16.

994 32 2
                                    

O půl páté jsme měli všechny dorty hotové a Lou s Lottie která se uvolila,že nám pomůže trochu přichystali obývák,vyrovnali pití a kelímky do mís dali něco malého k snědku.,,Počkej můžeš mi říct jak si Louis nemohl všimnout,že vyzvedává marcipán s velkým 1D a jejich jménama?"zeptala se se smíchem Danielle.,,Jo když je blbej tak je blbej."řekla jsem a Danielle se zase zasmála.,,Danielle za půl hodiny začnou chodit lidí,mám na tebe prosbu, protože to vypadá spíš,že jsem někým dostala do držky tak jestli by si mi neudělala make-up. Chci bejt, alespoň hezká když to je poslední párty s klukama"řekla jsem a usmála se v rámci možností.,,Jasně"řekla a pomalu jsem skákala do schodů a zezadu mě jistila Dani.

Když jsme doskákaly dolů už plně upravené. Byl tu už i Ed, Little Mix a pár fotbalistů který jsem neměla šanci snad ani znát. Gemma se kterou mě rychle představil Lou. Simon Cowell a Cheryl Cole. ,, Maddie!"vyhrkla Perrie, když mě uviděla. A s holkama se pozastavila nad tím jak vypadám.,,Panebože co se ti stalo?"vyhrkla zděšeně Perrie.,,Nikdy běhej po schodech s koberečkama,který nejsou celý připevněný"řekla jsem a rychle se s ní objala.,,Maddie tohle je Jade, Jesy a Leigh-Anne"představila mi je.,,Ráda bych vám podala ruku,ale bohužel"řekla jsem a ony se zasmály.,,My to přežijeme."řekla Jade a usmála se.,,Ó děkuju."řekla jsem až jsem málem přepadla.,,Louis říkal,že si pekla dorty pro Harryho"řekla zvědavě Leigh-Anne.,,No Danielle mi dost pomáhala ale jo pekly jsme dorty pro Harryho a pak je jeden překvapení pro kluky jako rozlučka"řekla jsem a moje slzy mi zase zaplavily oči.,,Jak to snášíš?"zeptala se smutně Perrie.,,Nerada to přiznávám,ale strašně mi přirostli k srdci. Přijela jsem k nim jako ustrašená ironická osmnácti letá holka a teď mi je skoro dvacet jedna. Tolik toho pro mě udělali a tolik mi toho i zničili,ale na minulost se má vzpomínat jen dobře a když mi pouštěli History, tak v tu chvíli mi až došlo ,jak moc se mi v srdci usídlili."řekla jsem a holky mě objaly jak jen to šlo.A jelikož jsem stála u dveřï nejblíž tak jsem od holek odskákala a otevřela. Ve dveřích stáli čtyři idioti, známých spíše jako 5sos.,,Ahoj Maddie!"vykřikl Mike a už se ke mě hnal a já počítala s další zlomeninou,ale naštěstí se zabrzdil těsně přede mnou.,,Panebože co se ti stalo?"zeptal se Luke.Za ten půl rok se jeho rysy z dětských víc ztvarovali na dospělácké.,,Spadla jsem ze schodů"řekla jsem a se všema se objala.,,Ač to nerada přiznávám chyběli jste mi"řekla jsem a udělali jsme hromadný objetí.,,Ty nám taky"řekli nastejno a zasmáli se.,,Když se ti nic nestalo po pádu z pódia,tak se zabiješ na schodech"ozval se za mnou a Ashem,hlas zrzavého zpěváka.,,No jo no, chtěla jsem zkusit něco co je vyšší než pódium a ty schody mi přišli jako ideální,ale díky,že teď už všichni ví co se stalo na turné"řekla jsem a vražedně se na ně podívala.,,Ale jinak to bylo super turné"řekla jsem a Eda objala.
Pak jsem zahlídla ještě pár známých tváří,ale do chvíle než Lou zakřičel.,,Liam s Harrym a Niallem jsou tu za pár minut takže všichni se schovejte a až se otevřou hlavní dveře tak všichni zakřičíte ,,Všechno nejlepší,Harry,nezájem,že narozeniny má až za pět dní."řekl Lou a se mnou a Danielle jsme odešli do kuchyně kde Danielle podala Louisovi dort s mikrofonem a na tom byla svíčka kterou zapálil a Danielle si vzala ten dort s ovocem a nápisem "Všechno nejlepší Harry" (p.a.Všechny dorty máte v médiích)
Když jsme uslyšeli jak řvou "všechno nejlepší,Harry" tak jsem vyšla jako první z kuchyně a tím držela dveře Louimu a Dani.
Harry si sfouknul svíčky a Rozkrájel dost pofidérně dorty a každému dal kousek.,,Páni je fakt dobrej"pochválil ho Harry.,,Děkujeme"řekla Danielle a usmála se na mě. Pak si zase začali všichni povídat se všema,já se vrátila k Little Mix a 5sos,který probírali jejich hudbu druhy,nebo interprety co poslouchají.

Po hodině a půl dýl když už byla venku fakt tma za mnou Danielle přišla a mrkla na mě. Šly jsme do kuchyně a Danielle přivezla takovej ten vozíček,kterej má pokojová služba.Na to položila dort a vyjela ze dveří a já šla hned za ní. Danielle potom zapla na maximum budík aby nám všichni věnovali pozornost.

,,Chci vám všem poděkovat,že jste nic neprozradili klukům do týhle chvíle a souhlasili s mým nápadem.Takže. Tohle není jen Harryho oslava narozenin,ale i taková rozlučková jako s vámi jako 1D.Hlavně vám chci poděkovat já, protože jsme to navzájem společně přežili i když mám pocit,že jste z toho vyšli líp než já a mých nespočet chřipek,který jsem měla kvůli tomu že někomu zkrátka přišlo vtipný mě házet,za jakéhokoliv počasí do bazénu,že Harry a Loui. A je nám jasný,že teď se všichni nějakou dobu neuvidíte společně,ale věřím,že až jo tak budu alespoň pozvaná,když jsme o vás tak s Liamem pečovali.A tak nejmenší poděkování,který mě napadlo k týhle příležitosti a hlavně je to dobře pro Nialla byl dort."řekla jsem a Danielle přivezla ten dort,kluci mě se slzami objali a společně ten dort,rozkrájeli.,,Ačkoliv jste to video už viděli v X-Factoru,tak teď jsme tam pár lidí přidali."přiblížil se k nám Simon a Dani z mobilu zapla to video.Dodal se tam Ed,Já,Danielle,Taylor Swift a pár dalších jako právě Gemma nebo Ruth nebo Greg.,,Děkujeme moc vám všem,že jste dorazili na tuhle oslavu a teď už pořádná párty"řekl Harry a popadl kelímek s pivem.Většina lidí zakřičela a šla ke stolů si taky nalejt,hudba se zesílila a tancovalo se a já jen seděla na gauči a povídala si se všema který si přisedli.,,Až budeš chtít jít taky si řekni,jo"přisedlé si ke mě Niall a pak zase odešel.Bylo 9 tak jsem si řekla,že ho nechám do jedenácti a pak půjdeme.

🅜🅐🅓🅓🅘🅔✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat