co nejvíc zážitků dokud to jde.
Šla jsem spát protože jsem musela vstát o půl třetí ráno,abych byla ve 4-4:30 na letišti.3:30
Vstala jsem,nasnídala jsem se,oblékla se a upravila svůj vzhled.
Před pár hodinami začal den 20.1.2016.Zavolala jsem si taxi a odvezli mě na letiště dorazila jsem tam za pět minut půl pátý.
,,Dobrý den,měla bych tu mít zamluvenou letenku na jméno Tomlinson."řekla jsem na mile vypadající paní za počítačem.,,Dobré ráno,ano hned to bude"řekla a vytiskla mi letenku.,,Děkuju"řekla jsem a s úsměvem odťapala ke kontrolám.
Po hodině(opravdu nudné kontrole)jsem se ocitla v tý hale kde potom byli gaty k letadlům.Sedla jsem si na židli a čekala na kluky nebo až ohlásí,že můžeme nastupovat.Kluci přišli až ve třičtvrtě na šest kdy akorát ohlásili,že můžeme nastupovat.,,Vy ale máte štěstí"řekla jsem jim.,,Zapomněli jsme si dát budík a kdyby Niall nešel na svačinku do lednice a nekoukl na hodiny asi by nám to uletělo."řekl Liam.,,Ach jo a já už jsem od půl čtvrtý vzhůru.,,My od čtvrt na pět"řekl Harry se smíchem.,,Měli by jste mi děkovat,Lou by nás jinak zabil,je to pro něho důležitý."řekl Niall vítězně.,,Tak teď jen dalších osm hodin v letadle."řekl Harry a zasednul k okýnku.Vedle něho Niall a já s Liamem jsme si sedli přes uličku.První třída byla fakt super a nebylo tu tolik lidí.
Nějak tak jsem usla a probudila se až když hlásili,že přistáváme.Byli dvě odpoledne a nebyla tady ani troška sněhu.Nakonec jsme ve tři našli týpka s mým jménem.,,Ahoj jsem bratr Briany,Steve."představil se po cestě do auta.,,Sedím vepředu"zaječel Niall.
ČTEŠ
🅜🅐🅓🅓🅘🅔✔️
FanfictionSestra Louise Tomlinsona.Se odstěhuje za Louim do Londýna protože začne chodit na vysokou. 10K👀-16.2.2020 20K👀- 25.5.2020 30K👀-17.3.2021 1K⭐-9.6.2022 Úžasnej cover by úžasná @millionpiecesofhearts