3. bölüm

41 5 12
                                    

Arkadaşlar gerçekten çok çok özür diliyorum, ufak bir seyahate çıktım, bu yüzden yeni bölümü ne yazık ki atamadım. Ki hastayım ve gerçekten toparlayamamış olmama rağmen yazdım. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar dilerim.

Yine Eliz sağ olsun Holifest adında bir festivale gidiyorduk. Neden mi? Çünkü Şehinşah çıkıyordu...
Berfü/Abi inanamıyorum resmen
2 km kuyruk var!
Eliz/ Hadi hadi bir şey olmaz yürüyün.
Ali/ Kızım seni keseceğim haberin olsun. Şu ergen tiplere bak, nereye düştük biz?
Uğur/ Şunlara baksana ya, şu festivali +18 yapmalılar.

Evet gerçekten de o kadar kendini beğenmiş, yarı çıplak gelmiş tipler vardı ki hepimiz şok olmuştuk. Güneşin altında 2 saat kuyruk beklememiz zaten cabasıydı..
Eliz/ Ya sonunda mutlu mesut şarkı dinleyeceğiz arkadaşlar diğerlerinden bize ne?
Haklıydı aslında diğerlerinin pek önemi yoktu sonuçta.
Ali/ Birini dövmeden umarım günü bitiririm.
Berfü/ Bu sıra bir an önce biter umarım...

                  ●●●●

Eliz sağolsun o kadar insanın içinden yara yara en öne geçmiştik. Milletle akraba olmama ramak kalmıştı. Ali dibindeki insanlara arada dirsek atıyor, çekilmesi için itekliyordu...
Eliz yanımda yaklaşıp telefonuna gelen mesajı göstermişti,

Anonim/ Çok güzel görünüyorsun, en öne geçmek için çok uğraşmışa benziyorsun...

Berfü/ Kızım hala engellemedin mi sen bunu ya?
Eliz/ Kanka eğlenmek için engellemedim. Biraz da olsa iyi geliyor boş yapmak.

Eliz çevrimiçi

Eliz/ Gerçekten burada mısın yani? Sapık gibi takip mi ediyorsun beni!

Anonim çevrimiçi

Anonim/ Aslında sen beni takip ediyorsun güzelim fakat bunun şuan ne yeri ne zamanı...

Eliz/ Ne saçmalıyorsun ya sen?

Görüldü.
Anonim çevrimdışı.

Telefonu cebine attığı an sahneye Şehinşah çıkmaya başlamıştı.
Eliz/ İşte geliyor gönlümün efendisi....
Eliz/ Şeyn şeyn şeyn şeyn!

Herkes bağırmaya başlamıştı bende ona ayak uydurarak bağırmaya başlamıştım.
Eliz büyülenmişcesine bakmaya devam ediyordu. Telefonunu arada çıkarıp video çektikten sonra cebine geri koyup söylemeye ve izlemeye devam ediyordu.

Ufuk/ Evvveettt Holifesttt! Nasılsınız bakaaalımmmm?

Herkes bir an da çığlık atmaya başlayınca kulaklarımı kapatma isteğiyle doldum taştım resmen.

Ufuk/ Aranızdan birini şuan sahneye alacağım! Ne dersiniz?

Eliz çıldırmış gibi çığlık atıyordu. Tam anlamıyla.

Ceren/ binlerce insan içinden cidden o biri bayağı şanslıymış.
Berfü/ Kızım alt tarafı rapçi çok büyütmemek lazım ya.
Ali/ Aynen ya. Berf bi sigara versene gülüm bari yakalım.
Hemen çantamdan sigara paketini alarak Ali'ye uzattım ama zaten içinde 6 tane tek olam paketimden 2 tane kalmıştı!?
Berfü/ Çakmak verin bari be yamyamlar.
Ceren/ al kardeşim ayıpsın.
Elinden çakmağı aldığım gibi sigaramı yakıp geri verdim.
Bu sırada gözüm Eliz'i arıyordu.
Ali/ Lan El neden sahnede amk?
Ceren/ oğlum ufuk sahneye Eliz'i almış ohaaa.
Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
Eliz ise kalakalmıştı sahnenin ortasında bayılmak için ufuğun bir kelimesine bakıyordu şuan bayılması resmen...
Ufuk ise Eliz'i çok dikkatli süzüyordu.

Ufuk/ İsmin ne?
Eliz/ E-Eliz.
Ufuk/ yakalım mı holiyi Eliz?
Eliz/ Ben- benim sesim kötü ama?
Ufuk/ Olsun eğlenmek için yap bunu. Takma çok.

Biz şoklar içerisinde ne oluyor anlamaya çalışırken bunlar yak yak yak nakaratına girmişlerdi.

Ufuk/ Uygarlığa baş kaldıran aşklar gibi, derken Eliz'i tekrar baştan sona süzmüştü...
Eliz/ Manzaram alev alev yan-sın.
Manzaram alev alev yan-sın!
U&E/ alev alev ey! Alev alev ey!

Eliz bembeyaz olmuş, neredeyse bayılmak üzereydi.
Ufuk bu halini görünce ufak bir gülüş attı resmen gördüm amk!

Ufuk/ Seni ve arkadaşlarını kulise beklerim Eliz.
Eliz o şokla sadece kafasını sallayabilmişti.
Sonrasında yavaş yavaş sahneden indi ve yanımıza geldi.
Eliz/ B-Bu gerçek miydi lan!
Berfü/ Sakin ol kız. Büyütme bu kadar. Al bir sigara iç.
Kendi elimle sigarasını yakıp ona verdim
Eliz/ Gideceğiz dimi kulise. Lütfeeennn... derken hepimize yavru köpek bakışı atıyordu.
Ali/ Ben gelmem. O ne öyle ya.
Uğur/ Bende aynı şekilde. Sizi dışarı da bekleriz, çok istiyorsanız.
Eliz bana dönmüştü yavru köpek bakışıyla,
Eliz/ Kankaaaa gideceğiz değil mi?
Berfü/ Evet evet evet evet. Gideceğiz tatlım meraklanma.
Eliz o kadar sıkışık olmamıza rağmen kollarını kocaman açıp bana sarılmıştı. Nefes alamıyordum.
Ceren/ Tamam canım sakinleş. Kız nefes alamıyor.
Eliz fark ettiği an bana sarılmayı bıraktı.
Bu sırada Ufuk son şarkısını da bitirdikten sonra bize gelin işareti yaparak kulise geçti...

Arkadaşlarrr kısa olmuş olabiliirr ama dediğim gibi hastayım ve toparlayamadım kusura bakmayın. Yeni bölümde görüşürüz. ❤

EREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin