24.Ende

1.5K 29 0
                                    

Svatba byla skromná v ohledu pozvaných hostů. Bylo nás tu asi 30.
Bylo nás pět družiček. Já, Manon sestra Elizabeth s její dcerou Aileen a její kamarádka Amanda a Phoebe. Harry a Liam tu byli největším středem pozornosti hned po obřadu Manon a Lea.
Sliby si složili sami a až na obřad kterej trval přes dvě hodiny to bylo super.

Pak jsme se přesunuli z kostela do restaurace na oběd kde dělali všechny tradice,jak společné jedení polévky a nakonci společné rozkrojení dortu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsme se přesunuli z kostela do restaurace na oběd kde dělali všechny tradice,jak společné jedení polévky a nakonci společné rozkrojení dortu.,,Takže vy dva?"zeptala se Manon s úsměvem.,,Co my dva?"škádlila jsem jí.,,Jste spolu?"zeptala se a Harryho konverzace ustála a otočil se na nás.,,No tak nenapínejte nás."vkročil do naší konverzace Harry.,,Jo jsme spolu"řekl Liam s úsměvem.,,Od kdy?"zeptal se Harry.,,Když mi Manon přišla říct o svatbě"řekla jsem a ona se zasmála.,,Jak to probíhalo?"zeptala se zvědavě Manon.,,Vlastně zpětně to je docela vtipný. Když si sedla těsně vedle mě a dočetli jsme tu pozvánku a ona se na mě otočila jsem jí políbil. A pak nám to obou přišlo spíš výslech ze strany Mad. No nakonec jsem na ní skoro až zakřičel,že jí miluju."nadechovali se Liam k pokračování,ale já ho předběhla.
,,No Liam hrdinský zdrhnul a já chvíli koukala jen na dveře ale pak jsem vyběhla za ním.Bylo celkem sranda,že pršelo,takže jsme oba mokli a Bear si pěkně hověl v autě. No nakonec jsme zjistili,že jsme spolu mohli být už 3roky. Pak mě pozval k němu na večeři kde jsme se dali officiálně dohromady. "dovyprávěla jsem naší pohádku.,,To teď někdy bude měsíc ne?"zeptala se Manon.,,Zítra"usmál se na mě Liam.Dost jasně mi řekl ať si na ten den nic neplánuju.Něco kul za pykle a já sakra nevěděla jaký.,,No tak to gratuluju spolu s Niallem jsme se,eh no to je jedno"řekl když jsem se na něj zaraženě podívala.,,Co jste s Niallem udělali?"výslechy mi sakra šli.,,Vsadili se,kdy se dáte dohromady já byl pro lichý rok on pro sudý"řekl a já jsem chytla ten největší výtlem na světě.,,Harolde já tě praštím a Nialla hned po tobě."řekla jsem vražedně,ale moc mi to nešlo přes ten smích.
------------------------------------------------------
24.12.2020
Kdyby jste teď přišli do obýváku uviděli by jste 25letou ženu,27leteho muže a 3leté dítě. Ano to jsme byli my s Bearem,který letos slavil Vánoce u nás. S Liamem jsme si dali dárky navzájem a na Beara jsme teď nějak nehleděli. Rozbalila jsem Liamův dárek. Byla to tmavěmodrá sametová krabička.
Když jsem otevřela i tu vypadl na mě lísteček který nesl tři jednoduchá slova. Vezmeš si mě? A podtím se ukrýval nádherný prsten.

,,Ano"řekla jsem a usmála se na Liama

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ano"řekla jsem a usmála se na Liama.,,A teď ty"vyzvala jsem ho,dřív než stačil cokoliv udělat. Otevřel obálku a vytáhl z ní fotku, nebyla to ale ledajaká,byla to fotka ultrazvuku.,, Panebože, to je skvělý"přihnal se ke mě a objal mě s polibkem a nasadil mi prsten. ,,Beare, budeš mít sestřičku nebo bratříčka."hnal se k němu nadopovaný Liam., Kdy asi?"ozval se Liam v náručí stále Bear.,,V červenci"a Liam začal skákat radostí.,,Kdy by jsi chtěl svatbu?"zeptala jsem se a on se zamyslel.,,Březen,začíná být teplo,rozkvétají kytky a tak."řekl a já popadla notebook a začala objednávat pozvánky a zajistila jsem kostel,který mi odsouhlasil i Liam.A pak to prý všechno nechá na mě. Je mu bude stačit když tam budu a bude to perfektní.

O týden později jsem už rozesílala pozvánky do různých koutů světa. Manon mě málem umačkala k smrti. S Liamem jsme se rozhodli,že řekneme o dítěti až na svatbě.

A bylo to tu 18.3.2021,můj svatební den a zároveň 2.výročí smrti Fizzy. Ten den jsme si vybrali,proto aby nám byla Fizzy co nejblíž. Brzo ráno jsme se přesunuli z domu se všemi věcmi do kostela kde jsme se připravovali.

Mě připravovaly Manon, Lottie, Danielle,Mellisa,Perrie,Jade,Daisy a Phoebe plus tam pobíhaly Doris a Phoebe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mě připravovaly Manon, Lottie, Danielle,Mellisa,Perrie,Jade,Daisy a Phoebe plus tam pobíhaly Doris a Phoebe. To byl můj překrásně dlouhý seznam družiček. Ale hostů bylo kupodivu málo.
Rodiče Liama
Jeho sestry
Táta Tomlinson
Táta Deakin
Louis
Niall
Harry
Zayn
Luke
Ashton
Anna
Calum
Mike
Leigh-Anne
Leo
Ed Sheeran
Jonas Blue
Stella
Shawn Mendes
James Cordon
Rita Ora
A pak mých sedm kamarádek a kamarádů(Emma,Lana, Audrey, Julian, Nancy a Austin)
A mých deset milovaných družiček.

Obřad proběhl jako v pohádce a mi už byli na slavnostní hostině.Ano ani nevím pomalu jak jsme se ocitli v té restauraci ,ale stáli jsme v kruhu a číšníci rozdávali šampaňské.,,Prosím jen džus"řekly jsme s Manon na stejno a obě se na sebe koukly a mrkly.A chytily tak dokonalej výtlem z čehož se musel zasmát i Liam.,,Na mojí dokonalou manželku a dítě"řekl Liam a všichni si ťukli a až pak jim došlo co tím myslíme. ,,Gratuluju" přihnala se Manon.,,A ty rodíš kdy?"zeptala jsem se Manon. ,,V září ty?"zeptala se. ,,Červenec" řekla jsem a ona radostně vyjekla. Takhle nějak se vystřídali všichni.,,Harry a koukej mi vrátit,ty peníze"zaslechla jsem Harryho s Niallem.,,Harolde co jsem vám říkala o tom vsázení?"přišla jsem k nim a dala pohlavek Harrymu což bylo celkem složitý když je žirafa. Hailee zase dala pohlavek Niallovi a pak jsme si plácly.,,Oni se spolčily"řekl Niall ublíženě. Nějak nevím jak se to odehrálo ale na zahradě která byla součástí restaurace jsme utvořili dvě skupinky asi pět spojených stolů byl pro nás větší skupinku a jeden stůl stačil aby si tam posedali Louis,Harry,Liam,Niall a Zayn. ,,Myslíte,že domlouvají návrat?"zeptala se Manon.,,Mě Niall říkal,že by byl celkem rád zase se skupinou"řekla Hailee.,,Mě se Louis taky zmínil"přidala se Briana,kterou sem Lou pozval aby tu byl i Freddie. ,,Zaynovi se taky stýskalo"přitvrdila Gigi. ,,Liam taky začal psát písničky s rozděleným textem"řekla jsem až jsme se všichni zasmály.
,,Všichni se stěhujete do Londýna já se nehodlám stěhovat do LA."vybafla jsem na kluky až se lekli.,,Jak to sakra víš?"zeptal se Louis.,,Jsme holky a vaše přítelkyně a manželky a hlavně drbny"řekla jsem se smíchem. ,,Jsme anglicko-irská skupina tak budeme v Londýně,stejně se bude stěhovat Lou a Niall.Já dům mám,Zayn taky a vy tu už nějakej ten pátek bydlíte "řekl Harry a jsem si poskočila.,,Neskákej,víš co říkal doktor"napomenul mě Liam.,,6.měsíc"řekla jsem a vyplázla na něj jazyk. A skákala kolem něj až si mě stáhl na sebe.,,Ale noták,musím si skákat dokud to mám povolený"řekla jsem a udělala jsem na něj štěněčí pohled.,,Fajn"povolil objetí a já chytla Manon za ruku.,,Pojď skákat dokud můžeme"řekla jsem a Manon popadla Phoebe Daisy, Daisy Lottie,Lottie Danielle a Danielle Eda,Ed Luka,Luke Ashe,Ash Caluma a tak dále a tak dále až jsme tam skákali všichni.
Po chvíli se k nám přidali officiálně 1D. Byl to ten nejlepší den v mým životě.

Poslední kapitola tohohle příběhu a tak vám dávám možnost na Character Ask. Do komentářů pište otázky jak na postavy tak klidně na mě.

🅜🅐🅓🅓🅘🅔✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat