Noniin tähän luvun alkuun kerron että tulee olemaan erittäin kinkyy jne joten ;)
Sekä paljon pidempi luku kuin yleensä. No mutta, nauttikaa!-Harry-
Istuimme poikien kanssa keikkabussissa.
Uusi kiertueemme oli juuri alkanut ja suurin osa ajasta vietimme keikkabussissa.
Eihän se nyt kovin iso ollut..
Ikäänkuin suuri asuntoauto.
Pienehkö keittiö ja ruokapöytä jonka yläpuolella oli telkkari.
Sängyt, minä ja Niall nukumme ylhäällä kun taas muut pojista nukkuvat alhaalla, meillä on siis vähän niinkuin kerrossängyt joissa on verhot.
Vessa ja pieni suihku tietenkin.
Olohuone jossa pelaamme videopelejä ja hengaamme muutenkin.
Tilaa ei ole kamalasti mutta se on ihan riittävää.
Liam ja minä pidämme niinsanotusti järjestystä. Minä siivoan kun kerran siisti olen ja Liam pitää volyymitason ja kaiken muun ylärajan alapuolella.
Niall vain syö ja sotkee täten usein paikat ruoalla kuten pizzalla.
Onneksi käymme välillä ulkona syömässä ja kun me muut taas olemme menossa johonkin kunnon paikkaan, päättää Niall suunnata tiensä Nandosiin. No olkoot. On ainakin hänen asiansa mitä syö, mutta olisihan se nyt outoa jos jokainen meistä menisi syömään eri paikkaan.
Zayn ja Louis pelaavat usein jalkapalloa, konsolipelejä tai sitten lähtevät vain skeittaamaan.
Zayn nukahtaa ensimmäisenä ja herää viimeisenä. Miten jollain voikin olla noin kamalan hyvät unenlahjat.
Louis yleensä sotkee paikat vaatteillaan, ei petaa sänkyään saati sitten laitta ruokaa. Ihan hyvä vaan sillä valitettavasti mies ei ole kovin hyvä kokki tai leipuri.Ketkä lähtee pelaa futaa? Louis huutaa.
Mä ainaki! Zayn ilmoittaa ja raahaa Liamin mukaansa.
Niall? Harry? Lou jatkoi.
Mä voin tulla. Ilmoitin ja aloin pukea urheilu vaatteita päälleni.
Mul on just pizza mikrossa ja pelaan fifaa..just nyt ei kerkee. Niall sanoi päästäen lauseen loppuun ison röyhtäyksen.
Just..Louis hymähti ja pyöräytti silmiään.
Kentällä
Potkimme palloa läheisellä ruohokentällä.
Syötä! Liam huusi minulle.
Potkaisin pallon hänelle jatkaen juoksemista. Pian Zayn kuljetti palloa ja syötti sen takaisin Liamille. Liam syötti pallon Louisille.
Louis lähti juoksemaan maalia kohti mutta minä vein pallon hänen nenän edestään. Mies lähti jahtaamaan minua. Syötin nopeasti Zaynille ennen kuin tajusin makaavani Louisin kanssa maassa. Nauroin niin kovaa että Liam piteli vieressä korviaan.
Louis halaili minua samalla.Joo eiköhän tää peli ollut tässä. Zayn sanoi nauraen ja lähti takaisin bussille.
Niimpä! Liam nauroi ja juoksi Zaynin perään. Hankkikaa huone!
Vähän vaikea kun tälläpäin ei ole sellaisia! Louis huusi takaisin ja aloin nauraa vielä kovemmin.
Nousin ylös Louis perässäni ja lähdin kävelemään bussille päin.
Mihin sä karkaat? Louis kysyi ihan korvan juuressani saaden minut säikähtämään pahemman kerran.
Jumalauta älä säikyttele!
Anteeks Curly. Lou painoi suukon leukaluulleni ja käveli ohitseni bussiin.
Mihis sä karkaat? Juoksin hänen peräänsä jatkaen leikkiä.
Hmm..nukkumaan..hän sanoi kiusoittelevasti.
Älä luulekkaan..tarrasin kiinni vanhemman takalistosta.
Jaa en vai? Louis nojasi käteeni virnuillen ennen kuin juoksi sänkyynsä nauraen.
Hei! Juoksin hänen peräänsä alkaen kutittaa pienempää.
YOU ARE READING
Larry Stylinson "mä näin sut alasti"
FanfictionLarry smut suomeks. Lukekaa omalla vastuulla sisältää seksuaalisuutta.