V místnosti sedí už plně znovu obnovené 1D s jejich drahými polovičkami a autorkou celé téhle slátaniny. Po chvíli se do místnosti dostaví i novinářky z celého světa a začnou padat otázky.
Jedná velice mladá novinářka se přihlásí o slovo.,,Otázka na Maddie:kolik by si chtěla dětí?A otázka na autorku jaká knížka nás čeká dál?" Maddie sklopila pohled a Kate Herondale-Blackthorn se zamyslí.Po chvíli se odhodlá Maddie ke slovu.,,Všichni víte,že jsem z početné rodiny 5sester a dva bratry,neříkám,že bych chtěla tolik dětí, teďka právě nám stačí malá Felicité a Bear,ale s Liamem jsme se shodli na pěti až šesti"řekla a Liam jí objal kolem ramen.,,Noooo"začala nervózně Kate.,,Ačkoliv bych řekla velice ráda,že to bude ff HP,ale nebude, teď se soutředím na dokončení příběhu. A pak budu vydávat knihu s Brentem Riverou a druhou knihu nevím možná právě HP."rozohnila se autorka. Pak šla na řadu novinářka o něco málo starší než první a s dlouhýma kudrnatýma vlasama.,,Čtyři otázky. První na Manon: jak jste pojmenovali chlapečka co se vám narodil?Druhá na Harryho: Jak často se budeš vídat s Phoebe jde do školy ? Třetí na autorku:Proč jsi sakra nedala Manon s Harrym dohromady,alespoň někdy by se mnou skončil"tohle totálně nepobírá nikdo kromě Kate.,,A čtvrtá na Nialla: Kdy se budete konečně s Hailee brát?!"řekla popuzeně.,,Harry Leopold Charles Cooper"odpověděla bez menších potíží Manon.,,Budu si ji brát k sobě na víkendy" odpověděl s úsměvem Harry. ,,Ronnie pssst kušuj,nemám tušení o čem mluvíš"řekla mírně podrážděně Kate.,,No vlastně jsem zrovna předevčírem požádal Hailee o ruku"řekl Niall a Hailee ukázala nádherný prsten. Dalších otázek se ujala vysoká blondýnka. ,,Jako tvoje rodina chci vědět všechno první!První na Louise:Rozešli jste se s El?A vídáš Freddieho? Druhé na Zayna a Gigi svatba nedávno proběhla a co dítě? Třetí na Kate: kdo je sakra Brent Rivera?! Čtvrtá na nové 1D kdy vyjde album?"zeptala se zvědavě sestřenka Kate Natalia. Všichni zmiňovaní začali přemýšlet nebo nechtěli promluvit první,slova se ujala Kate.,,Takže Brent Rivera je známý americký youtuber a herec a má skoro 10millionů odběratelů na YouTube.Mám dva starší bratry Bruce a Blakea a mladší sestru Alexu. Lexi natáčí na yt s Brentem. Brent je neuvěřitelně roztomilej. Tady posílám jednu z 30 fotek co mám v mobilu(zatím)"rozpovídal se Kate a ukázala fotku toho týpka.Oprava toho kulíška.,,Naše album je zatím tajné"řekl Liam za kluky. ,,S El nám to neklapalo a tak jsme si dali pauzu. Freddieho vídám hlavně přes videohovory ale jednou za půl roku letím do LA"přiznal Lou s úsměvem.,,Já jsem hlavně modelka a zničit postavu si nemůžu,nic ve zlým Manon a Mad."řekla rozhodně Gigi a Zayn jí vtiskl pusu na tvář.,,No možná je čas říct, že velké volné mikiny jsou ideální pro těhotenství. Překvapení!" zasmála se Gigi a objala si velké kulaté bříško. Muselo ji to čekat do měsíce.
,,Omlouváme se pokud někdo nestihl čas na otázky další ale smůla času jste měli dost"ozval se bodyguard ode dveří a vyhnal všechny z místnosti až tam zůstali ti původní kteří začali slavit zásnuby Nialla a Hailee a budoucí dítě Gigi a Zayna.
ČTEŠ
🅜🅐🅓🅓🅘🅔✔️
FanfictionSestra Louise Tomlinsona.Se odstěhuje za Louim do Londýna protože začne chodit na vysokou. 10K👀-16.2.2020 20K👀- 25.5.2020 30K👀-17.3.2021 1K⭐-9.6.2022 Úžasnej cover by úžasná @millionpiecesofhearts