Istuskelin ulkona auringossa kun kuulin jonkun kävelevän viereeni.
Harry: hei, hymyilin ja suutelin miestä
Hei, suutelin takaisin
Harry: virnistin ja työnstin miehen ruohoa vasten suudellen häntä.
Haz..punastuin ja suutelin tätä
Harry: niin? Hymyilin
Mitä sä teet?? Kiipesin miehen syliin
Harry: miltä näyttää? Virnistin ja puristin vanhemman persettä
Mmh..äännähdin punastuen
Harry: wow..hymyilin ja nousin ylös pidellen miestä sylissäni
Mitä?? Hymyilin istuen Harryn sylissä
Harry: tykkään sun äänistä
Vai että sellasta..naurahdin.
Harry: muistathan et meillä on tänään se keikka areenalla?
Aivan..olin jo unothtaa koko asian..
Harry: no hyvä ettet unothtanut, hymyilin
No joo..moneltako se on? Kysyin ikäänkuin varmistaakseni asian
Harry: se on vasta illemmalla joten ei mitään kiirettä vielä
Okei, hyvä. Sanoin ja kävelin sisälle~illalla
Keikka oli juuri startannut fanien kiljumisen saattelemana. Olen edelleen sitä mieltä että huutamimen sattuu korviin..mutta olen iloinen sillä onhan meillä parhaat fanit koko maailmassa.
Lauloin omaa osuuttani samalla vilkaisten Harryä joka juoksenteli ympäri lavaa tutun sateenkaari lipun kanssa. Aika suloista, ajattelin laulaessani.
Yhtäkkiä joku heitti värikkään nallen viereeni lavalle, katseeni kertoi Harrylle että hänen kuuluisi tehdä asialle jotain. Niimpä hän nosti nallen korokkeen päälle ja vaihdoimme hymyn nopeasti jatkaen keikkaa.
Fanit alkoivat taas huutaa..kaiken melun seasta en voi kuulla läheskään kaikkea mutta jos jotain kuulen niin se on yleensä "Larry!" "OMG"Keikka loppui ja siirryimme takaisin backstagelle. Nalle ja lippu olivat jääneet lavalle vaikkakin Harry yritti niitä kuumeisesti etsiä..
Mitä sä etit rakas?
Harry: no sitä nallea ja lippuu..mihin vit..siin mä ne jätin..?
Oisko vaikka lavalla??
Harry: ei hel..kutti..no mä lähen sit hakee ne..
Harry: juoksin nopeasti lavalle ja fanimme alkoivat taas kiljua..onhan se kiva että susta tykätään, ajattelin ja otin tavarat nopeasti..vilkutin vielä faneille ja kävelin takaisin poikien luokse..
Löytyhän ne, sanoin ja hymyilin poikaystävälleni..
Harry: no joo, naurahdin ja pakkailin tavaroitani
Niall: mikä toi nallukka ees on? Joku sateenkaaren värinen pehmolelu..
On? Joo..kai se on, kohautin olkiani ja pakkasin omat tavarani..Lähdimme ajamaan kohti kotia mustalla range roverillamme, ajoimme noin kaksikymmentä minuuttia kunnes käännyimme kotipihaan.
Nousin autosta pois ja suljin oven.
Kävelin ovelle ja avasin sen, potkin kengät jaloistani, juoksin asuntomme läpi huoneeseeni ja hyppäsin sängylle.
Harry: nousin autosta muiden perässä ja kävelin sisälle, asetin kenkäni nätisti eteiseen. Vilkaisin Louisin kenkiä ja järjestin ne siististi omieni viereen.
Kävelin ympäri taloa etsiessäni Louta, tallustin vanhemman makuuhuoneeseen ja hyppäsin tämän päälle.
Ääääääää!!!! Huusin säikähtäessäni Harryä.
Harry: hei rakas!
No hei vaan, naurahdin ja halasin pitempää.
Harry: halasin Louta ja avasin telkkarin. Mitäs katottais? Kysyin
Ei sillä niin väliä kunhan saan olla sun kaa. Sanoin ja hymyilin
Harry: no sittenhän me voidaan katsoa vaikka muumeja jos sua ei kiinnosta. Naurahdin ja suutelin miestä hitaasti ja hellästi.
Suutelin Harryä takaisin pehmeästi halaten tätä samalla.
Loppu ilta menikin sitten halaillen ja katsellen muumeja.
Hymyilin väsyneesti poikaystäväni vieressä kunnes nukahdin hänen turvallisessa sylissään.Joo, tosiaan. Anteeks etten oo kirjotellu hetkeen kokeiden takia, mutta nyt pikkuhiljaa alkaa taas tulemaan lukuja. Kesällä aattelin kirjottaa mutta yritän nauttia myös lomasta :) toivottavasti luku miellytti ❤️ hyvää kesää jo etukäteen kaikille!
YOU ARE READING
Larry Stylinson "mä näin sut alasti"
FanfictionLarry smut suomeks. Lukekaa omalla vastuulla sisältää seksuaalisuutta.