"Kuka rikko mun peilin"

1.8K 31 1
                                    

Heräiltiin Harryn kanssa vierekkäin sen jälkeen kun oltiin nukuttu koko yö tyytyväisinä lusikassa.
Laitoin makuuhuoneen television päälle ja hipsin alakertaan hakemaan kahvia molemmille.
Harry juo kahvinsa mustana mutta laittaa siihen palan sokeria..kun taas minun kahville ei saa näyttää sokeria mutta siihen kuuluu rutkasti maitoa.
Kävelin kahvejen kanssa makuuhuoneeseen jossa poikaystäväni loikoili sängyllä katsoen luontodokumenttia..
Laitoin kahvit yöpöydälle ja myllersin peiton alla hänen kainaloonsa.
Harry: Lou kiemurteli kainalooni ja aloin kikattaa kun se kutitti..aww sanoin ja nostin miehen päätä ylemmän suudellakseni häntä
Suutelin Harryä pehmeästi ja kiedoin pienet käteni hänen ympärilleen. Joimme kahvia ja katsoimme luontodokumenttia.

Harry: olimme juoneet kahvimme ja ohjelmakin loppui..puin vaatteet päälleni ja autoin Louisia siivoamaan
Siivosimme Harryn kanssa kunnes vessasta kuului kilahdus..ihankuin jotain olisi mennyt rikki..katsoin Harryä ja kävelin vessaan..peili oli lattialla..mutta vessa oli muuten siisti..
Kävelin takaisin ja ilmoitin asiasta kiharalle..
Koputin Zaynin oveen. Zayn?
Zayn: joo?
Joku tai jokin on pudottanut sun peilis laittialle..
Zayn: ei juma! Juoksin vessaan..KUKA HELVETTI RIKKO MUN PEILIN!?
Kaikki juoksivat vessaan ja Zayn katsoi meitä vihaisesti..
Zayn: kuka se oli??
Liam: en oo käynytkään tänään vessassa..
Harry: me oltiin Loun kanssa siivoomassa ja sit kuulu vaan poks..
Harry puhuu totta..mähän siitä sulle vielä ilmoitin..
Zayn: Neil? Säkö??
Niall: mä olin syömässä vohveleita enkä oo kuullut mitään..vessassa mä kävin mut en huomannu mitää ihmeellistä..ei sun peilis ees ollu näkyvissä..siinä oli vaa Liamin parranajo kone..Harryn kynsilakkoja ja Loun minttupastillit ja hammastahna..mut ei sun peiliäs
Zayn: okei..mä silti haluun selvittää tän..heitin rikkinäisen peilin roskiin..onneksi minulla on kaapissa seitsemän muutakin peiliä niin ei ainakaan tule pula sen suhteen..

Kävelimme pois vessasta ja etsimme koristeita..olihan tänään vappu..ajattelimme hieman juhlia sitä juomalla simaa ja puhaltamalla serpenttiiniä ympäri taloa..

Koristelimme taloa ja aiemmin keitetty, nyt jo jäähtynyt sima oli laitettu astiaan josta sitä voi ottaa..laitoimme hedelmiä ja kaikkea muuta hyvää pöydälle ja lähdimme pihalle grillaamaan ja viettämään vappua. Hauskaa meillä ainakin oli, lukuun ottamatta edelleen ratkaisematonta peilimysteeriä..
Kuka se oli..tai mikä se oli..mutta kukaan meistä ei jaksanut välittää asiasta enempää..sillä nyt pidetään hauskaa!

Istuin Harryn sylissä ja otin mansikan työntäen sen puoliksi hänen suuhunsa.
Puraisin siitä palan suudellen häntä..
Hyvää vappua kaikille!

Erittäin tylsä luku xd tiiän mutta toivottavasti piditte, käykää myöskin lukemassa toiselta käyttäjältäni L.S tarinaa nimeltä Half of memory (LewisTomlinson28) ❤️

Larry Stylinson "mä näin sut alasti"Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora