Tosiaan ennen kuin meette lukemaan niin haluun ilmottaa että kaikki tää on Louisin näkökulmasta kuvailtua ellei toisin mainita. Enjoy :)
Heräsin aikaisin kun herätyskelloni soitti ärsyttävää ääntään..löin sen kiinni ja jatkoin unia..nukuin noin puoli tuntia kunnes tajusin että alkaa olla jo pikkuhiljaa kiire. Nousin nopeasti pois sängystä ja puin tiukat farkut kanssa valkoisen t-paidan. Kävelin alakertaan jossa Zayn oli juomassa kahvia, Liam lukemassa lehteä ja tottakai Niall jolla oli monia eri ruokia nenänsä edessä..en voi käsittää miten joku voi syödä niin paljon..
Huomenta!
Niall: Mm..
Zayn: Huomenta Lou Lou
Liam: Huomenia
Mis Haz on?
Liam: En tiiä..koko miestä ei oo näkyny tänä päivänä mailla halmeilla..?
Ahaa..okei. Vastasin ja otin hörpyn teestäni.
Niall: mm!!! Eiks meil oo tänää se haastattelu?*mumisee suu täynnä leipää*
Zayn: syö suu tyhjäks..
Niall: sori!
Zayn: ja joo..on meillä*katsoo kelloa* se on tunnin päästä
Liam: no mä täst meen valmistautuu, nähää kohta!
Zayn: joo!
Niall: saadaanks me ruokaa siellä??
EI! Vastaamme Zaynin kanssa yhteen ääneen ja alamme nauramaan.
Zayn: no mä tästä meen vähän laittautumaan peilin eteen. Hei hei!
Juu..moro
Juon teetäni kunnes Harry tulee keittiöön erittäin laittautuneen näköisenä.
Harry: huomenta kaverit!
Huomenta, sanon hiljaa
Niall: moomema!*mussuttaa leipää*
Harry: *ottaa ruokaa ja syö nopeasti lähtien kahvinsa kanssa terassille*
Sillähän oli kiire..mumisen ja lähden vessaan pesemään kasvojani.-Haastattelu
Nick: hyvää päivää kuunteliat! Tänään aiheenamme on erilainen musiikki ja sen lajit. Vieraiksemme ovat saapuneet One Direction!! Hyvää päivää pojat!
Päivää, vastaamme kuorossa.
Nick: sen lisäksi että olette bändi ja teette suosittua musiikkia, minkä laista musiikkia kuuntelette itse?
Liam: kuuntelen aika paljon poppia, se on minun makuuni.
Zayn: tykkään popista ja rockista toisinaan myös metalli on hyvää!
Itse kuuntelen The Fraytä..en oikeastaan muuta musiikkia, kerron naurahtaen.
Niall: no siis kaikki musiikki menettelee mutta ehdottomasti rakkauslaulut! Olen niin rakastunut ruokaan että ne kohentavat mielialaani huomattavasti!!
Alamme nauraa yhteen ääneen, kaikki muut paitsi Niall..raukka taisi olla tosissaan..mietin
Harry: tykkään rockista ja kaikenlaisesta rauhallisesta pienomusiikista.
Nick: hieno kuulla pojat! Nyt kuitenkin asiaan..Tosiaan tässä olis ensimmäinen varsinainen luku. Toivottavasti tykkäsitte! Seuraava luku on smuttia joten varautukaa!!
-Lew
ESTÁS LEYENDO
Larry Stylinson "mä näin sut alasti"
FanficLarry smut suomeks. Lukekaa omalla vastuulla sisältää seksuaalisuutta.