Heräsin aikaisin aamulla, tai no mikä nyt minulle on aikaista kun olen muutenkin se ihminen tästä talosta joka nukkuu pitkään, ei siivoa, eikä osaa laittaa minkään laista ruokaa..paitsi purkki nuudeleita.
Nousin varovasti ylös ja kävelin alakertaan, varmistettuani ettei kukaan ole hereillä säntäsin keittiöön ja heitin essun päälleni. Nyt minä kokkaan..on pakko onnistua edes jossain, otin munat jääkaapista, pekonia, jauhoja, maitoa...vähän kaikkea.
Sekoitin jauhot, munat, maidon ja sokerin keskenään yrittäen tehdä tasaista taikinaa. Harmikseni vaalean mönjän seassa oli vaaleita jauho kökköjä jotka eivät sekoittuneet vaikka kuinka sekoitti ja väänsi.
No olkoot! Ajattelin ja pistin rasvaa pannulle, tarkemmin sanottuna kahdelle koska heitin pekonit toiselle.
Aloin paistamaan lettuja ja siinä samassa kun paistelin, laitoin kuulokkeistani soimaan the frayn how to save a life. Tanssin samalla kun tein lettuja.
Voi vittu! Huusin vahingossa siinä toivossa ettei kukaan heräisi.
Pekonit sitten paloivat mustiksi..hienoa.
Heitin palaneet pienet mustat possut biojätteeseen ja aloitin pekonin paiston alusta. Kun olin vihdoin saanut pekonit pannulle ja melkein paistettua tajusin että lettu toisella pannulla on myöskin kärvähtänyt ja muuttunut mustaksi.
Eiiiiiiiiiiiiii..viskoin letunkin roskiin ja laitoin uuden tekeille, nostin pekonit lautaselle ja käänsin letun. Laitoin kahvin valumaan ja otin tarjottimen jolle asetin lautaset, aterimet, lasit ja kahvikupit.
Paistoin loputkin letut valmiiksi. Eiväthän ne kauniita olleet, ei kuitenkaan hullumman makuisia.
Kaadoin kahvin kuppeihin ja toiseen jätin ison maitovaran, kaadoin maitoa toiseen ja kaksi palaa sokeria toiseen.
Ekikös meillä ole mansikoita!? Mietin ja tutkin kaikki kaapit.
Kai se on sitten lähdettävä torille..sammutin lieden ja tungin vanssit jalkaani, otin avaimet ja lompakon, juoksin autoon ja ajoin torille.
Hmmm..yksi litra espanjalaisia mansikoita kiitos.
Kerroin myyjälle.
Tässä olkaa hyvät, se tekisi 7€.
Kiitos, maksoin tasa rahalla ja ajoin takaisin kotiin.
Juoksin keittiöön saatuani kengät pois ja asetin ruoat tarjottimelle, kävin hakemassa pihalta kukkia ja kaadoin appelsiini mehua laseihin.
Asetin mansikat lettujen päälle ja kaadoin vielä vaahtera siirappia sekaan.
Henkäisin syvään ja käännyin kantaekseni tarjottimen Harrylle sänkyyn, mutta kääntyessäni näin hänet edessäni.
Hei mitäs sinä puuhaat? Hän kysyi.
T-tein sulle aamupalaa!
Oi rakas, niinkö? Yksin kaiken tämän?
J-joo, asetin tarjottimen pöydälle ja halasin kiharaa tiukasti.
Kiitos kovasti! Hän sanoi ja suuteli minua lämpimästi.
Ole hyvä vaan. Hymyilin ja sanoin.
Aloimme syömään aamupalaa kaikessa rauhassa ilman minkään laisia kiireitä. Kerrankin sellainen aamu kun kaiken saa vaan ottaa rennosti eikä ole huolen häivää hakuna matata.
Kiitos rakas tämä oli erittäin hyvää. Harry sanoi ja painoi suukon poskelleni.
Mitä vaan sulle. Sanoin iloisena.Joo tosiaan anteeks tylsä luku mut ainaki tää oli vähän pidempi ku muut❤️ have a nice day what ever you are doing!
YOU ARE READING
Larry Stylinson "mä näin sut alasti"
FanfictionLarry smut suomeks. Lukekaa omalla vastuulla sisältää seksuaalisuutta.