4. Bölüm

50 5 11
                                    

Bu bölüm biraz 3. Bölümün ikinci kısmı gibi olacak, hem geçen bölün yarıda kestiğim için hemde bölüm kısa olduğu için... iyi okumalar❤

Ceren, ben ve Eliz kulise doğru ilerliyorduk. Eliz heyecanlı bir şekilde yerinde duramıyordu. Bu sırada oradaki güvenliklerden biri bizi durdurdu.

Güvenlik/ Hanımlar üzgünüm bu tarafa geçemezsiniz.
Eliz/ Ama Ufuk bizi çağırdı görmediniz mi sahnedeydim ben bizi o- sözü yarıda kalmıştı
Ufuk/ İzin verin geçsinler. Ben çağırdım zaten.
Güvenlik/ Peki Ufuk bey. Dedikten sonra bize dönerek "Buyrun kızlar"
Bize yol verdikten sonra Ufuğun yanına yürümeye başladık, yani yaklaşık 5 6 adım falandı.
Ufuk/ Hoşgeldiniz kızlar.
Odasına doğru geçtik. En önde Eliz tabiki. Biz Cerenle biraz daha yavaş yürüyorduk ona göre.
Ufuk/ Nasılsınız kızlar?
Eliz/ Ben şuan aşırı iyiyim.
Ceren/ Yani seninle konuşuyoruz şuan kötü olabilir miyiz ki?
Ben sessiz kalmayı tercih etmiştim, Ufuk bana baktıktan sonra Eliz'i incelemeye başlamıştı. Fazla dikkatli bakıyordu.
Ufuk/ Konseri beğendin mi? Elizdi değil mi?
Eliz/Evet Eliz. Şe- şey yani evet beğendim. Sahneye çıkardığın için teşekkür ederim.
Ufuk/ Rica ederim güzellik. Ne içersiniz hanımlar?
Ceren hemen atlamıştı bu soruya
Ceren/ Ben bira alabilirim.
Biz bu sırada Eliz ile göz göze geldik tek kaşımı kaldırıp baktım bir iki saniye.
Eliz/ Biz bir şey istemiyoruz dedi.
Ufuk/ Siz bilirsiniz kızlar derken daha çok Eliz'e bakıyordu.
Bir kaç saniye sessizlikten sonra tabii bu arada Ceren'in birası gelmişti sessizliği bozan Ufuk oldu.
Ufuk/ Kaç yaşındasınız kızlar?
Ceren/ 20
Eliz/20
Belfü/ 20yi dün doldurdum, 21 sayılır.
Ufuk/ Awww, doğum günün kutlu olsun.
Belfü/ Teşekkür ediyorum. Diyip nazikçe gülümsedim.
Eliz/ 2 hafta öncesinde beni takip ettin umarım yanlışlıkla olmamıştır.
Ufuk/ bir saniye bakacağım. Diyerek eline telefonu alıp instagrama girdi.
Ufuk/ Hayır bilerek olmuş. Diyip muzip bir gülümseme attı Eliz'e. Neydi şimdi bu yürümeye mi çalışıyor? Şaşkınlık verici.
Çağrı/ Bu güzel bayanlarla tanıştırmayacak mısın Ufukcum diyerek içeri girdi Çağrı. Beni süzüyordu.
Çağrı'nın dövmeleri aşırı hoşuma gitmişti. Çekici gelmişti.
Ufuk sırasıyla isimlerimizi bizim yerimize söylemişti benim adımı söylediğinde ise Çağrı bana doğru elini uzatmıştı, elinin üstüne elimi koyduğumda nazikçe öpüp,
Çağrı/ Tanıştığımıza çok memnun oldum Belfü. Dedi gülümsüyordu.
Öyle görünce bende gülümsedim.
Çağrı/ Yarın Kadıköy'e gideceğiz içmeye gelmek ister misiniz kızlar?
Üçümüz de birbirimize bakıyorduk. Böyle bir teklif beklemiyorduk.
Ufuk/ Hadi ama kızlaaaar! Dedi gülerek Eliz iç geçiriyordu şuan...
Eliz/ Olur.
Ceren/ Hadi bana da olsun
Çağrı/ Berfü peki ya sen?
Belfü/ Olabilir.
Çağrı/ bunu evet olarak algılıyorum. Diyip göz kırptı.
Şuan tam anlamıyla D Ü Ş T Ü M sanırım.
Ufuk/ Eliz telefon numaranı verir misin? Yarın için size ulaşabilmemiz lazım normal olarak.
Eliz bir kaç saniye Ufuğun yüzüne baktıktan sonra
"Tabii" diyip Ufuğun elindeki telefonu olarak numarasını yazıp Ufuğa geri verdi.
Ufuk/ Teşekkürler kızlar sizinle tanıştığıma memnun oldum.
Eliz'in kulağına eğilerek söylediği şeyi kısık söyledi zannediyordu ama duymuştuk,
"En çok da seninle tanıştığım için memnun oldum"
Ben onları süzerken bu sefer Çağrı benim kulağıma eğilmişti,
Çağrı/ Eğer sende numaranı vermek istersen, telefonum bundan mutluluk duyar. Diyip alçak seste güldü. Espiri hoşuma gitmişti gülümsedim.
Çağrı ise elinde telefon bekliyordu,
Belfü/ İlk kez tanıştığım insanlara numaramı vermeyi pek sevmem aslında, diyip yüzünü incelemeye başladım, yüzü düşmüştü. Sesli bir kahkaha atarak
"Telefonunu uzatır mısın?"
Elinde ki telefonu alarak numaramı yazdım.
Çağrı/ Teşekkürler güzelim. Diyerek gülümsedi.
Tutun 2. Kere düşüyorum.
Sonrasında bize kulisin çıkışına kadar bıraktılar.
Eliz/ Teşekkürler her şey için dedi ve üçümüz de arkamızı dönerek uzaklaştık.

EREMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin