"Aika kuluu nopeaa.."

3.9K 40 1
                                    

Tää on siis nyt smuttia joten lukeminen omal vastuulla!

Vihdoin ollaan kotona..ei siinä menny ku koko päivä..ensin haastattelu..sitten kauppaan..muutamat yhteiskuvat..ja naapurin autoki meni rikki..ajattelin ottaessani ulkovaatteita pois. Aika menee nopeeta..silti helvetin hitaasti..

Zayn: miten ois leffailta?
Liam: joo!! Ja herkkuja!
Niall: HERKKUJA?! MULLE!!!
Harry: käy mulle
Joo niin mullekkin..aloin laittamaan juomia samalla kun muut valitsivat elokuvaa ja Niall laittoi popcornia.
Kävelin olohuoneeseen ja istuin Harryn viereen..sohvalla oli hieman ahdasta..
Päätimme katsoa Titanicin. Olen nähnyt kyseisen elokuvan monia kertoja mutta joka kerta tulee tippa linsiin sitä katsoessani..nyt yritän olla itkemättä..se ei kuulu egooni..join cokista ja katsoin elokuvaa kiinnostuneena..vilkaisin Harryä nopeasti..
Harry: mitä?
E..ei mitään..unoha
Harry: kerro nyt
Anna olla..
Harry: enkä..
Liam: nyt turvat tukkoon täs on herkkä kohta!
Olin hiljaa ja tuijotin Niallia joka söi popcornia kyynelten tulvien silmistä.

Elokuva loppui ja Zayn siivosi sotkut pois, lähtien nukkumaan. Niall ja Liam seurasivat perässä..kaikki menivät ilmeisesti pesemään hampaitaan. Jäin katsomaan televisiota Harryn kanssa.
Harry: mäkin taidan mennä..moikka
Moi..
Itse jäin vielä olohuoneeseen ja en edes välittänyt mitä katsoin..kunhan vain katsoin..

Häh!? Katsoin kelloa..12..kello on jo yli puolen yön..olimpas mä kauan tässä..ajattelin ääneen, lähtien kuitenkin jo omaa huonettani kohti.
Suihku? Ja sit nukkumaan? Joo..mietin ottaessani vaatteita pois..en ole koskaan pitänyt kropastani..muuten olen laiha..ehkä jopa hieman alipainoinen..mutta minulla on leveähköt reidet ja iso takamus..kaikki aina puhuvat takapuolestani..en ymmärrä mikä siinä nyt on niin ihmeellistä..kävelin kylpyhuoneeseen pyyhkeeni kanssa..avasin oven ja suljin sen..kunnes huomasin..Harry..? Alasti..? Suihkussa..? Ei helvetti miten noloa..punastuin ja olin lähdössä..siinä toivossa että kiharapää ei olisi huomannut minua..
Harry:älä mee..
Kuulin kun Harry kuiskasi hiljaisesti ja käännyin häneen päin..
M-mitä?
Harry: tuu mun kaa?
Uhm..punastuin enemmän..tiesin että pidin hänestä..molemmat oltiin homoja..
Okei..vastasin hiljaa ja kävelin suihkuun kiharapään seuraksi..
Seisoin veden alla hieman hämilläni..
Harry näytti hyvältä..ihan helvetin hyvältä..ajattelin mielessäni sulkien silmäni..tiesin että kiharapää tuijotti minua..hän oli niin hiljaa..
Miks halusit et tuun tänne..? Kysyin hieman arasti..
Harry: miksei?
Katsoin Harryn silmiä ja hänen hymyään..hymyilin itsekkin hieman..kunnes..
Mitä!? Ajattelin sekunnin verran mielessäni tuntiessani pehmeät huulet omillani..punastuin..yllätyksekseni..
Suutelin takaisin..maistuu mansikalta ajattelin veden loristessa..
Harry: suutelin Louisin huulia pehmeästi..hän oli kuuma..maistui mintulta? Hieman tupakalta..helvetin hyvältä..ajattelin..tai no..en edes ajatellut..ujutin kieleni Louisin suuhun hitaasti..
Tunsin Harryn kielen suussani..vittu..ja jotain muutakin..alhaalla..suutelin Harryä takaisin kielellä toivoen ettei hän huomaisi..miehuuteni olevan kovana hänelle..
Harry: Painoin Louisin vasten suihkun seinää ja vein käteni hänen pyöreälle takapuolelleen..suutelin häntä jo hieman rajummin..tajutessani että haaramme olivat painautuneet yhteen ja molemmilla seisoi..
Suutelin Harryä takaisin minkä kerkesin ja inahdin hieman tuntiessani hänen kalunsa sisäreidelläni..
Harry: vetäydyin hieman kauemmaksi ja katsoin Louisia suoraan silmiin punastuen ja hymyillen..
Hymyilin Harrylle takaisin..sanoen jotain mitä en odottanut.."mä haluun sua"..tajuttuani mitä sanoin..punastuin ja katsoin jalkoihini..
Harry: mäki..mäki haluun sua..oon aina halunnut..hyökkäsin takaisin Louisin huulille suudellen rajusti kielellä..
Mmh..ääntelin kun Harry suuteli minua..suutelin takasin..
Harry: otin nopeasti kondomin hyllyltä ja usutin sen päälleni..suutelin Louisia hellästi..työntäen varovasti yhden sormen hänen sisäänsä..
A-ahh...vingahdin kun tunsin Harryn sormen sisälläni..tuntui niin hyvältä..
Harry: ootko valmis, virnistin hymyillen lempeästi
Oon..enemmän kuin valmis..suutelin Harryä kun hän työntyi sisääni..Aaaahh!..Harryllä oli iso..
Harry: sano heti jos sattuu, suutelin huolehtivasti Louista liikkuen nopeammin..
Ääntelin kuin kiimainen eläin kun Harryn kalu hipoi eturauhastani..
Tulin vatsalleni ja pian sen jälkeen Harry sisääni..huokaisimme syvään hyvästä olosta ja peseydyimme loppuun..
Menin nukkumaan Harryn viereen..lusikassa..molemmat..tyytyväisinä ja onnellisina, hymyilin vasten Harryn vahvaa ja turvallista rintakehää..

Toivottavasti tykkäsitte xd eka mitä oon kirjottanu joten ei mikään hyvä. Jatkuu huomenna:3
-Lew

Larry Stylinson "mä näin sut alasti"Where stories live. Discover now