15.

1K 33 8
                                    

,,Co se stalo a kde to jsem?"začala šílet Mad.,, Maddie spadla jsi ze schodů a jsi v nemocnici s otřesem mozku a zlomenou rukou a nohou. Co si poslední pamatuješ?"zeptal se jí Lou.,,Phoebe pojď koupíme všem něco dole v bufetu "řekla Lottie a už táhla Phoebe pryč.,,Jeli jsme s Liamem pro ségry a rodiče a Ernesta a pak mám jen záblesky,byli jsme za Freddiem a pak jak nám mamka říká,že je nemocná a jen to jak na mě Lou křičíš něco o koberečkách a pak tma.Však mezitím se nic nestalo ne?"zeptala se Mad.A všichni jsme záporně zakroutili hlavou.,,Ne nestalo" řekl Niall ale Harry ho zastavil odkašlání.,,Fans se dozvěděli,že mám dceru a s Manon,tak jsme se shodli s Manon,že mi ji bude pujčovat."řekl Harry.,,To je mi líto,ale zase je super,že pokud chceš Phoebe tak jí budeš mít alespoň někdy u sebe."dodala pomalu jakoby nevěděla jak zformulovat větu.,,Promiň Maddie,ale musím jet pro Danielle na letiště"ozval se Lou s pohledem upřeným do mobilu.,,Když mi jí tu necháš tak ti to odpouštím"řekla Maddie.,,Ale určitě jo"řekl Lou a na nás mávnul.,,No a jak se jinak daří?"zeptala jsem se kluků.,,Až na to že jsi nás brutálně vylekala?Všechno je fajn."odpověděla Phoebe ode dveří. Maddie se chtěla usmát,ale hned jak to zkusila se jí tvář zkroutila do bolestivé grimasy ,modřínu přes půlku obličeje.,,Potkaly jsme mamku a ta říkala,že si tu do neděle pobudeš a pak tě pustí do domácí péče"poznamenala Lottie.,,Díky bože díky!"skoro až zakřičela.,,Co tu budeš dělat?"zeptal se Harry.,,Asi budu 24/7 koukat na seriály,jíst a spát a naučit se chodit o jedný berli, protože jestli já se nezabiju na podruhý tak to bude zázrak,né fakt nemáte někdo nějaký zkušenosti, protože zlomená ruka a noha najednou asi není úplně fajne."řekla se smíchem a my jsme se k ní přidaly.

~pohled Maddie~
,,Dobrý den slečno Tomlinson. Zítra už vaše matka bude moct podepsat reverz a můžete jít do domácí péče. Sádru na ruce se bude moct sundat za 1,5měsíce s nohou to je horší až za tři měsíce.Naraženina na obličeji už mizí a příští týden by to mělo být v pohodě. Doporučuji vám alespoň do sundání sádry na ruce zůstat v LA,ale jestli si myslíte,že zvládnete přesun do Anglie takhle tak vám nebudu bránit,ale přijďte si pro zprávu pro vašeho doktora."řekl mi doktor v sobotu večer po návštěvních hodinách.
Byla jsem ráda ,že stihnu improvizavanou oslavu pro Harryho,kde jsme sezvali všechny kdo nás napadli. Všechno se to mělo odehrát u Louise v domě.
,,Dobře děkuju"řekla jsem doktorovi.Štvalo mě,že v Anglii už bych reverz mohla podepsat sama ,ale v Americe jsem ještě nedospělá do října. Pak jsem si zapla nový díl The Originals,ačkoliv už byl na světě víc jak tři dny já jsem byla ponořená v Doctor Who.Ale teď jsem měla šťastnou chvíli tak jsem si pustila to co mě vždycky dokázalo odvést do světa upírů,hybridů, vlkodlaků a čarodějek a věčného zabíjení.Ano je mi 20. Dejte mi ještě 8 a půl měsíce a bude 21. Fakt tady rozmlouvám se samou sebou?Já jsem tvoje podvědomí. Nech mě koukat na TO a mlč.Řekla jsem svému podvědomí a už pouštěla díl A Ghost along the Mississippi.
Nějak ke konci jsem usnula a tak jsem si to dokoukala až ráno po snídani. Okolo desátý přijeli mamka,Lou a Danielle.Doktor podal mamce reverz,která ho bez mrknutí oka podepsala a mě podal berli a druhou podal Louisovi.,,Že schodů to chce abych tě nějak vzal"řekl když jsme stály u tři patra dolů dlouhého schodiště.,,Lou je tady výtah pro ty co opravdu potřebují výtah"řekla jsem s náznakem sarkasmu.
,,Jo jasně"řekl a poškrábal se na zátylku když jsem zmáčkla tlačítko na výtah.,,Ale jinak mám  sádru těsně nad koleno a volnou ruku,takže si z tebe udělám koníčka."řekla jsem ve výtahu a Danielle a mamka se zasmály.,,Budeš se stěhovat k Niallovi"řekl Lou.,,Jako jedinej má volnej pokoj v přízemí s postelí."vysvětlil mi Lou.,, Díky bohů,ten do mě nacpe tolik věcí,že ty sádry prasknou jak ztloustnu"řekla jsem a Danielle s Louisem se zasmály.,,Nebo se ti ty kosti uzdravěj rychleji" nadhodila mamka. ,,Kéžby."zaprosila jsem. ,,Je jedenáct,takže jedeme rovnou ke mě a mamce zastavíme u Briany a vy dvě budete péct ten dort.Všechno co jsi mi napsala  jsem koupil takže budete mít čas 5hodin."řekl Lou.,,A věci už máš přesunutý u mě takže až s Niallem půjdete k němu tak si je nezapomeň vzít."hustil do mě Lou.,,Jojo a kdo je teď s Harrym?A kde bydlí Liam?"zeptala jsem se ho.Briana totiž doma už nechtěla tolik lidí a vrátila se ta její kamarádka,takže si doma nechala jen mamku a tatu,kteří jí dávali rady jak na Freddieho. Lottie,Felicité a dvojčata byly u Louise.Né,že by jim to nějak vadilo. Ale zrovna dneska všechny čtyři zase přespávali u Briany protože to byla oslava pro Harryho a bude tam pití-tvrdý pití+lidi= opilý lidi. Takže jsme je radši poslali k mamce. Ta s nima měla v plánu projít celý LA,takže večer hned budou mrtvý a nebudou je otravovat ve starání se o Freddieho. Odlítat nakonec budou až zítra dopoledne, protože mamka mi musela podepsat ten reverz. Né,že by to holkám nějak vadilo.,,S Harrym jsou Niall a Liam na baseballovým zápase. Když jsme dojeli k Louisovi já jsem se pokusila doskákat na jedný ruce a noze ke dveřím což se mi vedlo docela dobře,až na pár zastávek.,,Lou prosím odvez mě k mému kufru"řekla jsem a on se sklonil a vzal mě na koně a odvezl mě do patra k mému kufru.,,Počkám na chodbě"řekl a odešel. Vzala jsem si na sobě dlouhou(těsně pod kolena) sukni, místo těch příšerných pyžamových kalhot do kterých se mi jako jediný  vešla ta sádra.A volnou bílou košili.

Když mě Lou donesl do kuchyně hodila jsem přes sebe zástěru abych se neušpinila a začala jsem úkolovat Danielle co vše má přinést já zatím začala tvořit těsto který jsem dala do robota,nemám tušení proč má robota na těsto zrovna Lou,ale zrovna teď...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když mě Lou donesl do kuchyně hodila jsem přes sebe zástěru abych se neušpinila a začala jsem úkolovat Danielle co vše má přinést já zatím začala tvořit těsto který jsem dala do robota,nemám tušení proč má robota na těsto zrovna Lou,ale zrovna teď mu Bůh žehnej.,,Tak teď stačí udělat ještě 6další takovýhle korpusy a pak je ozdobit  a máme to"řekla jsem Danielle když dávala do formy třetívárku těsta.A druhou zrovna vyndávala z trouby.  Na oslavu je pozvaných asi 40 lidí i s námi a musí to vystačit na všechny, alespoň kousek.

Hah dneska jsou to dva nebo tři dny,co jsem nevydala kapitolu a měla jsem z toho až absťák tak jsem si řekla,že jí musím dopsat tak jsem si šla pro mobil a z rádia se najednou ozvalo Drag me Down.Fakt lidi,já jsem nepokrytě brečela jen z toho,že kluky ještě v rádiu vůbec pouštějí,jenom přece tam pouštějí jen nejnovější hitovky a najednou DMD to se mnou švihlo.

🅜🅐🅓🅓🅘🅔✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat