Pahoittelut etten ole kirjoitellut hetkeen mutta tässä olis nyt luku ja uskomattomasti kiitoksia 2k lukukerroista ❤️Olemme olleet kotona jo jonkin aikaa kiertueen jälkeen. Kesä oli mahtava vaikka kiertue vei suurimman osan ajasta.
Niall on vielä Irlannissa perheensä luona. Me kaikki olemme päässeet perheiden pariin ja ottaa rennosti pitkän kiertueen jälkeen.
Kesällä oli ihanaa vaan matkustaa..
Tutustua uusiin paikkoihin ja syödä hyvää ruokaa.
Tavata faneja ja nauttia pitkistä illoista.
Nussia lentokoneessa.. Eiku mitäh?!
No jokatapauksessa huomenna paluu arkeen ja studiolle."Harryy??"Huutelen alakerrasta siinä toivossa että mies tulisi luokseni. On ollut todella tylsä päivä ja nyt kaipaisin vain jonkinlaista piristystä.
"Niin rakas?"Harry tepasteli luokseni.
"Minulla oli tylsä päivä.. Tehtäisiinkö jotakin kivaa? "Kysyn.
"Millaista kivaa? "Harry sanoo virnistyksen kohotessa hänen kasvoilleen.
"Ihan millaista vain sinä haluat."Viristän ja astun askeleen lähemmäksi miestä.
"Siitä saat kyllä ensin ottaa selvää." Harry jatkoi hivuttaen molemmat kätensä takapuolelleni ja vetäen minut entistäkin lähemmäksi.
Hyökkäsin miehen huulille täynnä intoa ja kiinnostusta. Ei tässä mitään aleta ujostelemaan. Kunnon seksi ei olisi kummallekkaan pahitteeksi näin töiden alkua ajatellen.
Harry suuteli minua intohimoisesti ja hieroi massiivista persettäni saaden minut äännähtelemään pehmeästi suuhunsa.
Työnsin käteni tottuneesti hänen paitansa alle ja nostin sen helposti pois. Miesten riisuminen on minulle enemmänkin kuin vain tuttua.
Harry avasi vyöni punastellen ja nosti minut kevyesti syliinsä. Tunsin jo etumukseni innostuvan ajatuksesta että saisin olla bottom.
Harry kantoi minut makuuhuoneeseemme ja pamautti oven kiinni vauhdilla heittäen sitten minut sängylle.
Heitin kaikki vaatteeni reippaasti pois ja työnsin kiharan päälleni virnuillen.
"Onkos joku innoissaan..peppuseksistä..?" Harry kuiskasi viettelevästi ja virnisti lopuksi.
Punastuin vain sadasosasekunneissa ja suutelin miestä rajusti kielen kanssa tahtoen lisää.
"Mmh " Harry huokasi ja tarttui kiinni kalustani, mennen sitten alemmas ja työntäen sen janoisena suuhunsa.
"Aaah" äännähdin ja tartuin kiinni lakanoistamme.
"Tuskin olen vielä aloittanut rakas kun sä jo haluisit laueta" Harry sanoi.
"Pliiss.. Harry nyt.." anelin. Minkäs minä sille voin että joskus on kamalia kiimaviikonloppuja ja tekisi mieli kuksia kokoajan.
"Joo joo" Harry sanoi ja suuteli minua lempeästi.
Suutelin takaisin.
"Ooh!" vingahdin kun mies työntyi sisääni.
"Shh rakas joku vielä järkyttyy" Hän sanoi.
Kuin salama konsanaan Harryn sana tuli toteen ja ovi aukesi.
"Harry mä tulin kylä-" tuttu ääni oven suusta kuului.
Käänsimme välittömästi kasvomme.
YOU ARE READING
Larry Stylinson "mä näin sut alasti"
FanfictionLarry smut suomeks. Lukekaa omalla vastuulla sisältää seksuaalisuutta.