"Fanit menee sekasin!"

2K 37 7
                                    

Ei helvetti..sanoin back stagella odottaessani keikan alkua..
Teimme tutun käsi liikkeen ja aloimme valua lavalle..Harry vetäisi minut nopeasti sivuun ja suuteli hellästi..suutelin takaisin ja kävelimme lavalle samalla kun fanit kirkuivat..onhan se mukavaa olla suosittu mutta kiljuminen räjäyttää korvat..hymyilin lavalla ja aloitimme keikan ensimmäisellä kappaleella midnight memories..

Niall alkoi soittamaan kitaraa kun they don't know about us keikan viimeinen biisi starttasi..lauloin omaa osuuttani ja kuuntelin toisten ääniä..
Harry: päätin tehdä jotain.."Just one touch and i was a believer..every kiss it gets a little sweeter..it's getting better..keeps getting better all the time boy" lauloin tarkoituksella väärin..
Kuuntelin kun Harry lauloi ja mietin hetken..fanit alkoivat kiljua ja mies katsoi minua..hymyilin tälle..tuntuu hyvältä kun joku välittää
ja huolehtii..
Muut pojat tietenkin ihmettelivät sitä että miksi Haz lauloi väärin..? Oliko se vahinko..? Ei..ei ollut..hän teki sen minua varten..
Zayn: fanit menee sekasin ku Haz laulaa väärin..kuiskasin Liamille
Liam: totta..se oli varmaan vahinko
Zayn: toivottavasti..

Keikka loppui ja olimme vihdoin saapuneet kotiin..pitkä päivä..kaikkialle koskee ja päätäkin särkee..tiedän että asiaa ei yhtään helpota se että lähden nyt röökille mutta..tekee mieli..joten menen..
Tupakoin ja tulin takaisin sisälle, vaihdoin rennot koti vaatteet ja kääriydyin viltin kanssa sohvalle..
Laitoin television päälle ja yritin etsiä katsottavaa..ei mitään kiinnostavaa..taaskaan..
Olin omissa ajatuksissani..masennus takaraivossa..Harry keskellä ja otsassa kauhea stressin aiheuttama pääkipu..
Lähdin hakemaan buranaa ja vettä..
En ole syönytkään tänään juuri mitään..no eipä juuri kiinnosta..
Hipsin takaisin vilttini kanssa sohvalle ja tuijotin sateista Lontoota hieman alakuloisena..en tosiaankaan tiedä mikä minun on..
Harry: kävelin olohuoneeseen ja näin pienen mytyn..jotenkin surullisesti Lou tuijotti ikkunaa kun istuin hänen viereensä..onko jotain pielessä? Kysyin ja kiedoin isot käteni miehen ympärille halaten tätä hellästi..
Mm..en oikein tiedä..päätä särkee..otin just buranan..jotenki tosi alakuloinen olo vaikka ei ole tapahtunut mitään kamalaa..? En ymmärrä mikä minua vaivaa..
Harry: väsyttääkö sua? Ootko syöny?
Ei väsytä..en oo syöny..
Harry:Louis sun täytyy syödä..et sä muuten jaksa..
Tiiän..ei vaan maistu..ei huvita..
Harry: hmm..oota hetki..sanoin ja rynnin keittiöön hakemaan jäätelöä Loulle.
Haz..ei sun ois tarvinnu..katsoin miestä hieman iloisemmin ja avasin purkin
Harry: mitä vaan sulle, hymyilin ja silitin tuon sotkuisia hiuksia
Hymyilin ja otin jäätelöä lusikkaan tunkien sen Harryn suuuhun.
Haz: aww, nauroin..mutta ei sitä noin tehä..anna mä näytän..otin jäätelöä lusikkaan ja pistin sen suuhuni..hinauduin lähemmän Louisia ja suutelin häntä ujuttaen jäätelöpalan suustani hänen suuhunsa
Suutelin Harryä takaisin punastuen hieman ja nielin jäätelön..kiitos, sanoin ja painoin pääni kiharan syliin..
Harry: ole hyvä kaunotar..hymyilin silittäen Louisin hiuksia pehmeästi samalla katsoen televisiota..
Rentouduin miehen silittämisestä ja onnelisesti lepäilin katsoen telkkarin antimia..

Kello näyttää yhtä kun pesemme hampaita vessassa..sylkäisin veden pois ja odotin Harryä..pian hän oli valmis ja käveli edeltä makuuhuoneeseensa..
Tuota Haz..?
Harry: joo?
V-voinko mä tulla viereen..?
Harry: tottakai,hymyilin ja nostin miehen syliini kantaen hänet sängynpäälle..riisuin vaatteet ja kömmin peiton alle..
Istahdin sängylle ja otin vaatteeni pois kömpien peiton alle..
Harry: ottaisit bokserit pois,vein käden Louisin perseelle.
No okei, naurahdin ja viskasin alushousut lattialle painautuen kiinni Harryyn.
Harry: hymyilin leveästi ja otin miehen sulavasti lusikkaan.
Vaihdoimme kiharapään kanssa iltapusun ja pian nukahdimme lusikassa tyytyväisinä..

Mitä te tykkäätte tästä stoorista? Kannattaako mun jatkaa? Vai käykö tää tylsäks? ❤️
-Lew

Larry Stylinson "mä näin sut alasti"Where stories live. Discover now