13.

977 37 0
                                    

,,Lou,Maddie a Lottie"vyjmenovaná nás mamka,když jsme seděli u mamčiny postele.,,Jste nejstarší takže to snesete líp než kdybychom vám to řekli všem naráz.Fel,Phoebe a Daisy to řekneme až to bude vážně potřeba. Byla jsem u doktora kvůli tomu že mi je často špatně.
Výsledky řekly,že mám už nějakou dobu leukémii."řekla a to mohlo znamenat jen jediný.,, Doktoři mi dávají asi 2roky."řekla jsem a reakce každého z nás byla úplně jiná.Lou seděl a zíral do prázdna.Lottie se rozeběhla k mamce a pevně jí objala a já?Já jsem vstala,vzala nohy do pokoje kde měla Briana zásoby na nervy a chtěla si dát něco co by mě uklidnilo,ale to nestačilo cinklo mi upozornění od New York Times.

,,One Direction!Jeden skandál za druhým."zněl popisek novin.Četla jsem dál.
,,Před pár hodinami k nám do redakce zavítal zdroj,že potkal osobu blízkou právě 1D.Dotyčná osoba měla upovídanou náladu a práskla právě několik věcí co jsme nevěděli!První věcí je fakt,že Harry Styles (21)má první dítě kapely, údajně je to dcera a má jí s kamarádkou sestry Louise Tomlinsona(24) Madison Tomlinson(20).Druhé zjištění je fakt,že další člen kapely je zadaný. Louise Tomlinson(24) chodí od listopadu 2015 s herečkou Danielle Campbell (20),za nedlouho 21.Liam Payne(22) chodí podle svědků s Madison Tomlinson (20),jestli jsou officiálně pár zatím ani jeden nepotvrdil."
Řekla jsem si,že tohle se půl flaškou vína nespraví a tak jsem rychle vyběhla z místnosti a běžela že schodů.,,Bacha Maddie ty koberečky nejsou celý připevněný"křikl za mnou Lou v momentě jsem,ale zakopla a co nejrychle jsme odhodila na schod mobil aby alespoň on přežil,zatím co já se z vesela kutálela po hlavě,ze schodů.























~Pohled Liama~
Slyšel jsem jak na Maddie Lou křikl něco o schodech a pak velkou ránu. Vyšel jsem z pokoje abych se podíval co se stalo.Byli tam už všichni z její rodiny až na oboje dvojčata.,,Je mrtvá?"začala hysterčit Fel a Lottie jí odvedla. Já jsem začal volat záchranku. Řekli mi že tu budou do deseti minut.,,Dýchá,takže je naživu,ale jestli si neporanila míchu.Nevíte proč se tak hnala po těch schodech?" ,,Mamka nám něco oznámila"začal Lou.,,A hádám,že k tomu dopomohlo i tohle."řekla příchozí Lottie.A začala číst nahlas.
,,One Direction!Jeden skandál za druhým."zněl popisek novin.
,,Před pár hodinami k nám do redakce zavítal zdroj,že potkal osobu blízkou právě 1D.Dotyčná osoba měla upovídanou náladu a práskla právě několik věcí co jsme nevěděli!První věcí je fakt,že Harry Styles (21)má první dítě kapely, údajně je to dcera a má jí s kamarádkou sestry Louise Tomlinsona(24) Madison Tomlinson(20).Druhé zjištění je fakt,že další člen kapely je zadaný. Louise Tomlinson(24) chodí od listopadu 2015 s herečkou Danielle Campbell (20).Liam Payne(22) chodí podle svědků s Madison Tomlinson (20),jestli jsou officiálně pár zatím ani jeden nepotvrdil."Když to dočetla byla tu záchranka.,, Pojedete někdo s námi?"zeptal se záchranář když měli Mad naloženou.,,Já" přihlásila se její mamka.
,,Vezměte jí doklady"řekla jejich mamka než odjeli.

,,Já tu zůstanu s Felicité,Daisy,Phoebe a dvojčaty,vy jeďte za nimi."pobídl nás pan Deakin.

Po pár minutách jsme vyjeli Lou,Já a Lottie do nemocnice.,,A co je pravdy na tom,že chodíš s Maddie?"zeptal se po cestě Lou.,,Když jsme jeli na letiště pro vás"ukázal jsem na Lottie.,,Nabídla mi,že chce udělat,žert hlavně na Daisy a Phoebe, protože z kapely si nikdy nemůžou vybrat mezi mnou a Niallem a tak jí napadlo,že si vyberou Nialla když s ní budu jako chodit. Souhlasil jsem protože už mě opravdu nebavilo to jak o ní furt básnil Harry a tak souhlasila,že dokud neodletíme zpátky do Anglie tak budeme hrát pár.Na letišti mě poznala fanynka a měla na ní pár otázek a nejspíš se prořekla o tom,že má Harry dceru,ale byla pod stresem nemůžeme jí to dávat za vinu"řekl jsem.,,Dobře,takže to jen hrajete,tak to tě mám mnohem víc rád než jsem měl Mikea."odpověděl mi Lou.

,,Zavoláte to i Niallovi a Harrymu?"zeptala se Lottie ze zadu.,,Povíme jim to zítra, stejně nás k ní nepustí na moc dlouho,takže tak"řekl jsem.

🅜🅐🅓🅓🅘🅔✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat