1.3.2016
Doktorka Johanssonová mi konečně sundala sádru z ruky a musím vám říct byla nádhernej pocit nepřipadat si jak debžot s jednou rukou větší než druhou.,,Takže za měsíc přijď na kontrolu a uvidíme,ale myslím,že dokonce dubna budeš mít i nohu v pohodě."řekla a než mě poslala pryč mi ukázala pár cviků na rozhejbání ruky.A doma jsem zakončila svůj den pouštěním The Originals a pak projížděním instagramu, kde jsem narazila i na pár fotek Liama a Cheryl. A tak jsem si pustila romanťárnu s jistotou vyplakaných očí.Život šel dál a spolu s Manon a Harrym jsme oslavili první narozeniny Phoebe. Pro mě stále krkolomě protože Phoebe mi chtěla lézt po té sádře,ale jinak fajn. Byla jsem strašně ráda,že mezi mnou a Harrym to je zase takový jaký to bývalo, v pohodě.
Nakonec mi sádru sundala až 2.5.2016 dva týdny po oslavě Phoebe.Mezitím natáčením,Niall stačil vydat svojí první písničku 'This Town' ten den jsem měla na natáčení volno a tak jsem odpočítávala hodiny,minuty a pak i sekundy kdy vyjde jeho první sólo písnička a musím říct,stala jsem se okamžitě jeho fanynkou.29.9.2016 svým způsobem mi prý tu písničku věnoval.Bylo to dva týdny po jeho 23.narozeninách a dva týdny před mýma 21. narozeninám.
V létě jsem natáčela kus na Kubě a pak různě po světě Rychle a Zběsile a poznala tak moc neuvěřitelných lidí. Natáčení se dařilo a tak jsem začátkem listopadu měla dotočeno a teď už se jen stříhalo a dělali se efekty.
Všechno se až na pár vyjímek zdálo v pohodě až jsem si skoro připadala šťastná,v klidu jsem u natáčení oslavila svoje 21 narozeniny a Manon pro mě po natáčení uspořádala párty,byli tam i Harry a Liam,Ed,Perrie a Jade a i 5sos,kteří tu zrovna koncertovali,ale bohužel to by nemohl být můj život.Asi v půlce listopadu se to všechno posralo. Doslova a do písmene. Zavolal mi táta,že máma je kvůli leukémii v nemocnici a strašně moc se jí to zhoršilo. Proto jsem okamžitě zavolala Lottie kdy poletíme do Doncasteru. Naplánovali jsme si to hned na další den k večeru. Zatím co Lottie musela jít do práce,já se rozhodla koupit co nejvíc vánočních dárků po Londýně. Rozhodla jsem se,že doma zůstanu až do prvního týdne Novýho Roku nebo dokud se mamce neudělá líp a nepustí jí domů.Proto jsem zbalila kufry a všechny dárky kromě pár,u kterých jsem věděla,že do Doncasteru nepojedou. Liam, Harry,Niall, Phoebe a Manon,Perrie si vydupala,že mi dá dárek,tak jsem jí taky něco koupila. Pak jsem balila a ve čtyři odpoledne nasedla s Lottie na letadlo a letěli vstříc mamce. Ten den nás k ní už nepustili,ale další den jsme u ní byli,a další a další dny dokud nás jednoho dne k ní už nepustili. Doktor si stoupl před dveře jejího pokoje a zatarasil nám vstup k ní.Tátu,mě a Louise a Lottie si odtáhl stranou.,,Je mi to líto ,ale paní Deakin zemřela,dnes v brzkých ranních hodinách."řekl lítostivě doktor a všichni čtyři jsme se rozbrečeli,i jen z tohohle se Felicité s dvojčaty to pochopili a přidali se k nám,nakonec táta, začal domlouvat mamčin pohřeb. Louis mu šel pomáhat a mi se přesunuli domů,kde jsem všem udělala horkou čokoládu na uklidnění. Pak jsme si pustili film aby jsme už nepřemýšleli nad tím,že jsme dnes ztratili mámu. Sakra skvělou mámu. Nakonec jsme se shodli na Podivuhodný příběh Benjamina Buttona.K večeru přijel táta s Louisem a oznámili nám,že pohřeb bude za 5 dní. Nakonec jsem měla za úkol všem rozeslat partě,zatím co táta a Loui zařizovali všechno ostatní. Proto jsme se se ségrama rozhodli,že ve čtvrtek,pozítří,půjdeme na nákup černé.Celou středu jsem psala na obálky adresy a jména a šla to dát na poštu k rychlýmu odeslání.Nakonec jsem to zavolala Manon.A napsala svým nejbližším, protože takovouhle tíhu nemůže nést člověk sám. Harry mě trochu rozesmál s tím,že byl na dovolené a brutálně se spálil. Ale řekl,že na Novej Rok přijede za Manon a Phoebe a společně si to všichni užijeme. Liam mi napsal pár slov na útěchu, ale nic víc. Cheryl ho asi držela zkrátka a Niall se rozhodl,že za námi přiletí a bude nám dělat společnost. A zůstane tu na pohřeb,mamka ho měla ráda jako vlastního syna a vždy když se s ním viděla mu upekla sušenky.
V Neděli dopoledne proběhl pohřeb a Niall hned potom musel odletět zpátky.Když jsem s mamkou naposledy rozloučila jakobych se uvolnila a už necítila takovou bolest,třeba se nahoře má líp.
Po Vánocích,který s námi strávili i babička s dědou jsem se já i Louis přesunuli k sobě domů. Lottie ještě zůstala jako podpora v Doncasteru.
Bylo až neuvěřitelné jak rychle se média chytla toho,že umřela mamka a teď to věděl snad celý svět.
Nebylo divu,že jsem měla schránku plnou takových těch "přání" Upřímnou soustrast.Ze Silvestru jsme si s Harrym a Manon s Phoebe udělali Vánoce a společně to oslavili. Harrymu jsem koupila dost zvláštně potisklou košili,takže to byl přesně jeho styl. Aby jste si nemysleli,že to je nějaká kšunt košile, tuhle jsem koupila v Louis Vuitton,Manon jsem koupila medailonek kde jsem umístila fotku kde jsem já,Manon,Phoebe a Harry jako rodina. Phoebe jsem koupila šatička a k tomu klobouček. Za to Harry jí donesl snad tisíc sto dárků-hraček.Manon dál poukaz na dovolenou do jakékoliv destinace spolu s dítětem. A mě?Ten mi věnoval jeho auto co stálo v mé garáži která patřila k bytu. Harry ho nechtěl prodat jako Niall a tak ho dal ke mě a teď mi dal jako dárek klíčky a poukaz na udělání řidičáku.,,Harry to nemůžu přijmout"řekla jsem a vracela mu klíčky od Černého jaguáru.,,Ale ano můžeš Mad.To auto mi je tady stejně k ničemu takhle bude v dobrých rukou a nebudu ho muset prodat"řekl nesmlouvavě Harry a tak jsem ho alespoň objala.,,Moc děkuju"řekla jsem.
A takhle skončil můj rok 2016.
ČTEŠ
🅜🅐🅓🅓🅘🅔✔️
FanfictionSestra Louise Tomlinsona.Se odstěhuje za Louim do Londýna protože začne chodit na vysokou. 10K👀-16.2.2020 20K👀- 25.5.2020 30K👀-17.3.2021 1K⭐-9.6.2022 Úžasnej cover by úžasná @millionpiecesofhearts